Hoe komen jullie aan contant geld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk het niet. Mijn vraag is getriggered doordat veel mannen niet alleen hun partner bedriegen, maar ook geld stelen van hun gezinsinkomen (ook al verdien je het allemaal alleen). Ik vind het knap dat je in een relatie blijft zitten terwijl je ongelukkig bent (wat de reden ook is). Al ga je naar een dvp om dat te compenseren, dan komt de rest van de week toch weer dat ongelukkige gevoel om de hoek kijken.

Zelf heb ik een punt achter mijn relatie gezet (met kinderen), omdat ik ongelukkig was en geen vooruitzichten zag van verbetering. Vaak ruzies en dat is ook niet fijn voor de kinderen. Ik moet zeggen dat het de beste keuze is geweest in mijn leven, ook voor mijn ex en mijn kinderen. Maar ik kan iedereen recht in de ogen kijken en doe wat ik wil. Ik verdien zeer goed als ondernemer, onderhoud mijn ex en kinderen en zal nooit weer een fout maken door een relatie met iemand aan te gaan die sexueel niet bij mij past.

Verder oordeel ik niet over anderen. Ik begrijp de situatie waarin iedereen zit. Ik heb het echter anders opgelost.
Jij maakt sex dus eigenlijk belangrijker dat degenen die in een relatie naar een DVP gaan.

Nee, maar eerlijk ben je niet als je het niet kan bespreken. Dus eigenlijk ben je ongelukkig en is er geen communicatie....

U heeft blijkbaar weinig levenservaring...

Er zijn genoeg koppels die heel gelukkig waren en zijn maar waar een van de 2 een ongeval heeft of ziek wordt met alle gevolgen van dien.

Er zijn genoeg mensen die met heel veel liefde hun partner verzorgen, zoals tijdens zware kankeroperaties en behandeling er van.

Andere problemen zoals jongdementie en hersenbloedingen heeft u ook nog nooit van gehoord waarschijnlijk?

En die situaties kunnen jaren of zelfs de rest van uw leven aanslepen. Waarbij sex dan een van de eerste dingen is dat op nul komt te staan.

Mag zo verzorgende partner op den duur geen uurtje tijd voor zichzelf 'stelen' bij een DVP of gigolo? Ja er zijn ook dames die door dit soort situaties ongevraagd 'droog' komen te staan.

U heeft blijkbaar weinig levenservaring...

Er zijn genoeg koppels die heel gelukkig waren
U kan niet goed lezen?
Ik zeg dat er dan te weinig communicatie is! In al uw voorbeelden zou het goed zijn als partners dit kunnen bespreken.

En wees gerust, ik heb in genoeg situaties gezeten waar ik dit ook niet deed/kon. Daardoor net dat ik zeg dat er dan te weinig begrip, liefde en openheid is....

"communicatie"? Really?

Dus een partner die zorg draagt voor de andere moet "communiceren" over het feit dat hij/zij naast alle goede zorg en hulp die hij/zij geeft, misschien een keer een uurtje wat 'me time' nodig heeft bij een DVP?

Volgens u moet je met uw terminaal zieke partner eerst bespreken of je tussendoor even een DVP bezoekt om er zelf niet mee onderdoor te gaan?

Uw logica slaat werkelijk nergens op..

Terug
Bovenaan Onderaan