Hoe komen jullie aan contant geld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk het niet. Mijn vraag is getriggered doordat veel mannen niet alleen hun partner bedriegen, maar ook geld stelen van hun gezinsinkomen (ook al verdien je het allemaal alleen).
Goh, ja, ik vind dat al ver afwijken van de vraag in de topic titel.

Heb zelf het probleem niet. Ook niet toen ik wel een relatie had en toen zou hebben willen gaan wandelen. Maar vond het wel een interessante vraag. De posts als "gewoon pinnen" en vragen of meningen over het waarom en relatie advies niet.

Maar goed, nu maak ik me er zelf schuldig aan 😬🤐

Euh.. gewoon pinnen? Ik heb gewoon mijn eigen rekening, en een gezamenlijke rekening met mijn partner. Ik kan me niet voorstellen dat er stellen zijn die één gezamenlijke rekening hebben en geen eigen rekening. Ik krijg het al benauwd als ik daar aan denk. Gaan die stellen ook samen naar de WC?

Ja, natuurlijk. Eigenlijk moet het zijn:

"geld van het gezinsbudget -zonder medeweten, laat staan toestemming, van de andere gezinsleden- gebruiken voor eigen doeleinden".

Klinkt dus stukken beter!

Het kern van de zaak is dat het helemaal niet vaststaat DAT alle geld "eerst 100% gezinsbudget" moet zijn en daarna 100% gezamelijk besteed moet worden.
Dat is geen oordeel, dat is een feit. Als ik daarover een oordeel had gehad, had ik gezegd wat ik ervan vind.

Draaikoek. Net zo goed als mensen de frase "sorry dat ik het zeg" nooit menen.

Je hebt heel duidelijk een oordeel, en dat mag . Noem het dan gewoon zo.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan