Hoe komen jullie aan contant geld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn vorige bijdrage is plots verdwenen! Stond geen onvertogen woord in m.i.

Ik geef nu maar even een samenvatting:
Sommige 'oplossingen' lossen nooit het probleem op zoals: "Als ik een relatie heb zou ik geen dvp bezoeken."
Het gaat er om dat je in een relatie juist wel een dvp bezoekt.

Vele oplossingen die hier genoemd worden werken niet echt:
voorbeelden:
- Investeer contant in een dure sport (hengel, biljartkeu, sportkleding)en verkoop die dan direct.
Wel contant geld maar niet voor de hele lange duur...en je vrouw gaat vragen: "waar zijn al die spullen?"

- DVP's die onder de naam van (bijvoorbeeld)een bouwbedrijf/ loodgieter een rekening hebben en dat zij dus per bankrekening betaald kunnen worden.
Maar je vrouw kan dan vragen: "Rekening van het bouwbedrijf/loodgieter? Heb ik nooit over de vloer gehad"

- Toch overgaan op twee gescheiden rekeningen, prima maar als dat zo makkelijk was (instemming vrouw) dan was het probleem al opgelost.

Algmeen: als je een oplossing geeft; ga dan uit van een oplettende vrouw die vragen stelt en die ook weleens in een vrouwenblad de rubriek "gaat mijn man vreemd?" leest.

En als je echt topoplossing hebt moet je je afvragen of je hem moet publiceren (Feind liest mit!
ook wel "loose lips sinken ships" vond ik een leuk commentaar, ook verdwenen )

Can you clarify what you mean by "without being noticed"? Are you asking about discreetly conducting cash transactions, or are you looking for ways to make money under the radar? There are plenty of legitimate ways to make money, such as freelancing, selling items locally, or doing odd jobs. Let me know what you are trying to achieve!

If you read the rest of the thread it should be pretty clear.

Some people in a relationship use a shared banking account for income and household expenses.
So the question is - when wanting to visit and pay a sex worker occasionally, how to mask the expense and the cash withdraw from a significant other who can see all account transactions.

Sommige 'oplossingen' lossen nooit het probleem op zoals: "Als ik een relatie heb zou ik geen dvp bezoeken."

voorbeelden:
- Investeer contant in een dure sport (hengel, biljartkeu, sportkleding)en verkoop die dan direct.
Wel contant geld maar niet voor de hele lange duur...en je vrouw gaat vragen: "waar zijn al die spullen?"

- DVP's die onder de naam van (bijvoorbeeld)een bouwbedrijf/ loodgieter een rekening hebben en dat zij dus per bankrekening betaald kunnen worden.
Maar je vrouw kan dan vragen: "Rekening van het bouwbedrijf/loodgieter? Heb ik nooit over de vloer gehad"

- Toch overgaan op twee gescheiden rekeningen, prima maar als dat zo makkelijk was (instemming vrouw) dan was het probleem al opgelost.

Algmeen: als je een oplossing geeft; ga dan uit van een oplettende vrouw die vragen stelt en die ook weleens in een vrouwenblad de rubriek "gaat mijn man vreemd?" leest.

En als je echt topoplossing hebt moet je je afvragen of je hem moet publiceren (Feind liest mit!

Inderaad.
Er zijn wat fora met 'relatie advies' of 'red flags' van partners die meestal bezig zijn om "gewoon" vreemd te gaan, en het overgrote deel van adviezen zou daar langskomen als enorme red flag.

Of het nu de plotselinge "vis-hobby" met volledig uitgeschakelde telefoon is, de aankopen of onkosten die niet in huis komen of niet zichtbaar nodig waren ('maar je was zo trots op je auto, reed altijd perfect, moet je nu alweer naar die beunhaas, heb je geen garantie op de vorige reparatie) , of een seks hobby verstoppen achter een vermeende gokverslaving.

Je moet (en wilt) ervan uitgaan dat mensen in je heel nabije omgeving het opvalt als je dingen "opeens" anders gaat doen in je leven, en nog meer als het iets waar je nooit wat mee gehad hebt, en dat ze zich gaan afvragen "speelt er wat".
Ja, dat is zo makkelijk.
Je kunt namelijk als volwassene gewoon een eigen rekening openen en hebt daarvoor geen toestemming nodig.

Je hebt evenmin toestemming nodig om geld te pinnen van een rekening waar je rekeninghouder bent.

Het roept wel vragen op in een relatie als je opeens van een gedeelde rekening je inkomen naar een prive rekening laat gaan.

Als je daar geen goed verhaal voor hebt ben je ook vrij snel van het probleem af en kun je als single je keuzes gaan maken.

Laatst bewerkt:

voorbeelden:

Topoplossing: misschien niet je vrouw bedriegen en je afgragen waarom je dat toch doet.

Terug
Bovenaan Onderaan