Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLijkt me wel bizar als je iedere uitgaven moet gaan verantwoorden. Beste is daar vanaf het begin nooit aan beginnen.Dan moet je weer gaan uitleggen waarom je niet pint, haha.
been there... nou dat is een flink stuk duurder dan getrouwd blijven. Beter is nooit trouwen, maar ja achteraf is alles makkelijk. Als ik terugkijk naar wat mijn scheiding heeft gekost, had ik beter in een saunaclub kunnen gaan wonen, meer sex tegen minder kosten.Daar zijn tegenwoordig oplossingen voor..
Scheiden is er 1 van ?
Eerlijk, ja.been there... nou dat is een flink stuk duurder dan getrouwd blijven. Beter is nooit trouwen, maar ja achteraf is alles makkelijk. Als ik terugkijk naar wat mijn scheiding heeft gekost, had ik beter in een saunaclub kunnen gaan wonen, meer sex tegen minder kosten.
Hmm, dan heb je idd een kut-huwelijk gehad.meer sex tegen minder kosten.
Als ik 3x per week sex had gehad met mijn ex was ik waarschijnlijk ook nooit gaan scheiden.. helaas was mijn scheiding een stuk duurder dan 164kHmm, dan heb je idd een kut-huwelijk gehad.
Ik ben nu met mijn vrouw zo'n 30 jaar bij elkaar. en dan toch zeker gemiddeld zo'n drie keer seks per week. Kom ik op 4680 keer.
DVP's zo'n 1100 dames - regelmatig meer dan een keer - dus zo'n 1400.
3200 keer gemiddeld 50 Euro = 164000 Euro. Was je scheiding zo duur?
Mijn scheiding heeft meer dan 200000€ gekost mijn huisje waar ik twintig jaar had voor gewerkt moest verkocht worden of haar uitkopen , dus moeten verkopen want huisje was geschat op +- 500000 € en zoveel geld had ik niet ?Als ik 3x per week sex had gehad met mijn ex was ik waarschijnlijk ook nooit gaan scheiden.. helaas was mijn scheiding een stuk duurder dan 164k
100% me eens @Walker040 ? heeeeeerlijk zijn al die lekkere snoepjes.Als ik dit lees zijn prostituees toch een zegen.
Laten we hopen van niet. Veel mensen vinden het reuze makkelijk om alles via een digitale manier te betalen en hebben soms geen contant geld meer op zak. Ik doe er niet aan mee, je zou het mee moeten maken dat je pas het ergens om de één of andere reden niet doet of niet wordt geaccepteerd.Het is wat het is. De branche zal ook iets moeten bedenken. Cash is aan het verdwijnen.
Ooit zal al het muntgeld en biljetten verdwijnen de banken spelen daar op in ,iedere betaling dus met je pinkaart daar gaan we ooit naar toe ,dit om het zwart geld tegen te gaanLaten we hopen van niet. Veel mensen vinden het reuze makkelijk om alles via een digitale manier te betalen en hebben soms geen contant geld meer op zak. Ik doe er niet aan mee, je zou het mee moeten maken dat je pas het ergens om de één of andere reden niet doet of niet wordt geaccepteerd.
Of mensen die veel, zo niet alle betalingen met een mobieltje doen. Ben je die kwijt, dan merk je pas hoe kwetsbaar je bent.
Al heb ik principieel een hekel aan betaald parkeren, als het eens zou moeten, hoe groot is de kans dat je nog een automaat treft die muntgeld accepteert?
Treinkaartjes zijn in Nederland (naast pinnen) alleen met muntgeld te kopen, terwijl onze Oosterburen de klant tenminste de mogelijkheid geven ook met biljetten te betalen.
Ik ben gelukkig getrouwd, en denk dat dat ook wel zo blijft. Een relatie vind ik toch echt voordelen hebben boven een single bestaan. En seksueel kom ik, met toevoeging van af en toe een massage+, prima aan mijn trekken. Zoals het nu gaat kan ik daar 's nachts prima van slapen, dus zie ik geen reden om slapende honden wakker te maken.Eerlijk, ja.
Trouwen en überhaupt een relatie an sich is zooo overrated.
In algemene zin ben ik het daar zeker mee eens. Neem zo'n gezegde als: het geluk gevonden hebben. Meer dan genoeg mensen die juist diep ongelukkig zijn geworden door aan een ander verbonden te zijn.Eerlijk, ja.
Trouwen en überhaupt een relatie an sich is zooo overrated.
De waarheid is de aller aller aller duurste dvp is nog altijd goedkoper dan je eigen vrouw!Mijn scheiding heeft meer dan 200000€ gekost mijn huisje waar ik twintig jaar had voor gewerkt moest verkocht worden of haar uitkopen , dus moeten verkopen want huisje was geschat op +- 500000 € en zoveel geld had ik niet ?
Ik moet daar toch eens goed mee lachen. Misschien vallen jullie op de verkeerde soort vrouwen. Mijn vrouw kost mij niks. U leest het goed: niks.De waarheid is de aller aller aller duurste dvp is nog altijd goedkoper dan je eigen vrouw!
theo
Niks bestaat niet die eet lucht ,en loop naakt rond ?Ik moet daar toch eens goed mee lachen. Misschien vallen jullie op de verkeerde soort vrouwen. Mijn vrouw kost mij niks. U leest het goed: niks.
Die van mijn heeft ook haar eigen inkomen, zelfs beter als ik, alleen gaat de sex niet meer, dit door een operatie, maar dit ter zijde. Laatst zij ik nog dat ik wel eens een dikke negerin zou willen neuken, haar antwoord was, als je maar niets mee naar huis brengt, Maakt dan toch niet uit, blijft bij mij, intiem of iets dergelijks is ondertussen al dik 5 jaar geleden. Maar we hebben nog steeds een gezamenlijke rekening, en dit is het eerste wat smorgens aan het ontbijt gecheckt wordt. Het is wat het is, we doen het er maar mee. Scheiden of iets dergelijks is geen optie, hou nog zielsveel van haar, alleen het neuken doen we ergens andersIk moet daar toch eens goed mee lachen. Misschien vallen jullie op de verkeerde soort vrouwen. Mijn vrouw kost mij niks. U leest het goed: niks.
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar vrouwen van mijn leeftijd gaan gewoon werken en betalen hun eigen voeding, kledij, enz. Zelfs mijn moeder heeft altijd gewerkt ?Niks bestaat niet die eet lucht ,en loop naakt rond ?
Het verstand zit soms in de broek dus denk goed na ,voor je ooit ja zegt voor een huwelijkJullie maken me angstig om ooit een serieuze relatie te beginnen..?wat kan het leven van een single twintiger toch mooi zijn.
Waarom angstig? Zolang je je hersenen gebruikt in plaats van wat beneden zit en je niet laat "chanteren" om te trouwen (je kent het wel.... als je niet gaat trouwen, dan .....), ben je al een eind op weg. Zorg er in ieder geval voor als je een stap verder gaat dat je de (financiële) zaken goed geregeld hebt en niet dat je later de hoofdprijs moet betalen.Jullie maken me angstig om ooit een serieuze relatie te beginnen..?wat kan het leven van een single twintiger toch mooi zijn.
De natte droom van onze overheid. Nog meer de burger kunnen controleren en dat terwijl de belastingdienst zich nu al niet aan de spelregels houdt. De uitvinding van de geldautomaat was een zegen, omdat je daarom niet meer afhankelijk was van de openingstijden van de bank. Hopelijk blijft die automaat, ondanks dat steeds minder mensen geld uit de muur halen. Want ik ben één van die mensen die opneemt en het van daaruit besteed aan de benodigde zaken.Ooit zal al het muntgeld en biljetten verdwijnen de banken spelen daar op in ,iedere betaling dus met je pinkaart daar gaan we ooit naar toe ,dit om het zwart geld tegen te gaan