Voormalig lid 3265
Stamgast
- 643
- 23/09/21
- 274
Ik vraag me af, hoe komen dames telkens aan ontvangstruimtes? Vooral de dames die telkens weer op andere locaties werken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar deze mensen bevinden en begeven zich wel in op een heel duister gedeelte van de samenlevingIn het begin was altijd een beetje 'bang' voor andere mensen die in de woning aanwezig waren, maar nadat ik meerdere keren deze mensen tegen het lijf ben gelopen heb ik het idee gekregen dat dat over het algemeen niet de mensen zijn die problemen zoeken
Deze mensen vinden het gewoon leuk dat er een tiental hoerenlopers over de vloer komen in een bepaalde periode, vermoedelijk dag en nacht.Heb ook vaak genoeg meegemaakt dat de bewoners gewoon aanwezig zijn en dat je die dan in de gang ofzo tegenkomt, vraag me dan vaak af: willen deze mensen gewoon wat extra geld verdienen of worden ze onder druk gezet door iemand
JA ! we houden van alles in stand , door de dames te bezoeken. En uiteindelijk financiert elke wandelaar individueel de onderwereld. Althans in veel gevallen.Hmm.. bevinden wij ons dan ook niet in dat duistere gedeelte?
Bedankt voor je uitgebreide reactie! ik vroeg me ook af waarom iemand met een koopwoning deze bijvoorbeeld beschikbaar zou stellen. Het is best een risco....
Maar vaak genoeg zijn de bewoners ook gewoon aanwezigOf niet heel erg : stel , je hebt wat geld over, en koopt een appartementje. Of houd je eigen appartementje aan als je gaat samenwonen met een (nieuwe) relatie.
Als je het 'netjes' verhuurt zit je met het probleem dat je lastig van huurders afkomt of de verkeerde huurders treft.
Dat probleem heb je veel minder als je aan werkende dames verhuurt , en daaruit de vaste lasten betaald (plus evt wat winst) .
Iets minder netjes, maar ongeveer op dezelfde manier kun je werken als je in de de sociale huur woont, maar feitelijk (ongeregistreerd) elders samenwoont .
Uitkering aanhouden, huurwoning aanhouden, en (onder)verhuren aan DVPs , dan is het leven nog niet zo slecht.
Gaat de relatie over, dan zeg je acuut de DVPs op en woon je weer op jezelf.
Nee klopt. Maar waar bij koopwonigen of seniorenwoningen zijn dames erg voorzichtig. Soms vragen ze weleens "weet je zeker dat niemand je gezien heeft?"Ik ben vaak genoeg op bezoek geweest bij meiden in een appartement of bovenwoning in den Haag of Rotterdam.
De buren daar interesseert het volgems mij geen reet wat er naast of boven hun gebeurd..
Ze weten echt niet eens wie er naast hun woont daar.