Dat zal inderdaad wel meevallen, als ik bijv bij de ramen ben dan zie ik de dames waar ik meerdere keren ben geweest er alles aan doen om mijn aandacht te trekkenLeg dat eens uit?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zal inderdaad wel meevallen, als ik bijv bij de ramen ben dan zie ik de dames waar ik meerdere keren ben geweest er alles aan doen om mijn aandacht te trekkenLeg dat eens uit?
Maar... hopelijk wel 'kneedbaar'!Niet in vloeibare of gasvorm
Dat hoor ik van meerdere dames die dat soms lastig vinden.
Tja, ik denk dat als je in een relatie zit dat je moeite moet doen voor elkaar. Waarom ben je anders samen. Als die moeite je teveel wordt, dan kun je net zo goed kappen. Als je goede sex wilt hebben met elkaar moet je moeite doen voor elkaar. Simple as that.Je kan het ook bekijken los van de prostitutie. Stel een relatie tussen 1 man en 1 vrouw, klassieke Westerse relatie. En de relatie regels zijn.... als je vreemd gaat en de andere weet het, dan is de scheiding heel dicht bij. En vergelijk deze relatie met een open relatie waarbij de man en vrouw allebei open kaart spelen en af en toe een avontuurtje mogen beleven en daar ook openlijk over zijn tegenover elkaar. Wel, de beste seks tussen man en vrouw zal zijn in het tweede geval. Bij het eerste geval zal zowel de man en vrouw telkens moeite moeten doen om de relatie spannend te houden... bij het tweede geval kan het zelfs zo zijn, zelfs een zelfde sex ritueel is al spannend net omdat ze allebei ook hun eigen avontuurtjes hebben.
Dat denk jij, misschien voert 'ie hier 1 grote act op en zit hij zwaar onder de plak bij een dame. Dat zou dit topic wel verklaren.Je moet het 'm toch nageven, die Rimon. Helemaal niet zijn probleem, een vaste dame
Oh, dat had wel 3 pagina's gescheeld.Ik bezoek de dvp's nauwelijks 2 keer en raak nooit gehecht aan een dvp.
Je vergeet: wanneer haar prijs voor je te hoog wordt naar jouw maatstavenOh, dat had wel 3 pagina's gescheeld.
Vraag: hoe kom je af van een vaste dvp?
Antwoord: word Rimon.
Als je het eng vindt ga je e'en past keer als je Zak goed leeg is....en zeg je tegen haar dat je hem niet meer bij haar omhoog krijgtIk lees hier vaak dat er wandelaars zijn die een vaste dvp blijven bezoeken hoewel dat fijn kan zijn een vaste dvp heeft het ook zijn nadelen. Op een gegeven moment is het uitgedoofd de spanning is weg je hebt alles al meegemaakt met haar en bent toe aan een nieuwe uitdaging. Maar hier komt het probleem hoe laat je haar los en begin je aan een ander dvp dat lijkt voor sommige wandelaars heel moeilijk te zijn alsof ze op het punt staan vreemd te gaan. Mijn persoonlijke mening ik zou gewoon een andere dvp nemen zeker als er geen spanning meer is tussen beide partijen verandering is soms goed in het leven. Je bent niet met haar getrouwd je hebt ook geen vast contract afgesloten dat je alleen haar mag bezoeken er zijn meer opties maak daar als wandelaar gebruik van zou ik zeggen.
Wel erg taktvol ja...Als je het eng vindt ga je e'en past keer als je Zak goed leeg is....en zeg je tegen haar dat je hem niet meer bij haar omhoog krijgt