Hoe kom je af van een vaste dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
3.387
09/10/21
4.736
20
Ik lees hier vaak dat er wandelaars zijn die een vaste dvp blijven bezoeken hoewel dat fijn kan zijn een vaste dvp heeft het ook zijn nadelen. Op een gegeven moment is het uitgedoofd de spanning is weg je hebt alles al meegemaakt met haar en bent toe aan een nieuwe uitdaging. Maar hier komt het probleem hoe laat je haar los en begin je aan een ander dvp dat lijkt voor sommige wandelaars heel moeilijk te zijn alsof ze op het punt staan vreemd te gaan. Mijn persoonlijke mening ik zou gewoon een andere dvp nemen zeker als er geen spanning meer is tussen beide partijen verandering is soms goed in het leven. Je bent niet met haar getrouwd je hebt ook geen vast contract afgesloten dat je alleen haar mag bezoeken er zijn meer opties maak daar als wandelaar gebruik van zou ik zeggen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees hier vaak dat er wandelaars zijn die een vaste dvp blijven bezoeken hoewel dat fijn kan zijn een vaste dvp heeft het ook zijn nadelen. Op een gegeven moment is het uitgedoofd de spanning is weg je hebt alles al meegemaakt met haar en bent toe aan een nieuwe uitdaging. Maar hier komt het probleem hoe laat je haar los en begin je aan een ander dvp dat lijkt voor sommige wandelaars heel moeilijk te zijn alsof ze op het punt staan vreemd te gaan. Mijn persoonlijke mening ik zou gewoon een andere dvp nemen zeker als er geen spanning meer is tussen beide partijen verandering is soms goed in het leven. Je bent niet met haar getrouwd je hebt ook geen vast contract afgesloten dat je alleen haar mag bezoeken er zijn meer opties maak daar als wandelaar gebruik van zou ik zeggen.
Heb iemand ken ze al 9 jaar ga er nog altijd bij ze kent mij zeer goed weet wat ik graag heb heeft eigenlijk alleen maar voordelen vind ik persoonlijk nog niemand gevonden die beter is .En heb er al veel geprobeerd hoor.😉

Sorry, daar raak je niet van af. Zoiets dooft uit. Dan praat je naast elkaar. Je maakt ruzie over de afwas.
Dus na je werk ga je naar je DVP, een paar pintjes in het stationscafe om het uit te stellen. Afspreken met je vrienden om weer snel bij haar weg te kunnen. En hopen dat ze niet belt op te controleren waar je zit.
Zo evolueert dat nu eenmaal. Al zullen sommigen nu wel beweren dat alles stoelt op goede communicatie en dat DVP-bezoek een werkwoord is. Maar daar geloof ik niet in.

Wat een onzinnig topic! Laat iedereen fijn zelf uitmaken wat ze willen doen. Er al eens bij stilgestaan dat er zat mannen zijn die helemaal geen behoefte hebben aan overstappen naar een ander? Die willen iets wat ze kunnen vertrouwen, die weten wat ze fijn vinden, wat van hun geschiedenis afweten etc. Moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Die hebben daar geen behoefte aan.

Dus laat ze lekker!!

Wat een onzinnig topic! Laat iedereen fijn zelf uitmaken wat ze willen doen. Er al eens bij stilgestaan dat er zat mannen zijn die helemaal geen behoefte hebben aan overstappen naar een ander? Die willen iets wat ze kunnen vertrouwen, die weten wat ze fijn vinden, wat van hun geschiedenis afweten etc. Moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Die hebben daar geen behoefte aan.

Dus laat ze lekker!!
Dat is zo absoluut @JokePrive. Het heeft bij mij lang geduurd eer ik de perfecte dvp voor mij gevonden heb, maar nu ik ze gevonden heb wil ik gewoon niet veranderen. Sinds de eerste keer zitten we op één lijn en er is een dynamic tussen ons zowel fysiek als mentaal. Het is het totale plaatje dat telt vind ik, de klik, de vibe tussen ons. Die heb ik bij nog bij niemand anders gehad, dus waarom veranderen? Zij is vertrouwd met mij en ik met haar ook, we weten perfect van elkaar wat we elk graag hebben. Gaat voor mij over de klik, de dynamic tussen ons beiden en tot wat er hier gezegd wordt dat het uitdooft is hier niks minder waar. In tegendeel, wordt nog beter en dus verander ik niet. Geen zin in om te veranderen en opnieuw te moeten beginnen.
Zoals je zegt, ieder maakt dat voor zich uit en als je wilt veranderen, gewoon doen ook. Dit gezegd zijnde, gewoon doen waar ieder zich goed bij voelt.

U vraagt bovenstaande voor een vriend??

🙂🙃

Ik dacht we alles wel zo een beetje gehad hadden! Maar goed, wat Bernardus dus al zegt. Gewoon doorlopen naar de volgende!

Gewoon is dat niet. Als je een vaste klant bent geweest bij een dvp en ze is een raam dvp en je wilt enkele ramen verder bij andere dvp iets beginnen waar zij je voorbij ziet komen.... dat is geen makkelijke situatie. Natuurlijk doe je met je geld wat je wilt maar het is lastig. De verleiding van die andere dvp is groot en het zal erop aankomen als de geilheid voor de nieuwe dvp groot genoeg is en je echt klaar bent met die dame, kan je het afsluiten. Je zou het haar ook kunnen zeggen, sorry maar ik heb andere vaste dvp gevonden. Veel makkelijker is een andere vaste dvp zoeken in andere omgeving of andere prive huis.

Het ligt er natuurlijk aan waar de DVP werkzaam is. Als het een raambuurt is, dan kun je haar eenvoudig voorbij lopen en negeren. Dit wordt anders als het in een overdekt centrum ligt zoals in Doetinchem. Ik heb daar zeker 10x Maria bezocht. Iedere keer was het top, echter ze was een van de toppertjes daar en het wachten duurde mij te lang. Nu nog zijn haar gordijnen vaak gesloten. Echter als ze open zijn, mijd ik haar volledig en loop er ook niet voorbij. Waarom, ik weet het niet, misschien uit schaamte omdat ik ooit een andere dame heb bezocht.

Bij een Privehuis, kun je voor een andere dame kiezen. Echter hier zal toch een vorm van Jalozie ontstaan.

Bij Priveontvangst, gewoon niet meer gaan. En andere DVP gaan bezoeken.

Het ligt er natuurlijk aan waar de DVP werkzaam is. Als het een raambuurt is, dan kun je haar eenvoudig voorbij lopen en negeren. Dit wordt anders als het in een overdekt centrum ligt zoals in Doetinchem. Ik heb daar zeker 10x Maria bezocht. Iedere keer was het top, echter ze was een van de toppertjes daar en het wachten duurde mij te lang. Nu nog zijn haar gordijnen vaak gesloten. Echter als ze open zijn, mijd ik haar volledig en loop er ook niet voorbij. Waarom, ik weet het niet, misschien uit schaamte omdat ik ooit een andere dame heb bezocht.

Bij een Privehuis, kun je voor een andere dame kiezen. Echter hier zal toch een vorm van Jalozie ontstaan.

Bij Priveontvangst, gewoon niet meer gaan. En andere DVP gaan bezoeken.

Tja .....

Hoe moeten we het aanpakken als we eens een brood bij een andere bakker willen proberen ??

Misschien eerst de vaste bakker eens vragen naar zijn mening ........

🤣🤣🤣

Tja .....

Hoe moeten we het aanpakken als we eens een brood bij een andere bakker willen proberen ??

Misschien eerst de vaste bakker eens vragen naar zijn mening ........

🤣🤣🤣
Ook al begrijp ik het, echter waar ik woon. Heb je een soort van trouw naar de vaste middenstand. Je koopt je fiets waar je hem 40 jaar geleden ook kocht. Ben ook al jaren bij dezelfde garage. En hij koopt voor mij of handelt voor mij als ik een ander wil. Ben ook al 48 jaar bij dezelfde verzekeringsagent (of maatschap). En ga zo maar door.

Echter wat DVP,s betreft, ik heb aardig wat dames gehad, wisselde wekelijks. Zag altijd iets nieuws en wilde die wel eens proberen. Soms tot teleurstelling. Echter ik stop, als het vuur gedoofd is.

Ik ben zelf een persoon die graag een vaste dame(s) heb. Het ligt ook aan beide je moet er samen voor zorgen dat het niet de zelfde date word als de vorige keer.

De redenen waarom ik liever vaste dames heb zijn we moeten elkaar niet iedere keer opnieuw leren kennen. Leren wat de ander leuk vind. Na een tijd komt er een soort (vriendschaps) band. En is het niet meer die klant of de dvp maar roxas en emma bv. Je weet wat je bij die dame krijgt en wat je mag verwachten terwijl bij iedere nieuwe da is het een gok.

Ik wissel soms wel eens af maar ook met vaste Dame. Ik wil ook niet met zo veel mogelijk vrouwen naar bed.

Soms zijn er onverwachte gebeurtenissen die je ogen open, en je van de roze wolk laten afvallen. Je leeft toch in verschillende werelden. In meeste gevallen kan de dame er begrip voor opbrengen, als je haar vertelt waarom je stapje terug doet. Geen spijt van die tijd, en zal nooit een ander de schuld geven, ik heb ervaringen opgedaan, waar ik nu profijt van heb, soms ontmoet je elkander en is het gezellig, of blijft het bij een praatje

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan