Hoe kies je een DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik val op het uiterlijk.
Knap gezicht. Mooie grote borsten. Slank tot volslank met mooie taille. Mooie billen. Liefst lang of halflang haar.
En ik heb haar uiteindelijk ook nog kunnen vinden.
Mijn "vaste" dame. 😉😂🤣😂
 
Prijs is bij mij wel een criterium maar binnen de marges niet persé een dealbreaker. Recensies kunnen zeker helpen, zeker als er bij een dame geen foto beschikbaar is (gebeurt nog wel eens bij privéhuizen). Veel positieve recensies zegt vaak wel wat. Als er dan ook nog inhoudelijk over de dame wordt geschreven, is mijn interesse wel gewekt.

Verder aanbevelingen van mede forumleden en niet te vergeten aanbevelingen van dames waar je graag komt. Die kunnen je vaak ook goed adviseren omdat ze weten wat je zoekt en prettig vindt.

Het zijn vaak wel safe bets en dat haalt soms ook wel de spanning een beetje weg. Het nadeel van een gokje wagen is dat het een dure misser kan zijn, maar aan de anderen kant kun je zo ook parels ontdekken. Op fora als deze wordt natuurlijk in verhouding maar een heel klein aantal dames beschreven. Ik betrap mezelf er toch vaak op om voor relatief safe te gaan. Te vaak slechte ervaringen gehad.
 
Ik heb wel een voorkeur voor dames van een bepaalde afkomst, daar kijk ik dan ook naar als eerste. Prijs is niet het belangrijkste maar ik weiger om gewoon gevraagde onrealistische bedragen te betalen voor een uurtje of langer. Een extraatje geef ik liever persoonlijk en dat kan vooraf zijn of na gedane arbeid. Dat hangt van de situatie af.

Recensies zijn goed als je het niet helemaal vertrouwt maar zoek ik over het algemeen pas op nadat ik contact heb gehad en ik twijfel. Bij een goed contact vooraf en daar hoort soms een videocall bij durf ik wel een gokje te wagen.
 
Ik doe alleen raambuurten dus hoe ze er echt uitzien en hoe ze zich gedragen speelt zeker mee. Ik ga altijd voor de basis 50 EUR. Je kan immers beter twee keer neuken voor 50, dan één keer 30 minuten voor 100 (bij te veel dames krijg je niet veel meer dan wat gepraat én geen extra actie).
  1. Ze moeten 'natuurlijk' genoeg zijn/overkomen. Dus die overdreven opgespoten duck faces vallen af.
  2. Ik heb een voorkeur voor skinny. Ik hou ook niet van te dik/te curvy en dus ook niet van grote borsten.
  3. Groter dan C ga ik eigenlijk, niet en écht kleine (natuur)cupjes hebben een streepje voor.
  4. Leeftijd: Ik ga voor wat jonger, en probeer onder de 30 te blijven, tot max 35. Indien hoger kan je toch even goed bij je vrouw blijven.
  5. Als ik een skinny DVP met een kleurtje (van oosters over aziatisch tot zwart) zie dan ga ik bijna er altijd voor.
Maar soms is de spoeling zo dun, dat je neukt met wie er is al zal ik nooit een hele dikke uitkiezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben tot nu toe alleen bij raamdames geweest en kijk eerst naar het lichaam, liefst wat voller. Niet al te jong minimaal 30. Als ze dan ook nog enthousiast achter raam staat naast een Nederlands vlaggetje en een mooie glimlach heeft ben ik al snel verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan