oefening baart kunst, zoals ze zeggen.Oh, maar ik weet heel zeker dat ik geen beste neuker ben hoor.
Dus meer vlieguren maken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenoefening baart kunst, zoals ze zeggen.Oh, maar ik weet heel zeker dat ik geen beste neuker ben hoor.
Shit, moet ik nou ook nog leren vliegen? En ik vond het al zoveel werk. Sorry, ik begin echt te flauw te worden.oefening baart kunst, zoals ze zeggen.
Dus meer vlieguren maken.
Quote ingelijst en boven je bed gehangen? Had ik wel gedaan.Klopt, maar ooit heeft een dame hier op het forum ten overstaan van allerlei van haar andere klanten, die ook hier rondhingen, verklaard dat ze één van haar allerbeste befbeurten ooit door mij had gehad, om zich meteen tegenover de rest te verontschuldigen dat het geen competitie is. Dat telt toch wel voor iets op zijn minst.
Had ik wel moeten doen, want ik denk dat de dame die draad heeft laten verwijderen na haar vertrek van dit forum en nou heb ik geen bewijs meer.Quote ingelijst en boven je bed gehangen? Had ik wel gedaan.
Ik heb nog vlinders dat Lisa een post van mij heeft gelike'd
Ooohhh, dus je bent gewoon net als de dames aan het faken hiero... pfff. Had ik niet van je verwachtHad ik wel moeten doen, want ik denk dat de dame die draad heeft laten verwijderen na haar vertrek van dit forum en nou heb ik geen bewijs meer.
'Screen print' doen he!Had ik wel moeten doen, want ik denk dat de dame die draad heeft laten verwijderen na haar vertrek van dit forum en nou heb ik geen bewijs meer.
Oh maar ik fake ook mijn orgasmes hoor. Roep een keer "uhngg" en gooi dan snel het condoom uit het raam.Ooohhh, dus je bent gewoon net als de dames aan het faken hiero... pfff. Had ik niet van je verwacht
Oh! Dus... geen 'schokkend klaarkomen'?Oh maar ik fake ook mijn orgasmes hoor. Roep een keer "uhngg" en gooi dan snel het condoom uit het raam.
Nou, dat doe ik dus oprecht wel, en heftig ook. Al paar dames, die ik niet vooraf gewaarschuwd had, die zich echt kapot schrokken en dachten dat ik een aanval kreeg.Oh! Dus... geen 'schokkend klaarkomen'?
Alsjeblieft. Ik moest wat uitzoomen, anders paste het niet.Ha, toch gevonden!
Bericht in onderwerp 'Liefde bedrijven' https://www.girlsreview.nl/threads/liefde-bedrijven.19380/post-359579
Mooi!Nou, dat doe ik dus oprecht wel, en heftig ook. Al paar dames, die ik niet vooraf gewaarschuwd had, die zich echt kapot schrokken en dachten dat ik een aanval kreeg.
epileptische aanvallen zijn het soms meer.Oh! Dus... geen 'schokkend klaarkomen'?
Ja dat.epileptische aanvallen zijn het soms meer.
Net op dat moment reed er iemand op een brommer voorbij...Oh maar ik fake ook mijn orgasmes hoor. Roep een keer "uhngg" en gooi dan snel het condoom uit het raam.
Dat bericht stond inderdaad vol van de typo's he. OEPSIEEEEE.Ik had niet verwacht dat je überhaupt nog zou weten wie ik was daar
Tsja, eerste keer, dus helemaal op mijn gemak was ik niet, maar nou ook weer niet enorm zenuwachtig. Wel een te afwachtend muurbloempje. En ik neem aan dat je overdenkend bedoelt? Ja, zou willen dat ik dat eens kon uitzetten.
Ik was er als eerste met alleen de dames, en ja ik heb ook mijn forumnaam van hier genoemd, maar ook mijn voornaam.
Dat is tussen mij en Lisa ... en de andere dames en heren daar
Maar zoals Lisa al zei: uiteindelijk ging alles helemaal goed.
Iz tog helumaal gin problem joh! Maar ik begrijp je perfectionisme wel hoor.Dat bericht stond inderdaad vol van de typo's he. OEPSIEEEEE.
Hopelijk gaat alles maal nu zoveel beter