Hoe gaan jullie om als je buiten lang moet wachten op een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De tijd een beetje gebruiken om op onderzoek uit te gaan. Ik heb letterlijk ook geen hekel aan wandelen. Het onderzoek slaat vanzelf om in proberen als het allemaal te lang duurt. :)

Had een keer bij een vaste dame in een raambuurt nadat ik netjes op een bepaald tijdstip had afgesproken per telefoon ze mij twintig minuten liet wachten. Na een kwartier stuurde ik een bericht dat ze wel erg over tijd was maar kreeg niets terug

Ik dacht eraan om gewoon weg te gaan maar ben toch gebleven. Eenmaal in de kamer maakte zei ze tegen mij dat zij bepaalde wie er naar binnen ging en hoe lang. Ik maakte haar duidelijk dat ik bijna was weggegaan. Nou was het wel zo dat dit nadien nooit meer gebeurde, blijkbaar had ze wel door dat ik dit niet nog een keer zou accepteren en als dat zo was dan had ze zeker gelijk

We kennen het allemaal wel: je krijgt coördinaten en een tijdstip door voor privéontvangst en op de locatie krijg je het verzoek om te wachten. Erger is geen beeld en geen geluid.

Hoe lang blijf je wachten?

ik hou 10 minuten aan en dan vertrek ik.

Jullie?

Bij nieuwe dames geef ik haar max 10 minuten en 2 minuten voor eindtijd herinner ik haar nogmaals dat ze nog 2 minuten heeft om me binnen te laten. Voor vaste dames ben ik iets geduldiger en begripvoller. Zodra de deadline over is vertrek ik ook daadwerkelijk ook al appt ze me 1 seconde later dat ik mag komen. Ik maak tegenwoordig geen grappen meer met gemaakte afspraken en die gehaaide uitsteltrucjes ken ik inmiddels wel.

We all know it: you get coordinates and a time for private reception and at the location you are asked to wait. Worse is no image and no sound.

How long will you wait?

I'll wait for 10 minutes and then I'll leave.

You?
10 minutes sounds reasonable! I could stretch it to 15 if there is good communication, but if there is radio silence, I am out.

Denk dat het ook aan de context ligt.

Peraoonlijk, als ik als dame na 15min nog niks hoor dan hoop ik dat je de dag hebt die je verdiend. Diezelfde lijn zou ik, als ik heer was, bij een dame doortrekken.

Als er gecommuniceerd is dan ligt het aan de situatie. Ik plan bijv altijd 15-30min tussen afspraakjes maar kom je te laat zonder wat te zeggen, dan gaat dit van je tijd af. Kom je te laat met een berichtje dan wil ik tot 15min coulant zijn, daarna gaat het van je tijd af of opnieuw inplannen met aanbetaling.

Uiteraard wel met vooraf de mededeling dat je korter hebt voor dezelfde prijs.

Bij nieuwe dames geef ik haar max 10 minuten en 2 minuten voor eindtijd herinner ik haar nogmaals dat ze nog 2 minuten heeft om me binnen te laten. Voor vaste dames ben ik iets geduldiger en begripvoller. Zodra de deadline over is vertrek ik ook daadwerkelijk ook al appt ze me 1 seconde later dat ik mag komen. Ik maak tegenwoordig geen grappen meer met gemaakte afspraken en die gehaaide uitsteltrucjes ken ik inmiddels wel.
Die waarschuwing op minuut 8 vind ik geniaal!

Ik had onlangs afgesproken met een dame. Een uur vooraf, met één been al in de auto, stuurde ik snel een berichtje dat ik onderweg was. Kreeg antwoord dat ze een half uur later zou zijn. Even later een nieuw bericht of ik een uur later kon. Ok, dat kon, en ik paste mijn planning wat aan; eerst winkelen en dan pas wandelen. Maar toen ik bijna bij het rendez-vous was Kreeg ik opnieuw een sms'je dat ze 2 uur later ging zijn.
Ik heb dan sorry maar sorry gezegd en gevraagd om op een andere datum af te spreken. Sindsdien geen reactie meer gehad. Jammer maar helaas.

Hierover bestaat al een topic

Denk dat het ook aan de context ligt.

Peraoonlijk, als ik als dame na 15min nog niks hoor dan hoop ik dat je de dag hebt die je verdiend. Diezelfde lijn zou ik, als ik heer was, bij een dame doortrekken.

Als er gecommuniceerd is dan ligt het aan de situatie. Ik plan bijv altijd 15-30min tussen afspraakjes maar kom je te laat zonder wat te zeggen, dan gaat dit van je tijd af. Kom je te laat met een berichtje dan wil ik tot 15min coulant zijn, daarna gaat het van je tijd af of opnieuw inplannen met aanbetaling.

Uiteraard wel met vooraf de mededeling dat je korter hebt voor dezelfde prijs.
🤭sorry maar ben jij dat zelf op je foto ,wauw wat ben jij sexy en je hebt prachtig billen 🥰🥰🥰🥰ik vraag dit om dat ik je niet ken

Ik ben van de Ochtendafspraken. Dit resulteerd er nog wel eens in dat de bewuste Dame zich verslapen heeft. Sterker nog, al 2 x meegemaakt helaas.

Geen Berichten die gelezen worden. Telefoon staat op standje stil of uit. Sta je dan zonder het Huisnummer nog te weten in de straat.

Omdat je op dat moment toch wel erg Geil bent gan je snel naar een alternatief op zoek was meestal niet is wat je eigenlijk zou willen. Balen dus.

Ik kan wel tot ca 30 Mins wachten, maar dan houd het echt op

Het langste dat ik ooit gewacht heb was 30 min. Dat doe ik wel nooit meer. Er had iemand mij gevoerd en 5 min voor dat ik er was stuurde ze kan je 30 min wachten. Ik kon niet weg en anders was al die moeite voor niets.

Wat niet leuk was en daar heb ik haar wel aangesproken was. Dat ik de vorige klant met zijn zwart plastieken zakje heb zien buiten wandelen.

Het langste dat ik ooit gewacht heb was 30 min. Dat doe ik wel nooit meer. Er had iemand mij gevoerd en 5 min voor dat ik er was stuurde ze kan je 30 min wachten. Ik kon niet weg en anders was al die moeite voor niets.

Wat niet leuk was en daar heb ik haar wel aangesproken was. Dat ik de vorige klant met zijn zwart plastieken zakje heb zien buiten wandelen.
Ik was dan weggegaan niet perse om de 30 minuten wachten maar om het liegen. En dat een klant je net voor is geweest voelt nou ook niet bepaald lekker.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan