Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren10 minutes sounds reasonable! I could stretch it to 15 if there is good communication, but if there is radio silence, I am out.We all know it: you get coordinates and a time for private reception and at the location you are asked to wait. Worse is no image and no sound.
How long will you wait?
I'll wait for 10 minutes and then I'll leave.
You?
Die waarschuwing op minuut 8 vind ik geniaal!Bij nieuwe dames geef ik haar max 10 minuten en 2 minuten voor eindtijd herinner ik haar nogmaals dat ze nog 2 minuten heeft om me binnen te laten. Voor vaste dames ben ik iets geduldiger en begripvoller. Zodra de deadline over is vertrek ik ook daadwerkelijk ook al appt ze me 1 seconde later dat ik mag komen. Ik maak tegenwoordig geen grappen meer met gemaakte afspraken en die gehaaide uitsteltrucjes ken ik inmiddels wel.
sorry maar ben jij dat zelf op je foto ,wauw wat ben jij sexy en je hebt prachtig billen ik vraag dit om dat ik je niet kenDenk dat het ook aan de context ligt.
Peraoonlijk, als ik als dame na 15min nog niks hoor dan hoop ik dat je de dag hebt die je verdiend. Diezelfde lijn zou ik, als ik heer was, bij een dame doortrekken.
Als er gecommuniceerd is dan ligt het aan de situatie. Ik plan bijv altijd 15-30min tussen afspraakjes maar kom je te laat zonder wat te zeggen, dan gaat dit van je tijd af. Kom je te laat met een berichtje dan wil ik tot 15min coulant zijn, daarna gaat het van je tijd af of opnieuw inplannen met aanbetaling.
Uiteraard wel met vooraf de mededeling dat je korter hebt voor dezelfde prijs.
Haha jaa dat ben ik zelf. Heb eigenlijk altijd eigen foto's hiersorry maar ben jij dat zelf op je foto ,wauw wat ben jij sexy en je hebt prachtig billen ik vraag dit om dat ik je niet ken
Volgens de regels moet een recensie wel gaan over een daadwerkelijke fysieke afspraak.En daarna hier een recensie met één ster= slecht!
Dus... als zij je dan daadwerkelijk fysiek voor de deur laat staan... klopt het wel!Volgens de regels moet een recensie wel gaan over een daadwerkelijke fysieke afspraak.
Je zou het volgens het boekje beter kunnen melden bij misstanden.
Of melden als berichtje in een recensie onderwerp of WHEMVolgens de regels moet een recensie wel gaan over een daadwerkelijke fysieke afspraak.
Je zou het volgens het boekje beter kunnen melden bij misstanden.
Ik was dan weggegaan niet perse om de 30 minuten wachten maar om het liegen. En dat een klant je net voor is geweest voelt nou ook niet bepaald lekker.Het langste dat ik ooit gewacht heb was 30 min. Dat doe ik wel nooit meer. Er had iemand mij gevoerd en 5 min voor dat ik er was stuurde ze kan je 30 min wachten. Ik kon niet weg en anders was al die moeite voor niets.
Wat niet leuk was en daar heb ik haar wel aangesproken was. Dat ik de vorige klant met zijn zwart plastieken zakje heb zien buiten wandelen.