Hoe eindigt de carrière van een dame van plezier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb veel plezier, maar ook een lege portemonnee overgehouden aan mijn bezoekjes aan dames van plezier.

Dat waren dames tussen de 25 en 35 waarmee ik allerlij spannende dingen deed.

Gelukkig kan ik aardig budgetteren en ben ik steeds iets meer gaan verdienen in mijn vakgebied.

Ik vraag mij wel eens af wat de dames van plezier gaan doen als zij ouder worden en de vraag naar hen af neemt?

Lijkt mij niet dat zij een effectenportefeuille of sparen voor hun oude dag.

Hoeveel van hen hebben een 'vriendje' die hun geld beheert, maar plots met al hun geld weg gaat?

Wat zijn hun overdraagbare skills dan? Mannen plezieren met hun looks? Die vergaan zijn?

Of terug bij af naar familie in hun thuis land?
Tja.. financiën heb je zelf in bedwang.

Hoe gek het ook is, het blijven wel zoals jij en ik mensen met hobby's.. vrienden..sociale kringen en wat ze doen met hun leven of geld, gaat ons niks aan.

Omdat iemand in de branche werkt, betekent niet dat het ze geen andere skills hebben. Sommigen doen dit naast hun baan, studie of ff bijverdienen. Zijn ook redenen dat bepaalde vrouwen meer spanning zoeken buiten de deur en hiervoor ook betaald krijgen, hobby zelfs.. weet ik wat.

Zoals ons, worden zij ook oud en genieten ze hoop ik van het leven. Als een DVP een topic begint want doet een wandelaar als hij stopt? kan hij wel een vrouw verleiden? wat doet hij met zijn lul die slap blijft? zijn dat ook vragen die we moeten beantwoorden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan