Hi,
Ik ga regelmatig naar een massage. Toch elke keer hoop ik stiekem dat ze verder gaan. Alleen wil ik opzich dit ook wel eens aangeven en heb ook wel eens bij een salon in de buurt gewoon gebeld of ze erotische massages gaven. Maar krijg elke keer een nee. Dus ik ben een newby hoop hier de pro tips te krijgen of als sommige mensen gewoon salons weten rondom alkmaar laat het me weten.
Ook een salon die het (wel eens) doet gaat dat je niet aan de deur of aan de telefoon vertellen.De masseuses die het willen doen geven eigenlijk altijd wel de hint dat een happy end kan.Als je op je buik ligt en dijen/billen worden heel zachtjes gemasseerd is de kans erg groot dat ze daarna vragen of je omdraait, en dan vragen of ze 'overal' of 'daar ook' zullen masseren. Kan geen kwaad natuurlijk om bij zo'n stukje zachte massage iets te mompelen als "mwww, erg lekker" en niet verstijfd en doodstil te blijven.
Je zou kunnen vragen of ze ook een stukje zachte massage wil doen , als ze wel erg druk bezig is met knopen weg te werken.
Is je dat na een tweede keer nog niet gevraagd, gaat die dame het niet doen.
Heeft niks te maken met geheime code die je moet uitspreken of stevige hint die je moet geven, ze hebben echt meer ervaring dan jij , en hoeven heus niet over een drempel geholpen te worden dat Michael ook wel wat wil en dat het OK is om dat bij hem aan te bieden - als ze het willen aanbieden word je dat wel duidelijk.
Ook als je onderbroek nog aan hebt , dan doet ze die even uit, als het happy end aangeboden en geaccepteerd is.
De masseuse kan ook oprecht bezorgd zijn betrapt te worden door de bazin. Het happy end is inkomsten voor haar (de massage als geheel wordt verdeeld) , en de bazin loopt wel het risico dat de salon dicht moet terwijl de huur doortikt . Sommige eigenaren nemen dat risico bewust en doen het zelf ook, en anderen zitten er fors bovenop dat hun personeel niet hen risico laat lopen voor eigen gewin.
Knipogen naar de baas en complimenteren dat juffrouw Li je zo lekker 'overal´ heeft laten ontspannen doe je je masseuse niet altijd een plezier mee.
De masseuses die gewoon professioneel hun vak willen uitoefenen hebben een behoorlijke hekel aan de opdringerige types die met hun pik gaan lopen zwaaien, of die handjes laten bungelen naast de tafel om ´toevallig' hun benen te aaien. Niet doen.
Je kans is m.i. kleiner bij (reguliere massage) salons die zich erg high-end presenteren (ketens) en ook wat kleiner als ze heel nadrukkelijk op (alternatieve)genezing (acupunctuur, moxa etc) richten .
Dus gewoon diverse salons proberen . Of direct naar een salon gaan die erotische massage doet.