Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEerlijk gezegd mag hij nog blij zijn dat hij een antwoord krijgt. Ging hem al gelijk blokkeren bij zijn opmerking ivm puur natuurGebeurd iedereen maar schijnbaar mag ik dat niet zoals hier boven wel weer blijkt. Dat hij pusht om dingen te doen etc is allemaal prima maar hode als ik het woord kanker gebruik
Dat ik jong ben heeft er niks mee te maken. Heb mijn opa zn laatste adem zien uitblazen (uitgezaaide longkanker) en mijn vader heeft een hersen tumor gehad (inmiddels inactief).Je bent nog jong Veerle en misschien is die ziekte nog een beetje aan je deurtje voorbij gegaan. Wat ik hoop voor je hoor. De meeste oudere lezers hier zijn op wat voor manier dan ook waarschijnlijk al een keertje aan de beurt geweest vandaar dat er zo op gereageerd wordt.
Ik denk dat het echt bizar is wat jullie allemaal voor je plaat krijgen. Vind het ook leuk dat je daar ons inzicht in geeft.
Zo ben je wel benaderd door die klerelijer die om 'puur natuur' vroeg. Ik ga ervan uit (ik hoop) dat je meeste klanten wel deugen?De gedachte dat heren denken dat ik allemaal voor hun doe, geeft mij het gevoel dat ik geen mens meer ben maar alleen een object dat bestaat voor hun plezier.
De meeste wel maar ben de afgelopen 18 uur toch wel op 2 a 3 handen te tellen heren gevraagd of ik het dan ook niet zonder wil doen nu ik toch maar beschermd benZo ben je wel beanderd door die klerelijer die om 'puur natuur' vroeg. Ik ga ervan uit (ik hoop) dat je meeste klanten wel deugen?
Goh de klant was ook niet verstandig bezig dus ik zou me geen fluit aantrekken van hoe ik hem aanspreek. Eens goed je gedacht zeggen en daarna direct blokkeren. Kan hij pissed off naar zijn scherm staren zonder dat hij kan terug reageren.Niet reageren en blokkeren is vaak verstandiger.
Ja, dus eerder stoppen met reageren.Niets frustrerender dan genegeerd worden
Ja, je bent beschermd tegen zwanger raken ......De meeste wel maar ben de afgelopen 18 uur toch wel op 2 a 3 handen te tellen heren gevraagd of ik het dan ook niet zonder wil doen nu ik toch maar beschermd ben
Altijd van die drammertjes, en terecht dat je dan zo eens reageert.Ik had verwacht dat we toch iets meer manieren hadden dan dit. Wat is er gebeurd met nee is nee en bemoei je met je eigen zaken?
En voor de heren die denken "kijk hoe je reageert"; ook ik heb een grens die toch vrij duidelijk was
Nouja voor (vaste)klanten wellicht wat begrip waarom ze niet ontvangt.Ik zou zulk soort informatie ook niet delen, wat hebben anderen daarmee te maken?
Nouja je zal je verbazen over hoeveel mensen boos worden als je geen reden geeft waarom je niet kan afspreken.Dan zou ik het niet over een spiraaltje hebben gehad, maar wie ben ik?
Eerlijkheid duurt ook het langste toch?Ik kies ervoor om eerlijk te zijn tegen mijn klanten. Dat siert mij en daarom heb ik een vrij goede naam opgebouwd. Zowel online als met dates en m2m reclame.
Boos worden ze toch wel dus kan maar beter de waarheid vertellen lijkt mij
Ik snap je prima hoor Veerle.Ik had verwacht dat we toch iets meer manieren hadden dan dit. Wat is er gebeurd met nee is nee en bemoei je met je eigen zaken?
En voor de heren die denken "kijk hoe je reageert"; ook ik heb een grens die toch vrij duidelijk was
volgens mij is het voornamelijk treiterenIk snap je prima hoor Veerle.
We zijn allemaal mensen en soms wordt het gewoon te veel en moet je je frustratie uiten en dan kies je wel eens wat stevige woorden uit.
Ik snap dit domme gezuig van mannen die je benaderen ook niet. Of ze zijn dom of ze hebben tijd teveel of ze willen gewoon je lekker provoceren (of een combinatie).
Heerlijk: "is het gewoon mogelijk om nen buk te doen." Zal wel een streekgenoot van mij zijn vrees ikOh ik was helemaal vergeten dat dit topic bestond! Hier even een paar pareltjes van afgelopen maand.
Hopelijk heeft de meneer met de 'ernstig' ondertussen al iemand gevonden... klonk acuut en ik kon niet veel doen vanuit Spanje.
Eigenlijk krijg ik voor de rest heel erg leuke mail hoor! Soms zijn er gewoon wat uh... tja hoe noem je dit zelfs?
Nen buk doen is west vlaams voor neuken. Bukken = neukenWat betekent "voor een gewoon nen buk te doen"?
Vroeg ik mij ook af… denk zakje ledigen zeker?Wat betekent "voor een gewoon nen buk te doen"?