Nee laat maar. Het komt van 1 kant. Ben na lange tijd er wel klaar mee. Voel mij meer aan het lijntje gehouden.Zelfs tijdens de afspraak... moet zij de indruk krijgen dat jij wellicht een goede bedpartner bent... Bouw op die spanning!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee laat maar. Het komt van 1 kant. Ben na lange tijd er wel klaar mee. Voel mij meer aan het lijntje gehouden.Zelfs tijdens de afspraak... moet zij de indruk krijgen dat jij wellicht een goede bedpartner bent... Bouw op die spanning!
Ik vind het oprecht tof dat het goed heeft uitgepakt voor je, maar de cijfers die je hier schetst zijn natuurlijk schandalig.Mijn ervaring is dat je soms ook gewoon geduld moet hebben, heb bij 1 dame dit meegemaakt, niet telkens weer geprobeerd maar 1 x per paar maanden, na 1,5 jaar contact gekregen en nu een vast adresje.
Helaas gebeurt het wel. En dat is wat ik hierboven al beschreven heb.Ik vind het oprecht tof dat het goed heeft uitgepakt voor je, maar de cijfers die je hier schetst slaan natuurlijk nergens op.
Als een adverteerder iets aanbiedt en je die met diens opgegeven contactgegevens fatsoenlijk meerdere malen benadert, en je krijgt pas na 1,5 jaar reactie dan is dat ronduit buitensporig. Je zegt zelf terecht dat wij ook weleens 1 weekje vrij nemen, maar in anderhalf jaar zitten volgens mij nog altijd 78 weken.
Inderdaad.'inzet'... komt wél van twee kanten he!
Als jij op je rug gaat liggen... en wacht tot zij haar 'sexuele dienstverlening' uitvoert... tsja! Zonden van het geld!
Man! Je krijgt wat je zelf uitstraalt!
Heel erg triest. Terwijl je met respect zoveel meer kan bereiken. Gewoon al het simpele feit van tonen aan de dame hoe leuk en mooi je haar vindt en haar dat laten voelen en je krijgt dit in meervoud terug.Ik hoorde recent van een op dit forum heel goed besproken Oost-Europeaanse dame dat meer dan de helft van haar mannelijke klandizie haar als "een stuk vlees" beschouwen en behandelen.
Ik ben daar wel van geschrokken, vooral van hoe groot deze groep toch is, die zich tgo. een vrouw niet fatsoenlijk weet te gedragen en die kennelijk denkt met een beetje geld als tegenprestatie alles te kunnen doen wat over de grenzen van een ander heen gaat.
Ik denk dat er een deel van die mannen gewoon bang is om emotioneel betrokken te geraken omdat ze dat misschien niet kunnen loskoppelen van de date en het onderscheid tussen dvp en privé niet kunnen maken
Die zijn er sowieso genoeg.Of misschien zoek ik het te ver en zijn het gewoon horken die een negatief beeld van vrouwen hebben. Te weinig knuffels van mama ofzo
Ik hoorde recent van een op dit forum heel goed besproken Oost-Europeaanse dame dat meer dan de helft van haar mannelijke klandizie haar als "een stuk vlees" beschouwen en behandelen.
Ik ben daar wel van geschrokken, vooral van hoe groot deze groep toch is, die zich tgo. een vrouw niet fatsoenlijk weet te gedragen en die kennelijk denkt met een beetje geld als tegenprestatie alles te kunnen doen wat over de grenzen van een ander heen gaat.
Ik denk dat er een deel van die mannen gewoon bang is om emotioneel betrokken te geraken omdat ze dat misschien niet kunnen loskoppelen van de date en het onderscheid tussen dvp en privé niet kunnen maken.
Soms willen ze dat je er moeite voor doet. Dat vind ik geen probleem en wil best moeite doen maar om tot het uiterste te gaan, dan houdt het voor mij op. Spelen doen we wel ergens anders.
Hoe staan jullie dames ten opzichte van het intieme kapsel van de klant?
Een intiem ongeschoren klant, kan dat? Of maakt die zich daarmee meteen zo onpopulair dat hij niet veel meer gedaan krijgt?
volgens mij is hier al een uitgebreide topic van.Het is niet fijn om haren te likken en een haarbal in je maag te krijgen.
Buiten dat.. schaamhaar houdt geurtjes vast en daar houdt geen enkele sekswerker van!
Aangezien mijn neus altijd op scherp staat ruikt die neus dus alles en dat maakt het orale gebeuren een stuk minder leuk!
Dus trimmen of kaal.. maar geen onverzorgd grasveld aub.
Denkt dat je alles al gezien hebt zie je dit.Dit is ook een optie
Wtf.Dit is ook een optie
Die wil geen date zou je denken ....Dit is ook een optie
Ja! Heb precies dezelfde ervaring!Wtf.
Ik begrijp steeds beter waarom de dames blij zijn met mij als je er ook zulke malloten tussen hebt zitten.
En? Kwam 'ie? Leuke date gehad?Dit is ook een optie
Ze verstaan dan niet waarom de meeste dvps hun afwijzen. Ze komen af van ik ga je rijk maken en bieden je je halve prijs dat al je andere klanten betalen. Dan kan het 3 kanten uit gaan optie 1 de klant laat de dvp met rust. Optie 2 zien we in de foto´s, optie drie is dat de klant vraagt wat kan er voor de halve prijs het beste antwoord is een high-fiveDit is ook een optie
Dit is ook een optie
Wat een malloot.Dit is ook een optie
Tja, maar zoals ik lees kun je ook vervelende bellers hebben.Ach ja.. die zitten er ook bij. Willen geen nee horen en gaan dan schelden. Waarom heb ik zo'n hekel aan chatten? Nou.. vanwege dit soort reacties. Heb je helemaal niets aan.
Dat is waar; maar ik vond het erg ongemakkelijk om met een man te spreken.Dan weet je dus niet of je aan het chatten bent met een man of vrouw.
Tja, maar zoals ik lees kun je ook vervelende bellers hebben.
Voor mij is chatten in ieder geval veel laagdrempeliger. Ik heb 1maal gebeld, en toen kreeg ik een man aan de telefoon; erg ongemakkelijk was dat.
Ik geef echt duidelijk de voorkeur aan chatten als begin. Kun je zorgvuldiger nadenken over je woordkeuze en antwoord. Daarna is bellen een stuk gemakkelijker.