Antwoord komt een beetje defensief op me over, hij vraagt het toch netjes? En je kan moeilijk verwachten dat ie een topic van 16 pagina's doorzoekt om te zien of het toevallig ergens is verduidelijkt.
Volgens mij zit de onduidelijkheid in punt 5 ook helemaal niet in of de klant wel of niet koning is (dat gaat stiekem in geen enkele branche op) maar meer in het eerste deel, "kom niet zelf met voorstellen". Ik heb juist in dit topic en ook elders gezien dat sommige dames juist wel willen dat klanten met voorstellen komen (zie bijvoorbeeld deze post
https://www.girlsreview.nl/threads/hoe-benader-je-een-sekswerker.14883/post-229760 ), daarom hebben sommige mensen hier ook gewoon gelijk als ze zeggen dat het onjuist is te doen alsof deze lijst geldt voor alle dvp's. Volgens mij is dat wel eens gezegd, dit is verder een prima valide onderwerp, en als dit topic was neergezet als "dit is wat ik het liefst zie als klanten me benaderen, hoe denken andere dames daar over?" was er minder gezeik geweest dan nu het gepresenteerd wordt als vuistregels voor alle dvp's.
Hoe dan ook als 1 punt inderdaad zoveel verwarring op roept dat je hem meerdere keren moet uitleggen zou ik persoonlijk adviseren gewoon hem even in de openingspost aan te passen, scheelt waarschijnlijk verwarring.