5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.
Leg die eens uit @Merel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.
Ik zal binnenkort er eens voor gaan zitten en plaatjes verzamelen.Misschien een idee om toch eens een kleine bloemlezing te plaatsen? Geanonimiseerd natuurlijk. Om het onderlinge begrip tussen DvP's en klanten te bevorderen. Maar misschien voelen de azijnpissers zich dan op de teentjes getrapt...
Heb ik al eerder uitgelecht maar goed.Leg die eens uit @Merel?
Antwoord komt een beetje defensief op me over, hij vraagt het toch netjes? En je kan moeilijk verwachten dat ie een topic van 16 pagina's doorzoekt om te zien of het toevallig ergens is verduidelijkt.Heb ik al eerder uitgelecht maar goed.
Als de klant wel koning was was ik al 261x verkracht geweest. Duidelijk? Of heb je meer uitleg nodig?
Helaas is niet iedereen zo. Ik hoef geen special treatment maar wel graag respect.Voor wat het waard is mijn mening, als je gewoon doet en eerlijk bent en iedereen respecteert hoef je niemand op een speciale manier te benaderen denk ik zo. Ik doe tegen een dvp hetzelfde als tegen familie, collega's of mijn huisarts bijvoorbeeld.
Ik kan ook alleen voor mezelf spreken natuurlijkHelaas is niet iedereen zo. Ik hoef geen special treatment maar wel graag respect.
Als sommige mensen zo doen tegen hun privekring als ze tegen mij doen, dan zou ik toch echt achter mijn oren gaan krabben
Antwoord komt een beetje defensief op me over, hij vraagt het toch netjes? En je kan moeilijk verwachten dat ie een topic van 16 pagina's doorzoekt om te zien of het toevallig ergens is verduidelijkt.
Volgens mij zit de onduidelijkheid in punt 5 ook helemaal niet in of de klant wel of niet koning is (dat gaat stiekem in geen enkele branche op) maar meer in het eerste deel, "kom niet zelf met voorstellen". Ik heb juist in dit topic en ook elders gezien dat sommige dames juist wel willen dat klanten met voorstellen komen (zie bijvoorbeeld deze post https://www.girlsreview.nl/threads/hoe-benader-je-een-sekswerker.14883/post-229760 ), daarom hebben sommige mensen hier ook gewoon gelijk als ze zeggen dat het onjuist is te doen alsof deze lijst geldt voor alle dvp's. Volgens mij is dat wel eens gezegd, dit is verder een prima valide onderwerp, en als dit topic was neergezet als "dit is wat ik het liefst zie als klanten me benaderen, hoe denken andere dames daar over?" was er minder gezeik geweest dan nu het gepresenteerd wordt als vuistregels voor alle dvp's.
Hoe dan ook als 1 punt inderdaad zoveel verwarring op roept dat je hem meerdere keren moet uitleggen zou ik persoonlijk adviseren gewoon hem even in de openingspost aan te passen, scheelt waarschijnlijk verwarring.
De opmerking over "niet met eigen voorstellen komen" snap ik niet helemaal. Geen voorstellen in tijd van de afspraak of welk standje en zo? Ik snap dat je als dame je grenzen wilt aangeven daarmee, maar het staat de klant neem ik aan vrij om te vragen of iets wel of niet kan. Ik merk vooral dat dames graag willen dat je met voorstellen komt en aangeeft wat je wensen zijn in plaats van andersom.
Dat het wel lekker zou zijn als er bepaalde fatsoensnormen gehandhaafd worden lijkt me logisch maar als je niet mag vragen naar diensten die al in de advertentie staan en al helemaal niet naar diensten die niet in de advertentie staan blijft er weinig gespreksstof over ben ik bangAan de andere kant kunnen sommige dames ook wat doen aan hun communicatie. Het kan zo zijn dat je niet moet vragen naar diensten die al in de advertentie staan,
Niet iedereen heeft een top inkomen en voor veel mannen is het een hoop geld om er even in een uurtje tegen aan te gooien
Respect voor je geduld, ik had 'em al geblokkeerd bij de tweede rookvraag. Alsof je grenzen kunt afkopen. Ben wel benieuwd waarom je toch met zo iemand in gesprek blijft. Is het dan dat je ergens toch de omzet wil draaien? Of andere redenen?Even over onderhandelingen in mijn geval;
Als een uurtje €150 is en je bied €100 dan word ik daar wel een beetje moe van.
Als ik aangeef niet te zoenen aan het begin en dit is voor jou een vereiste? Blijf dan niet nog 1 uur doorappen om vervolgens af te haken dat ik niet zoen.
Als ik zeg dat ik geen seks doe zonder condoom, ga daar dan niet nog 4x over doorzeuren.
Als jij gaat perse anaal wilt en ik zeg dat ik die belofte niet kan maken (belofte maakt schuld), ga dan niet nog 4x hierover door om maar je zin te krijgen.
Als ik aangeef op bepaalde dagen en tijden te werken, ga dan geen data en tijden voorstellen die daarbuiten vallen (ik heb ook gewoon een leven).
Hieronder nog een screenshot van zn "onderhandeling" die echt gebasseerd is op tijdverspillen.
Nee heb je en ja kan je krijgen. Je mag alles vragen maar ne is nee. Daarnaast ben ik geen papegaai. Voorzover mijn bijdrage aan "kom niet onderhandelen / met voorstellen"
@ Merel. Dit is geen uitleg, maar een drogredenering.Heb ik al eerder uitgelecht maar goed.
Als de klant wel koning was was ik al 261x verkracht geweest. Duidelijk? Of heb je meer uitleg nodig?
Omdat wanneer je het gesprek gelijk afkapt,je hier word neer gezet als arrogant en onvriendelijkRespect voor je geduld, ik had 'em al geblokkeerd bij de tweede rookvraag. Alsof je grenzen kunt afkopen. Ben wel benieuwd waarom je toch met zo iemand in gesprek blijft. Is het dan dat je ergens toch de omzet wil draaien? Of andere redenen?
Ik was inderdaad ook al na het tweede screenshot afgehaakt en zijn nummer geblokkeerd. Ermee verder gaan en toch proberen af te spreken brengt je dan ook juist op onveilig gebied. Dat is juist het moment om je grenzen echt te stellen.Even over onderhandelingen in mijn geval;
Als ik aangeef niet te zoenen aan het begin en dit is voor jou een vereiste? Blijf dan niet nog 1 uur doorappen om vervolgens af te haken dat ik niet zoen.
Als ik zeg dat ik geen seks doe zonder condoom, ga daar dan niet nog 4x over doorzeuren.
Als jij gaat perse anaal wilt en ik zeg dat ik die belofte niet kan maken (belofte maakt schuld), ga dan niet nog 4x hierover door om maar je zin te krijgen.
Als ik aangeef op bepaalde dagen en tijden te werken, ga dan geen data en tijden voorstellen die daarbuiten vallen (ik heb ook gewoon een leven).
Hieronder nog een screenshot van zn "onderhandeling" die echt gebasseerd is op tijdverspillen.
Nee heb je en ja kan je krijgen. Je mag alles vragen maar ne is nee. Daarnaast ben ik geen papegaai. Voorzover mijn bijdrage aan "kom niet onderhandelen / met voorstellen"
@ Veerle. Dit is inderdaad erg irritant.Even over onderhandelingen in mijn geval;
@ Veerle. Het is ook niet zo zwart-wit. Maar dat geldt voor beide kanten van het verhaal.Omdat wanneer je het gesprek gelijk afkapt,je hier word neer gezet als arrogant en onvriendelijk
Denk dat heren niet altijd snappen dat dit de keerzijde is van het werk wat we doen. Het is lang niet zo zwart wit als het doet lijken
Overigens vind ik het ook dat het met de hoogte (en mogelijkheden) van de tarieven te maken heeft.Even over onderhandelingen in mijn geval;
Dat is wat ik bedoel. Mijn tarieven zijn helemaal niet uit de hoogteOverigens vind ik het ook dat het met de hoogte (en mogelijkheden) van de tarieven te maken heeft.
Als ik jouw advertentie en tarieven zie, zou ik zeker niet gaan onderhandelen (en zeker niet de eerste date).
Belachelijk inderdaad, eerst vragen of je wakker bent.Hoe benader je een sekswerker? Niet zo Bekijk bijlage 77191
Tja, het zijn beiden geen emails van een hoog niveau, maar ze houden je ook niet uren bezig.Deze is ook goud waard! Bekijk bijlage 77196
Daarom werk ik ook via mailTja, het zijn beiden geen emails van een hoog niveau, maar ze houden je ook niet uren bezig.
De DVP's onder elkaar hebben zo een topicje. Zal er binnenkort wel eentje maken kan er ook wel mee lachenkunnen we geen topic starten: "wall of shame"? Waar dvps dit soort van communicatie pareltjes posten? Ik vind het alvast hilarisch om te zien hoe bepaalde would be klanten een dvp benaderen
Die hebben blijkbaar geen weet dat je maar 1 keer een eerste indruk kan maken bij iemand…