Hier even een update.
De medicijnen doen hun werk goed, het virus is nog meetbaar, maar volgens de dokter niet meer over te dragen.
Er zijn geen bijwerkingen van de medicijnen, nou op een na dan.
Ik zweet erg veel tijdens het slapen, maar volgens de geleerden een goed teken, je lichaam voert de slechte stoffen af.
De nier werking is goed, waarden wat verhoogd, maar dit hoort erbij. Vooralsnog geen probleem.
Met het bloed onderzoek, is er wel uitgekomen dat er antistoffen van hepatitis C aanwezig zijn, vermoedelijk tijdens hetzelfde contact opgelopen. Het lichaam is aan het opruimen, gezien de lage waarde in het bloed, van de hepatitis C.
Het valt wat tegen, dacht nu dus N-N te zijn, alleen niet overdraagbaar . Maar N-N, dat is nog niet aan de orde, dus voorlopig nog op non actief. Ook wat betreft de C, is ook besmettelijk .
Al met al gaat het goed, onder de omstandigheden, ik denk dat als ik niet meetbaar, niet overdraagbaar ben, ik dan toch weer op de oude voet door ga,het ernstige HIV heb ik al kado gekregen, geef het kado niet weg, dus de ernst voor mij is ver weg.
MAAR, voor degene die zichzelf bare laten nemen door een shemale, denk er goed over na. Het is een kado voor het leven wat je krijgt. Ikzelf ben hier zeker al over de helft van mijn verblijf op de aardbol, maar jongeren bezint eer ge begint.
En op mijn vraag aan de shemales op voorhand of alles clean was, werd volmondig met ja beantwoord, en in twee gevallen met PREP bevestigt. Iemand van de laaste vier heeft toch gelogen, of wist zelf niet wat er onder leden zat.
Ondertussen ook maar hepatitis A en B vaccinatie gehaald, raad ik ook aan als je shemales bezoekt, voorkomen is beter als genezen in dit geval.
De volgend controle is weer begin 2023,hoop dan dus N-N te zijn, tot die tijd niet wandelen.
Ik kijk zo nu en dan eens hier, en kan dan reageren op het een en ander.
Op passen dus.