Recensie Hithally, Melle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Riebedebie

Wandelaar
91
11/12/22
74
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hithally-bella.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op verzoek hierbij het rapport, vier sterren.
Deze jonge Braziliaanse schoonheid ondertussen bezocht.

Of de (gebruikte) foto's nu effectief van haar zijn, kan ik nog niet met zekerheid bevestigen.

In alle geval de foto's zijn representatief voor de schoonheid van deze jonge dame.
Leeftijd, lengte, etc. lijken mij te kloppen. Misschien eerder een C-cup dan een D.
De looks, de lange haren, alles 'live' conform de verwachtingen vanuit de advertentie (inclusief de voor mij zeer geslaagde foto's).

Hygiëne top. Service beter dan gemiddeld, zeker de jonge leeftijd van deze dame in overweging nemende.

Een groot nadeel, ze is perfect Portugees-sprekend, maar daar blijft het bij !!
Zelfs de meest elementaire engelse woordenschat is ze vandaag nog niet machtig.
Ik vermoed dan ook dat de afspraken voor haar, worden gemaakt via een derde persoon.

Ze is zeer begaan met uw wensen, vraagt er naar, maar moet voortdurend de vertaalmachine consulteren.
Eerst dacht ik dat het een 'tactiek' was om 'tijd te winnen', maar dit klopt dan weer niet, immers, ik bleef ruim 15 minuten langer dan het afgesproken (en betaalde) uurtje.

Het 'te veel' grijpen naar de vertaalmachine op haar GSM, was het meest storende aan haar, maar ik ga haar zeker nog eens gaan bezoeken.
 
Verschillende adressen, met telkenmale dezelfde foto's .., maar actief op verschillende locaties in vlaanderen, met telkenmale andere dames;

hithally-b-lla:

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hithally-b-lla.html

hithally-bella:

hithally-hithally:


gestuurd via een centraal contact-gsm-nummer ..

en ook deze lijkt een 'paardje' uit herzelfde circus :

 
Laatst bewerkt:
Ook bij deze heb ik het zelfde gevoel:
- zeer jong,
- zeer mooi fotomateriaal,
niet erotisch, kon zo basis zijn voor een portfolio voor toch een ander soort werk (modellenwereld) ipv. sex tegen betaling:

 
Die brazilaantjes zitten allemaal samen in duke of ghent. 1persoon antwoord alle berichten en als je aankomt wordt je gewoon het meisje aangeboden die op dat moment vrij is. Ik vind het hele bizarre omstandigheden. Kamers zijn wel ok. Maar je krijgt er zo goed als zeker niet de meid waarmee je hebt geschreven
 
Raar te lezen dat je tev
Op verzoek hierbij het rapport, vier sterren.
Deze jonge Braziliaanse schoonheid ondertussen bezocht.

Of de (gebruikte) foto's nu effectief van haar zijn, kan ik nog niet met zekerheid bevestigen.

In alle geval de foto's zijn representatief voor de schoonheid van deze jonge dame.
Leeftijd, lengte, etc. lijken mij te kloppen. Misschien eerder een C-cup dan een D.
De looks, de lange haren, alles 'live' conform de verwachtingen vanuit de advertentie (inclusief de voor mij zeer geslaagde foto's).

Hygiëne top. Service beter dan gemiddeld, zeker de jonge leeftijd van deze dame in overweging nemende.

Een groot nadeel, ze is perfect Portugees-sprekend, maar daar blijft het bij !!
Zelfs de meest elementaire engelse woordenschat is ze vandaag nog niet machtig.
Ik vermoed dan ook dat de afspraken voor haar, worden gemaakt via een derde persoon.

Ze is zeer begaan met uw wensen, vraagt er naar, maar moet voortdurend de vertaalmachine consulteren.
Eerst dacht ik dat het een 'tactiek' was om 'tijd te winnen', maar dit klopt dan weer niet, immers, ik bleef ruim 15 minuten langer dan het afgesproken (en betaalde) uurtje.

Het 'te veel' grijpen naar de vertaalmachine op haar GSM, was het meest storende aan haar, maar ik ga haar zeker nog eens gaan bezoeken.
Raar te lezen dat je tevreden over haar was. Heb ze zelfs ook bezocht en de service was bedroevend deed niks wat ze beloofde juist geld innen. Is het het meisje van de foto's van verre nog niet . Was ze lelijk dat ook niet maar zeker niet die schoonheid van de foto's. En ook bij deze dames worden alle berichten standard behandeld met yes als je een vraagt stelt. Voor mij 1 keer maar liever nooit meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan