Arthur Martin
Stamgast
Sagen en mythen zijn ook een leuk idee !ik ga morgen nog 1 posten, een sage myte if legende uit die oeruode, deze bevat wel degelijk dvp of hostesjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSagen en mythen zijn ook een leuk idee !ik ga morgen nog 1 posten, een sage myte if legende uit die oeruode, deze bevat wel degelijk dvp of hostesjes
Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik denk dat dat klopt. Hoog EQ is evident ( dikwijls ook hoog IQ trouwens ; madame de Pompadour bijvoorbeeld )een hoog EQ hebben
en vaak een artiestenachtergond hebben.
in de serie " bonjour congo" gemaakt door rudi vranx naar anleiding van 60 jaar onafhankelijkheid, word een deel van deze story bevestigd, maar is er niks gezegd over een blanke vrouw.Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik denk dat dat klopt. Hoog EQ is evident ( dikwijls ook hoog IQ trouwens ; madame de Pompadour bijvoorbeeld )
Artistieke gevoeligheid; dansen, acteren ...inderdaad.
Informatie uit de eerste hand...zul je niet snel op Wikipedia vindenin 2010 vloog ik van Brussel naar atlanta ,op een delta airlines vlucht.
Naast mij zat er een oudere blanke dame, die wel een zekere klasse en levenswijsheid uitstraalde.
Ze sprak over haar jonge jaren in Africa,
Ik heb haar gevraagd" wat haar meest memorabel feit" dat ze ooit gedaan had.
Een dronken chombé zou lang getwijfeld hebben,, nadat hij de nacht met haar doorgebracht, zou hij met een houten kop, toch getekend hebben , in het voordeel van´ de Amerikanen.
Zij beweerde dat zij daarna nog zou zijn ingehuurd teneinde hem te verleiden. maar bot ving.
mc arthur.. ik heb dat verhaal ook gehoord, en de stad manilla ken ik redelijk goed. ik ga er aantal weetjes aan toevoegen.Recent is mijn belangstelling voor sugarbabes gewekt, dus ik dacht hier ook wat historische 'rolmodels' te bespreken. Post als je wil ook rustig een beschrijving van je eigen sugarbabe...
Isabel Rosario Cooper
De beroemde vijfsterrengeneraal Douglas MacArthur beschreef ooit de zomer van 1930 als de gelukkigste tijd van zijn leven. De generaal leefde in Manilla met zijn sugarbabe, Isabel Rosari Cooper
Dit noemt men: Oude koeien uit de sloot halen.
van oude koeien komt ge veel zaken te weten die ge anders niet ziet. grachten, goe dat ze bestaan.Dit noemt men: Oude koeien uit de sloot halen.
Geen koe is zo bont, of er zit wel een vlekje aan ...Dit noemt men: Oude koeien uit de sloot halen.
Jullie trekken jezelf maar wezeloos (aan die oude koeien)van oude koeien komt ge veel zaken te weten die ge anders niet ziet. grachten, goe dat ze bestaan.
Dit is een topic , waarin de invloeden van trippelen, hostessen etc door de geschiedenis heen besproken worden, t is nie verbannen door de moderator, en ja hier gaan nog enkele oude koeien besproken worden ,
Mijn sugarbabe is van Azerbaijan. Ze is een muze, nymf en courtesane in een.Post als je wil ook rustig een beschrijving van je eigen sugarbabe...
prachtig, om te lezen, tripelen door de jaren heen, invloeden politiek, geschiedkundig, mythes, godsdienstkundig.... ik denk dat wij de enige 2 hier zijn, die er een beetje kennis en intresse over hebben.Mijn sugarbabe is van Azerbaijan. Ze is een muze, nymf en courtesane in een.
Maar terug naar de geschiedenis.
Ook een favoriet van mij is Ishtar, de courtesane van de goden. Rond haar is een cultus van tempelprostitutie ontstaan.
Dat is een heel interessant onderwerp...en eigenlijk een eigen topic waard.Rond haar is een cultus van tempelprostitutie ontstaan.
Bedankt, die kende ik nog niet.Griet Reyniers, de eerste DVP van Nieuw Amsterdam
Heb het opgezocht, en inderdaad.Zelf trouwde ze met een voormalige piraat en kochten samen een stuk grond op Long Island.