ik vind dit een toffe topic, ti seens iets anders , dan sex, geschiedenis met erotise tint.
ik ga er 2 posten die iets hedendaagser is.
hier is de eerste.
In egem op de Brugsesteenweg is is of was er een club... Die heet of heete " de of le ciel flamant"
Ik ben e
geweest met een groepke kameraden.
een old school club/ champagnebar die de tand des tijds doorstaan heeft, ik hoop dat ze door de corona lokdowns geraakt zijn .
Ik heb ergens op mijn blog hier de details van die avond beschreven.
De eigenaar toen " was een brave vlaamse man" ge zou die nie aan prostitutie linken,
Ook al staat er ergens een artikel over hem op hln, dat hij gelinkt is aan coke"
"ik ben geen rechter,"
ik oordeel daar nie over,
plus het komt uit een media hoek, die nie erg gekend staat " voor zijn artikels op inhoud"
"Herinner me de aanhouding van het duivels koppel in abijan, plots= net voor repatriatie naar brussel, werd er een journalist van vtm aangehouden , en zit hij opgesloten met het duivels koppel.. Wie geloofd deze versie? Iedereen die ooit in afrika gezeten of gewerkt heeft, weet dat zoiets bijna onmogelijk is...
Er is waarchijnlijk gegeven met stapelke" C notes" van uncle sam..
Back to the story
Hoeveel we die nacht verbrast hebben, doet er nie toe, 1 werkdame is een thaise " legende" als ik haar zo mag noemen.
wat mij voor altijd is bijgebleven was het intelect van die man.
die beweerde " dat er in zijn club een vlaamse film was opgenomen. en effectief " het is waar" want de acteur " die frank" in de vrt serie eigen kweek" speelt er in mee..
In het decor staan zo nog, een paar van die zaken" intelectuele doordenkertjes" Ik was dronken toen . ben deze vergeten.
Ik ben zo wat over , mijn champagnebar tijdsperiode, af en toe als ik er een goede weet durf ik er nog eens binenstappen, toch ze zijn zelden ,
ik denk met uitsterven bedrijgt,
Het vinden en behouden van goed personeel,, Ik vind ook,
zoiets kan moeilijk met slechts 200 op zak.
Er hangt de laatste tijd een beetje een negatieve sfeer rond.
Daar
zou ik graag ooit nog eens een pint gaan drinken,
alleen al voor nog eens gezellig klapke te doen,
T is ook al een aantal jaar geleden,
Wat er nu mee is gebeurt weet ik nie,
Ik hoop dat het goed gaat met die club, en met zijn eigenaar, zowel prive als profesioneel.