?
Je schrijft ´Dreamgirls' maar linkt naar ds-girls (Diane's Secret) .
Bij DS werkt inderdaad een Janice , die op de site als "Javaans" omschreven wordt . Is ze dan eigenlijk meer Hindoestaans ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren?
Tussen javaans en hindoestaans zit nogal een behoorlijk groot verschil.?
Bij DS werkt inderdaad een Janice , die op de site als "Javaans" omschreven wordt . Is ze dan eigenlijk meer Hindoestaans ?
Tussen javaans en hindoestaans zit nogal een behoorlijk groot verschil.
Not my cup of tea
@Titopaco veel plezier en ik hoop dat je van denaira genietHaha ieder zijn eigen smaak. Ik ben wel geïnteresseerd
Dank je wel vriend!@Titopaco veel plezier en ik hoop dat je van denaira geniet
?
Zo fraai zie je ze niet heel vaak.
Hoe weet je dat ze hindoestaans is? er staat niks bij de site
Ik heb een afspraak met haar gehad.Hoe weet je dat ze hindoestaans is? er staat niks bij de site
Ik heb een afspraak met haar gehad.
Iets mollig, in de 30 en ongeveer 1.65. Ik vond het een goede ervaring, leuke vrolijke dame. Ik ga zeker terug.hoop dat de rest van haar hygiëne beter is dan haar nagels
Hoe ziet zij er uit en hoe was het? Staat bijna niks over haar op de website
En 200 euro per uurHeeft iemand ervaring met haar:
Ze lijkt wel een beetje hindoestaansGeile stoeipoes!
Hallo schatje,Ik ben Mercedez een volslanke dame van 30 jaar, Nederlands maar wel van Zuid-Amerikaanse afkomst.ik heb een geil lichaam, lekkere billen en heerlijke g...www.kinky.nl
Dat begint het nieuwe normaal te worden helaas.En 200 euro per uur
Foto al vier jaar oud. Zou best Hindoe kunnen zijn, deze vrouwen dragen vaak paars. Veel te duur.En 200 euro per uur
Heeft iemand ervaring met haar:
Ze lijkt wel een beetje hindoestaansGeile stoeipoes!
Hallo schatje,Ik ben Mercedez een volslanke dame van 30 jaar, Nederlands maar wel van Zuid-Amerikaanse afkomst.ik heb een geil lichaam, lekkere billen en heerlijke g...www.kinky.nl