- 186
- 16/07/21
- 90
Nee. Aartie is een andere dame.Is dat Aartie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee. Aartie is een andere dame.Is dat Aartie?
Heel veel keer geweest ze was een beest in bed. Alles kon en niks was haar te gek.Een paar jaar geleden had je Maya of Sunny in Lelystad. Ze is dr mee opgehouden denk ik. Maar bij haar kon ook echt alles. Ze was best stevig maar had ook echt grote stevige borsten met hele donkere tepels. In het begin ook nog een best goedkoop adresje , maar ging aardig snel met de tijd mee omhoog. Ze was wel getrouwd. Maar haar man vond het allemaal wel goed. Voor hun extra inkomen deden ze dat zei ze. Weet iemand van jullie wie ik bedoel?
Ze zijn allemaal welkom @Opperman bij mij.
En geheel onbaatzuchtigZe zijn allemaal welkom @Opperman bij mij.
Ik ga nu al 34 jaar naar hindoestaanse dames en ik vind ze van top tot teen lekker.Ook n paar Hindoestaanse dames in mijn kennissenkring, ze zijn niet geil of minder geil dan andere dames maar vaak wel grote borsten en mooi figuur.
@De Beffer net als jij meerdere keren geweest ze was van haar hoofd tot aan haar verrukkelijke teentjes top.Is iemand van jullie ooit bij Maya geweest? Ze ontving in Lelystad en echt alles kon bij haar.
Nee nooit bij haar geweest, helaasIs iemand van jullie ooit bij Maya geweest? Ze ontving in Lelystad en echt alles kon bij haar.
@Hindoegeil dan heb je echt wat gemist ze was een beest in bed. En echt alles kon bij haar.Nee nooit bij haar geweest, helaas
Volgens mij werkt Divya nu bij Leiden Prive: https://leidenprive.nl/dames/diya/
zo zo mooie dames daarRania ontvangt bij Dynamite privé in Nieuwegein.
Nee het zijn twee verschillende dames. Diya is wat donkerder van huidskleur.zo zo mooie dames daar
alleen niet naast de deur voor mij
is Rania ook Diya?
mooie borsten ben benieuwd naar de reacties
Hahaha..... Had dat inderdaad ook gezien. Maar ik dacht toch even hier vragen of er als meer langs zijn geweest bij Amana en wat dan HUN ervaring is. Je weet namelijk nooit hoe zo een recensie schrijver zich in de kamer heeft gedragen. Meer feedbacks...meer duidelijkheid!mooie borsten ben benieuwd naar de reacties
zag ergens n niet fijne recensensieHahaha..... Had dat inderdaad ook gezien. Maar ik dacht toch even hier vragen of er als meer langs zijn geweest bij Amana en wat dan HUN ervaring is. Je weet namelijk nooit hoe zo een recensie schrijver zich in de kamer heeft gedragen. Meer feedbacks...meer duidelijkheid!
Lorena ga ik maar eens proberen. Ziet er geil uit met die tepelpiercingWe hebben een nieuwe: https://www.casacherda.nl/lorena/
En Rania van Dynamite, is dat dezelfde als Roxanne bij DS en Cristal? Lijkt er wel op op de foto's.
Enig idee welke dag(en) zij aanwezig zou kunnen zijn?Heb je haar nummer? Hoe kan ik haar bereiken? Thanks alvast!