- 186
- 16/07/21
- 90
Ze is online. Bellen maarJammer dat de link nu dood is van Yasmin.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is online. Bellen maarJammer dat de link nu dood is van Yasmin.
Ze is online. Bellen maar
Klopt, het moet wel betaalbaar blijven.Zie je bericht nu pas maar ik sla over met die prijzen van haar.
Kosten thuisontvangst
- 100 euro voor een vluggertje. In mijn aangeboden dienst is dat 15 minuten.
- 200 euro voor 30 minuten.
- 300 euro voor 60 minuten.
Zij denkt dat ze waarschijnlijk een gouden kut heeft.. Sla deze wel even overZie je bericht nu pas maar ik sla over met die prijzen van haar.
Kosten thuisontvangst
- 100 euro voor een vluggertje. In mijn aangeboden dienst is dat 15 minuten.
- 200 euro voor 30 minuten.
- 300 euro voor 60 minuten.
Zeker lekker. Maar bij de voorstelrondjes bij LP heb ik ze nog nooit gezien, terwijl ze volgens de agenda (bijna) altijd aanwezig is.Wie heeft ervaring met gigi van leiden prive ze ziet er wel lekker uit
Beter dan vooraf reserveren, of een snorretje opplakken als vermommingZeker lekker. Maar bij de voorstelrondjes bij LP heb ik ze nog nooit gezien, terwijl ze volgens de agenda (bijna) altijd aanwezig is.
Dus of ze is heel druk met klanten (en gewild) of ze ziet mij door de deurcamera en doet niet mee met de voorstelronde. Helemaal geen probleem mee hoor.
Mss straks nog even naar toe om nogmaals te checken
Ja, ben ff langsgelopen, maar van de 5 dames die op de agenda stonden waren er maar 2. En Gigi was net vandaag niet aanwezig.Zeker lekker. Maar bij de voorstelrondjes bij LP heb ik ze nog nooit gezien, terwijl ze volgens de agenda (bijna) altijd aanwezig is.
Dus of ze is heel druk met klanten (en gewild) of ze ziet mij door de deurcamera en doet niet mee met de voorstelronde. Helemaal geen probleem mee hoor.
Mss straks nog even naar toe om nogmaals te checken
Een paar maanden geleden langs geweest bij Gigi. Het is een lief meisje, maar met weinig ervaring. Verder doet ze niet aan kussen en likken. Pijpen zonder condoom doet ze tegen betaling. Maar dat is niet meer dan fair.Wie heeft ervaring met gigi van leiden prive ze ziet er wel lekker uit
Geen info. Er zijn nu wel fotos.Heeft er iemand meer info over Maaya? Klinkt goed, maar hoe ziet ze er uit en wat is er zo geweldig aan haar, haar inzet? Kan nergens een review vinden helaas
Maaya ontvangt standaard bij Desiree Privé. Dus dan zal het haar wel zijn.Dan is nu de vraag of dit dezelfde Maaya is die @Pharao en @Hindoegeil eerder bedoelde in dit topic
Heb je ook ervaring om te delen?Maaya ontvangt standaard bij Desiree Privé. Dus dan zal het haar wel zijn.
Leuk, ze staat ook open voor een logeerpartijtje, reuze gezellig!
Foto's zijn zwaar bewerkt. Heeft bedt aardige siliconenkborsten, maar niets wat op de foto lijkt. Dame ziet er verder aardig uit. lang haar, slank en lange benen. Treuzelen en bijzonder weinig initiatief. Fake gedreun. Herhalingsgevaar nul. Zonde van de tijd en het geldJanice is ook weer terug bij DS zie ik.
De foto van Sita bij MM heb ik eerder voorbij zien komen daar.
"Privéontvangst" bij Diane Secret (de 's is dan maar weggelaten).Iemand al bij chanel geweest.
Sexy, klein, slank en heel gewillig
Highclass en bijzonder gewillig! 21 jarige Hindoestaanse, beschaafd, knap, sensueel en erotisch. Chanel is echt een hele leuke warmbloedige dame. Heerlijke sensuele ...www.kinky.nl
Wat een lekker snoepje is deze meid zegis deze al genoemd?
Een Hindoestaanse stoeipoes! (kinky.nl)
Foto's zijn zwaar bewerkt. Heeft bedt aardige siliconenkborsten, maar niets wat op de foto lijkt. Dame ziet er verder aardig uit. lang haar, slank en lange benen. Treuzelen en bijzonder weinig initiatief. Fake gedreun. Herhalingsgevaar nul. Zonde van de tijd en het geld
is deze al genoemd?
Een Hindoestaanse stoeipoes! (kinky.nl)
Je hebt nog steeds smaak @HINDOESTAANSE4EVERWat een lekker snoepje is deze meid zeg
Heb je ervaring met haar?
Ja, twee jaar geleden. Leuke meid. Ik zou zo teruggaan.Heb je ervaring met haar?