Beste M,
Spijtig dit te moeten lezen, want je laat (bewust of onbewust) heel veel cruciale informatie achterwege. Er heeft nauwelijks contact via app gelopen.
Omdat het zo kort dag was op het verzoek van de gewilde afspraak, (en de wensen die jij had) vroeg ik je of ik je mocht bellen om het een en ander duidelijk te bespreken.
Tijdens dit gesprek heb ik zeer duidelijk aangegeven dat ik erg op de hygiëne gesteld ben, zowel bij mezelf als bij die van m'n gast.
Jij beaamde dit en gaf aan dat je 'overal' schoon was.
Ook besprak ik het stuk dat ik alles op gevoel doe en me hierdoor laat leiden. Ik heb namelijk geen repertoire of 'afwerklijst'. Ook dit begreep je en praatte je met me mee. Je zou alles op z'n beloop laten en dit gesprek gaf mij een geruststellend gevoel omdat jouw wensen anders waren dan de wijze waarop ik m'n gasten ontvang.
Vervolgens loop ik 10 minuten uit, wat ik heel erg vond maar waar jij alle begrip voor had. Nogmaals dankjewel daarvoor.
We liepen al kletsend naar de kamer, waar ik je een knuffel gaf en voelde dat je lichtjes zenuwachtig/nerveus was. Waarop ik je nog een extra knuffel gaf. Je drukte onhandig je lippen op de mijne en ik rook een niet zo frisse adem. Daarop kuste ik je niet terug.
Vervolgens ga jij in het zitje zitten om je schoenen uit te doen, maar je beschrijft hierop boven dat ik 'afstandelijk' in het andere zitje ging zitten.
had ik dan op je schoot moeten komen zitten, terwijl jij je schoenen en sokken aan het uittrekken was? Had ik om je nek moeten hangen? Had ik je handen moeten vast pakken terwijl je bezig was? Had ik op de vloer voor je moeten komen zitten/liggen?
Om met je in verbinding/contact te blijven bleef ik oogcontact houden en vroeg nogmaals naar je wensen. (Deze kunnen veranderen wanneer je een dame in 'real life' ziet/ontmoet). Waarop jij over je 'wandel carrière' en ervaringen met S., A., P., en nog wat anderen begon
Ik had hier niet naar gevraagd en vind dit zo niet chique, maar je wilde me heel graag overtuigen met je ervaringen met andere Marokkaanse dames. Hoe goed je het wel niet deed bij die dames en over de super klik die je met ze had. Maar je ging zo op in je verhalen over 'andere dames' dat je vergat dat je gast bij Hind was.
Ik leidde het gesprek terug naar de wensen en vroeg jou of je van zachte of harde aanrakingen hield. Of je gevoelige tepels/testikels had. Of je favoriete posities had. En inderdaad of je oraal met of zonder had. Waarop jij als antwoord gaf; Een dame moet dit verdienen?!
Door dit zinnetje had ik al besloten dat het mèt zou worden.
We kleden ons verder uit om samen te gaan douchen. Dit initieer ik altijd bij m'n gasten omdat ik dit een prettige kennismaking, ijsbreker en een heerlijk voorspel vind. Ik bood je Listerine aan omdat ik je 'niet zo frisse mond' nog niet vergeten was en het zoenen nog wel een kans wilde geven. Tijdens deze douche kon je het wederom niet laten om over andere Marokkaanse dames te beginnen en je geweldige prestaties en hoe graag ze jou zagen.
Hierna heb ik je afgedroogd en begeleid naar het bed. Doordat onze huiden wat stroefjes over mekaar bewegen, pak ik wat olie om je een beetje in te smeren. Ik vroeg je of ik je echt niet kon verleiden/overhalen tot een erotische massage. Hierop begon je me heel grof met een natte, platte tong over m'n gezicht te zoenen. Dit was niet 'mijn stijl' van zoenen. Vervolgens pakte ik een condoom om je een BJ te geven waarop jij verontwaardigd naar mij keek. Waarschijnlijk had je echt gedacht dat ik je nogmaals zou vragen of je het niet zonder wou
Nou nee, niet bij Hind.
Daarna vraag je me of je me in een 69 mag beffen. Ik ben echt al regelmatig in een extase gebracht door orale bevrediging, maar als ik jouw verhalen met de DVP's moest geloven, zou je de KING van het orale werk moeten zijn. Maar dat was het totaal niet voor mij, want met je gezicht ruw over m'n lipjes schuren, je tong naar binnen duwen, zeggen hoe heerlijk fris ik ben, dan m'n halve clitoris naar binnen slurpen en vervolgens klappen op m'n billen geven… uhmm nee, dat is niet hoe je mij opgewonden krijgt. Vervolgens vraag ik je of je het alsjeblieft wat 'zachter' kan doen. Je geeft hier geen gehoor aan.
Daarna probeer je weer met die natte tong over m'n gezicht te zoenen. Dit is het moment waarop ik zeg sorry M maar ik wil niet op deze manier gezoend worden. Je bent verbaast want dit vinden 'alle andere dames' juist fijn. Ik leg je uit wat ik niet prettig vind en wat wel. Daarna staan we op om te douchen, na het douchen en aankleden maak je zelf nog de opmerking; Soms klikt het en soms niet. Het is net als dat 'fingerspitzengefühl' of het is er of het is er niet. We moeten erom lachen. We praten er nog over door. Inmiddels waren we ruim 23 minuten later, maar ik vond het belangrijk dat je je kon uiten/zegje kon doen. Daarna loop je naar je jas, pakt het geld en overhandigt het me. Nergens over dit geld gesproken of dat je iets niet eerlijk vond. Ik geef je een dikke knuffel, wens je het beste met je gezondheid en je wandel carrière. Ik begeleid je naar de trap en we nemen nog 1 laatste keer afscheid.
De mannen die mij echt kennen weten dat ik een pleaser ben en het mijn gast echt naar z'n zin wil maken en nooit geld afhandig zou maken. Dat vind ik nog de ergste aantijging.
En verder ga ik het hierbij laten want waarschijnlijk gaan 'aandacht zoekende mannen' nu denken als ik maar een negatieve review achterlaat heb ik haar aandacht. Nou bij deze dit is de 1ste en de laatste negatieve review waarop ik gereageerd heb. Ik houd het liever bij positiviteit
en dat is ook waar ik m'n tijd en aandacht aan ga schenken
En het is goed, ik heb voor morgen/strakjes een leuk 2-daags tripje gepland staan waar ik echt aan toe ben en ik laat dat niet verpesten door dit alles.
Fijne nacht allemaal