- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Penislengte
- 16
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/hilary-bunny-6.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Onlangs bij haar geweest in Brugge. Het is een heel mooie TS, foto's kloppen helemaal. Klein, fijn, vrouwelijk, kleine borstjes. Penis gemiddelde grootte 16cm ongeveer.
Eerste contact verliep wat stug, spreekt geen letter Engels. Ze is sowieso ook heel timide. Begonnen met kussen, ook dat begon stug met de lippen stijf op elkaar. Verder gedaan en ze kwam beetje bij beetje losser. Geen tongzoenen weliswaar.
Daarna naar beneden borstjes gelikt, kontgaatje en gepijpt. Dat laatste heeft ze liefst heel rustig. Dan nog 10 minuten over en gevraagd om me te neuken. Ook dat verliep heel rustig, ik heb liever steviger werk om klaar te komen. Ik duwde ze de hele tijd tegen me aan om toch dieper te gaan en ondertussen trok ze me af.
Al bij al een lieve dame, wel moeilijk contact mee te krijgen. Voor wie het liever rustig heeft is ze ok, voor mij geen herhalingsgevaar.
Eerste contact verliep wat stug, spreekt geen letter Engels. Ze is sowieso ook heel timide. Begonnen met kussen, ook dat begon stug met de lippen stijf op elkaar. Verder gedaan en ze kwam beetje bij beetje losser. Geen tongzoenen weliswaar.
Daarna naar beneden borstjes gelikt, kontgaatje en gepijpt. Dat laatste heeft ze liefst heel rustig. Dan nog 10 minuten over en gevraagd om me te neuken. Ook dat verliep heel rustig, ik heb liever steviger werk om klaar te komen. Ik duwde ze de hele tijd tegen me aan om toch dieper te gaan en ondertussen trok ze me af.
Al bij al een lieve dame, wel moeilijk contact mee te krijgen. Voor wie het liever rustig heeft is ze ok, voor mij geen herhalingsgevaar.