Recensie Hether & Laura, Maasmechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrAragon

Vaste klant
Supporter
176
24/03/22
244
34
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hether-3/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag kwam ik Hether tegen op Redlights. Zag er lekker en jong uit. Even geappt en ik kon een half uurtje later terecht. Hether ontvangt in een voormalig privéhuis dat nu als een soort kamerverhuurbedrijf opereert.

Toen de deur open ging stond er een prachtige dame voor me. Het is wel de dame van de foto's maar ze is een paar jaar ouder, heeft zich wat siliconenborsten laten aanmeten en was wat minder naturel dan op de foto's. Maar eigenlijk wel nóg knapper en met meer sexappeal.
Helaas sprak ze geen woord Engels of Frans, alleen Portugees. Haar vriendin/landgenote Laura kwam even informeren of ze mee mocht doen. Die zag er ook best lekker uit dus gezellig met z'n drieën op het bed gedoken.

Eerst wat gekust en de nieuwe borsten van Hether gekeurd, daarna werd ik door beide dames sensueel gemasseerd (waarbij ze wel continu met elkaar aan het kletsen waren - beetje storend, maar het uitzicht was prachtig). Op mijn verzoek pijpten ze me om beurten en toen ik tamelijk opgewonden begon te raken klom Hether boven op me en reed me kirrend klaar. Al met al maakte het een beetje een onpersoonlijke en op afwerking gerichte indruk, maar door het prachtige uiterlijk en de vrolijke natuur van de dames was het toch een heel geile ervaring. En voor het schappelijke bedrag van €150 was het toch leuk om een half uur van twee dames te mogen genieten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan