Gistermiddag een rondje gedaan in mn favoriete wandelgebied namelijk het Schipperskwartier.
Schijnbaar hadden jullie een feestdag want de hele stad was uitgestorven en ik kom bijna in de straat zelf parkeren zodat ik zo weinig mogelijk stappen hoefde te zetten buiten de buurt. En dat nog gratis ook!
Maar goed, na een paar rondjes liep ik door Villa Tinto (de soort passage tussen de grote straten in) en werd gewenkt door een ietwat donkere dame met een brodje SHEMALE bij dr raam.
Een wat oudere shemale (tussen de 40 en 50 jaar denk ik), mooi lingerie setje aan, prachtig lijf en een flinke paal die ze meteen liet zien en voelen tijdens de prijsafspraken.
Ik ben normaal over t algemeen top maar eenmaal boven kwam na het wassen schijnbaar de bottom in mij naar boven. Ik heb haar mooie, kei harde paal behoorlijk lang gepijpt, toen hebben we elkaar nog een tijdje gepijpt (dit deed ze heerlijk maar wel heel rustig) en toen vroeg ze om op haar te komen zitten. Ik moest haar tussen haar borsten neuken terwijl mn eikel in haar mond zat, heerlijk. Ondertussen zag ik via de spiegels dat ze een condoom om deed en ik liet me heel rustig, met wat poppers, over haar kei harde paal heen zakken. Wat een heerlijk gevoel was dat!
We zijn behoorlijk lang bezig geweest (ze zei iedere keer "Relaxed baby"), we hebben elkaar over en weer geneukt en toen ze mij richting het einde hard doggy neukte haalde ze dr paal uit mn ass, deed t condoom af en spoot zo mn hele reet onder. Ze deed na het spuiten een nieuwe condoom om en schoof haar, nog steeds, harde paal in me zo diep als ze kon en liet mij daardoor ook spuiten. En dit alles voor een minimaal bedrag!
Kortom, heerlijke tijd met haar gehad, kon vooraf en achteraf goed wassen op een bidet, zij was ook enorm schoon (nam een douche voor en na de seks) en ze was super relaxed en aardig.
Ze heeft me haar naam verteld maar ik heb geen idee meer. Ze ziei dat ze Dominicaans is en er al een hele tijd werkt. Iemand enig idee?