WHEM Hete Tina/Poolse Nina, Geel (vh Aarschot)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft al overal gezeten, zou een pak ouder zijn dan de foto's en een pak meer kilo's. Waren heel veel slechte recensies van te lezen op de voorganger van dit forum...

Ze ontvangt terug in Oudenaarde, in de gekende blok op het stationsplein.
Ze is idd zwaarder/ouder dan op de foto's.
Voor 70€ CIM.
Dat was niet slecht.
Geen herhalingsgevaar echter, daarvoor is het te weinig mijn type.

Hallo ,
Ik spreek er regelmatig mee af en bij mij is t altijd goed . Ze pijpt zonder tot het einde dan wat keuvelen en ronde 2 klaarkomen in doggy of het mondje terug dat kan je kiezen aan een redelijke prijs

Hallo,
Heeft iemand ervaring met Nina uit Zottegem? Ze ziet er wel lekker geil uit en staat voor veel open.

Ze werkt momenteel in Harelbeke. Ze heeft ook al in Brugge en in limburg gewerkt. Zelf heb ik goede herinneringen aan haar. Ze pijpt lekker tot het einde zonder cd. Nu ze weer in de buurt is ga ik haar wel weer eens opzoeken.

Van deze dame is er zeker ergens een recensie hier, ze gaat ook al jaar en dag mee maar er zijn hier zoveel Tina's dat het moeilijk wordt te zoeken. Ik weet ook niet of ze altijd onder deze naam adverteerde en ook Geel is misschien niet altijd de plaats geweest waar ze ontving.

Gaat inderdaad al jaaaaren mee en moet nu dik over de 50 zijn. Foto's zijn ook niet heel recent herinner ik me.
Klopt, enkele weken geleden in Lokeren geweest. Pak ouder en dikker. Half uurtje genomen, begon met heel goede pzc dat ik ze me heb laten leegzuigen.
Herinner me dat ze knordde als een verkouden varken, hielp bij het uitstellen. Herhaling, misschien gewoon voor pijpdate...

Ik wil er is bij gaan want lijkt mij wel een sexy dame.
Hallo, dit is Nina. Ik wilde je alleen maar zeggen dat het zielig is wat je schrijft. Ik werk al heel lang op deze manier en op verschillende plaatsen (zoals de meeste vrouwen). Ik ben niet zo oud als je hier schrijft. De foto's zijn anders, op de foto's kun je mijn figuur zien, die met de mesh zijn het meest up-to-date, ik plaats ook actuele foto's van mijn gezicht. Ik bied een zeer goede service (degenen die mij kennen weten het.

Hallo, dit is Nina. Ik wilde je alleen maar zeggen dat het zielig is wat je schrijft. Ik werk al heel lang op deze manier en op verschillende plaatsen (zoals de meeste vrouwen). Ik ben niet zo oud als je hier schrijft. De foto's zijn anders, op de foto's kun je mijn figuur zien, die met de mesh zijn het meest up-to-date, ik plaats ook actuele foto's van mijn gezicht. Ik bied een zeer goede service (degenen die mij kennen weten het.
Dag Nina, ik denk niet dat ik iets verkeerds geschreven heb want ik ken jou niet, maar wil wel graag is langskomen. Waarschijnlijk is jouw reactie voor andere bedoelt?

Terug
Bovenaan Onderaan