Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeer duur ik denk dat de fotograaf nog betaald moet worden , dames die meer dan 20 foto's op de site zetten daar Pas ik voor , dikwijls niet echt goedIemand ervaring met hete Tina?
Deze dus
Ik rook ook, dus daar geen probleemDie is wel goed hoor. Was vroeger wel goedkoper en nu doet ze nzc (daar pas ik voor).
rookt wel als een ketter.
Tijdje geleden contact gehad met haar. 1u nmc komt op €420.Ondertussen doet ze ook Privéontvangst in Blankenberge , wel jammer dat alleen maar een half uur mogelijk is
Is ze weer omhoog gegaan dan? Op geilvandaag staat ze nog voor €400Tijdje geleden contact gehad met haar. 1u nmc komt op €420.
Prijzen zijn niet verhoogt, die hij aangeeft klopt nietHet feit dat ze dit soort prijzen kan handhaven (of zelfs verhogen) betekent wel dat er genoeg mannen zijn die dat willen betalen. Een gouden foef zal ze niet hebben, ze maakt gewoon gebruik van de grote vraag, geef haar eens ongelijk. En geef toe, ze heeft wel een prachtig lichaam, alleen jammer van dat hoofd dat erop staan.
Dit is nochtans wat ik ontangen heb van haar op zondag 13 november:Prijzen zijn niet verhoogt, die hij aangeeft klopt niet
Dit zijn de actuele prijzen
Privé ontvangst
1 u zonder condoom 600€
1 u met condoom 400€
30 min zonder condoom 420€
30 min met condoom 240€
Ik verzin het niet ter plekke.
Op geilvandaag staan de actuele prijzen en die zijn nooit geweest zoals jij had aangegevenIk verzin het niet ter plekke.
Blijkbaar kent ze haar eigen prijzen niet.
Doet er niet toe.Op geilvandaag staan de actuele prijzen en die zijn nooit geweest zoals jij had aangegeven
Ja zeker! Heel goed zelfs, als je gewoon je afspraken na komtWat ik mij dan afvraag ... kan je daar ook een beetje fatsoenlijk mee praten?
Ik vond haar aangenaam en vlot in de omgang.Wat ik mij dan afvraag ... kan je daar ook een beetje fatsoenlijk mee praten?