Voormalig lid 11600
Vaste klant
Zijn er hier trouwens dames met een zwak voor een Dilf? Ik vraag het voor een vriend
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMoet ik hem echt uitleggen?
Nee niet nodig ik weet wat het zeggen wilMoet ik hem echt uitleggen?
jaja, voor een vriendZijn er hier trouwens dames met een zwak voor een Dilf? Ik vraag het voor een vriend
Ik heb daddy issuesZijn er hier trouwens dames met een zwak voor een Dilf? Ik vraag het voor een vriend
Moeten we toch eens iets afspreken .Ik heb daddy issues
Daddy's zijn aantrekkelijk man haha
Gewaagde uitspraakMoeten we toch eens iets afspreken .
Al onze medewerkers zijn momenteel druk bezet . Op de website vind u antwoord op de meest gestelde vragen.Om de kwaliteit van onze diensten op te volgen kan dit gesprek opgenomen worden. Sorry , de wachttijd loopt langer op dan voorzien.Moeten we toch eens iets afspreken .
Wilt u iemand spreken van de klantenservice? Druk dan 1. #1 De verbinding wordt nu verbroken.Al onze medewerkers zijn momenteel druk bezet . Op de website vind u antwoord op de meest gestelde vragen.Om de kwaliteit van onze diensten op te volgen kan dit gesprek opgenomen worden. Sorry , de wachttijd loopt langer op dan voorzien.
Ik ken er genoegZijn er hier trouwens dames met een zwak voor een Dilf? Ik vraag het voor een vriend
Een Cougar is een roofdier, een oudere vrouw die jaagt op jongere mannen. Een vrouw kan het wel allebei zijn.enne , nu we het er toch over hebben... wat is het verschil tussen een M I L F en een COUGAR dan ?
Cougar is een seksueel aantrekkelijke oma? Of is dat mature?enne , nu we het er toch over hebben... wat is het verschil tussen een M I L F en een COUGAR dan ?
Ik interpreteerde het woord motherfucker altijd letterlijk als iemand die zijn eigen moeder neukt. Ik ben pas onlangs eens dieper beginnen nadenken over dat woord en kwam toen tot de conclusie dat iemand niet persee zijn eigen moeder hoeft te neuken om een motherfucker te zijn. Als ik bv een moeder neuk van iemand anders, maakt dat van mij ook een motherfucker. En wat is er eigenlijk mis mee als ik de moeder van iemand anders neuk zolang er wederzijdse toestemming is?Iemand die het met een Milf doet is een motherfucker.
Excusez le mot.
Nee, de seksueel aantrekkelijke oma is een GILFCougar is een seksueel aantrekkelijke oma? Of is dat mature?
Ik interpreteerde het woord motherfucker altijd letterlijk als iemand die zijn eigen moeder neukt.
helemaal niks. Die moeder die je neukt kan zowel 18 zijn , als 108 .Ik interpreteerde het woord motherfucker altijd letterlijk als iemand die zijn eigen moeder neukt. Ik ben pas onlangs eens dieper beginnen nadenken over dat woord en kwam toen tot de conclusie dat iemand niet persee zijn eigen moeder hoeft te neuken om een motherfucker te zijn. Als ik bv een moeder neuk van iemand anders, maakt dat van mij ook een motherfucker. En wat is er eigenlijk mis mee als ik de moeder van iemand anders neuk zolang er wederzijdse toestemming is?