Het verstand gaat toch nog ooit weer zegevieren !

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is de waarde van die specifieke Nobelprijs niet enorm verwaterd nadat Barack Obama hem kreeg zonder daadwerkelijk iets voor de vrede gedaan te hebben behalve intenties uitspreken?
Obama is de God voor alle Woke mensen op deze aarde. Een Nobelprijs is wel het minimum 😂

Greta, Joe en Kamala moeten deze ook nog krijgen 👍💪🤪
 
Obama is de God voor alle Woke mensen op deze aarde. Een Nobelprijs is wel het minimum 😂

Greta, Joe en Kamala moeten deze ook nog krijgen 👍💪🤪
Arafat heeft m ook gekregen, dus of je nu trots moet zijn dat je m ontvangt. Denk dat Alfred Nobel ook al vond ie het dynamiet uit zich de ogen uit de kop zou schamen als ie sommige ontvangers zou zien
 
Is de waarde van die specifieke Nobelprijs niet enorm verwaterd nadat Barack Obama hem kreeg zonder daadwerkelijk iets voor de vrede gedaan te hebben behalve intenties uitspreken?
Laten we dan bij het begin beginnen Theodore Roosevelt kreeg hem in 1906

De grote voorvechter van de gunboat diplomacy, omdat hij zogenaamd zo'n belangrijke rol gespeeld zou hebben in het beeindigen van de Russo /Japanse oorlog die allang en breed beslist was

Ach , laten we het er maar op houden dat er gewoon niet genoeg oorlogen gestopt worden om elk jaar weer iemand in het zonnetje te zetten

Het komt op mij een beetje over als dat je na een draak van een voetbalwedstrijd opgeroepen wordt om een SMS te sturen voor de man van de wedstrijd
 
Is de waarde van die specifieke Nobelprijs niet enorm verwaterd nadat Barack Obama hem kreeg zonder daadwerkelijk iets voor de vrede gedaan te hebben behalve intenties uitspreken?

Obama heeft die nobelprijs alleen maar gekregen vanwege zijn huidskleur. "DEI" = Didn't Earn It.

Obama / Biden zijn een oorlog tegen Libie begonnen. Het resultaat was een totaal machtsvacuum waardoor er een burgeroorlog ontstond die tot op de dag van vandaag voorduurt.
Ook zette de complete destabilisatie van Libie de deur wijd open voor de mensensmokkel en mensenhandel naar Europa.

Tot zoverre de "vredesactivist" Obama.

Wie die prijs krijgt is meestal een politieke woke keuze. Daarmee is de waarde helaas erg naar beneden gegaan.
 
Dit jaar dus alvast NIET!
Dan mogen ze hem wat mij betreft aan Israël geven.
Het terrorisme eindelijk eens goed aanpakken met notabene een hand op de rug.
Ik word kots en kots misselijk van al die linkse gutmenschen die janken over Israëls optreden tegen Hamas.
Het meerendeel van die linkse deugers weet niet eens waartegen ze protesteren.
Nee het zijn geen "vrijheidsstrijders"
De aantallen doden die vanuit Gaza worden doorgegeven zijn niet allemaal "onschuldige" burgers
Dat ziekenhuis wat getroffen is ? Daar lagen wapens opgeslagen.

Dit is einde rant maar ik schaam me kapot als Nederlander, vooral als ik zie Amsterdam op 7 oktober en letterlijk niemand van de bestuurlijke kaste daar en in de kamer nemen er afstand van.
Nee liever gaat links maar door over het gebruik van het woord omvolkingtheorie en hoe Wilders twittert
 
Obama / Biden zijn een oorlog tegen Libie begonnen. Het resultaat was een totaal machtsvacuum waardoor er een burgeroorlog ontstond die tot op de dag van vandaag voorduurt.
Oh oh oh , wat een links /rechts denken toch allemaal weer
In de hele geschiedenis van de Nobelprijs voor de vrede zijn het al politieke beslissingen geweest , wat dacht je van Yasser Arafat ? Sadat of zelfs moeder Theresa
Best mens hoor , daar niet van , geen kwaad in

Maar welke internationale conflicten heeft ze allemaal opgelost dan eigenlijk ?
Aan Khadaffi was niets verloren , opgeruimd staat netjes alleen twintig jaar te laat
Vreemd dat die kerel elke keer weer als een slachtoffer van de Amerikanen wordt neergezet terwijl het zijn eigen volk was dat hem helaas niet langzaam genoeg zijn nek omgedraaid heeft , heeft dat misschien ook met de huidskleur te maken van de President die toen toevallig in functie was ?
Maar goed , in Lockerbie waren ze er blij mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan