Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En je denkt niet dat iemand die vip klant is zijn vrienden niet ff mee laat genieten van de foto's? Je hoeft daarvoor de foto's zelfs niet door te sturen (wat strafbaar is)
Maar je kan gewoon met je telefoontje iedereen die het wil laten meegenieten van de OF profielen die je volgt.
Ja waarom zou ik dat niet denken? Er worden regelmatig foto's en filmpjes van onlyfans gelekt

.

zo maar een artikel

Nee, dit artikel is afkomstig van de anti-sekswerk lobby. De ChristenUnie heeft het opgepakt om sekswerkers te stigmatiseren en te marginaliseren, met als doel sekswerkers te onderdrukken en sekswerk moeilijker te maken.

Goede informatie krijg je van echte experts op dit gebied, zoals soaaids Nederland, etc, niet dit soort mensen.

Meer info: https://www.soaaids.nl/nl/professionals/actueel/standpunt/standpunt-over-sekswerk

Maar je kan moeilijk beweren dat het iets positiefs is. Vaak is het wel gelinkt aan illegale praktijken, criminaliteit, en zijn of raken veel prostituees psychisch beschadigd, dat valt moeilijk te ontkennen

Dat het zo vaak geassocieerd wordt met illegale praktijken, criminaliteit, enz., komt dat niet grotendeels juist doordat de hele maatschappij het zo stigmatiseert en marginaliseert, tegenwerkt, het in veel landen verboden is? :unsure:
Prostitutie is verkrachting, zegt de Amerikaanse onderzoekster Melissa Farley. Prostitutie gebeurt in haar ogen namelijk bijna altijd onder dwang, van mensenhandelaars of uit economische noodzaak.

Als het gebeurt onder dwang van mensenhandelaars, is het inderdaad volledig fout, maar uit economische noodzaak? Dan kan je élke job die mensen uitvoeren uit economische noodzaak toch ook "dwangarbeid" noemen? :oops:
De meesten werken toch in eerste plaats om een inkomen te vergaren, maar daarom noem je hun werk toch geen dwangarbeid?

Aan zijn reacties te zien heeft knightrider een jong petite dame met grote natuurlijke borsten op het oog, die hij maar al graag naakt wil aanschouwen maar tegelijkertijd er niet voor wil betalen.😁
Ik kan hier niet al te veel over zeggen, maar volg OF, media dingen enzo altijd aandachtig. 😉

En dat soort dames zie ik altijd graag komen.
Maar liever als dvp's dan op OF.
Wat dacht je van een meid die het voor haar plezier doet in plaats van het geld?

Die Melissa Farley is trouwens een Amerikaanse onderzoekster, staat er. Dat zegt al veel. Dat belachelijke, preutse land met zijn hypocriete wetten, waar het gemakkelijker is aan een vuurwapen te geraken dan aan alcohol vóór je 21ste, waar ze méér schrik hebben van iemand met een blik bier in de hand dan van iemand met een Kalasjnikov. :rolleyes:🫤

Die Melissa Farley is trouwens een Amerikaanse onderzoekster, staat er. Dat zegt al veel. Dat belachelijke, preutse land met zijn hypocriete wetten, waar het gemakkelijker is aan een vuurwapen te geraken dan aan alcohol vóór je 21ste, waar ze méér schrik hebben van iemand met een blik bier in de hand dan van iemand met een Kalasjnikov. :rolleyes:🫤
Er zijn tal van onderzoeken, met de zelfde conclussie.

Dat zong Barry McGuire al behoorlijk wat jaren geleden:
You're old enough to kill, but not for votin'
Ook Playboy publiceerde eens een verhaal over wat ze daar kunnen beweren en er nog mee wegkomen ook.
Als ik me niet vergis, werd daarin Colleen Mast genoemd die een boek had geschreven wat als leermateriaal op scholen gebruikt werd.
Daarin beweerde dat je van tongzoenen AIDS kon oplopen.

Heren deze small talk over ander onderwerp graag stoppen.
Er bestaan 1001 andere topics hier waar je kunt posten.
Het gaat niet over een ander onderwerp, maar over onderbouwing waarom je als ouder wel of niet blij zou moeten zijn als je dochter de prostitutie in gaat. Onderzoeken, al dan niet juist, over beschadigd raken horen daarbij.

Vervolgens is het volkomen terecht zulk onderzoek aan te vechten. Het is nog steeds in het belang van het onderwerp.

Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.
Wat ik wel merk is dat het leeftijdsverschil met de dvp's waar ik graag voor ga wel een dingetje begint te worden.. Ik ben in sommige gevallen gewoon 2x zo oud als hun.. en toen tijdens het pompen een dvp opmerkte dat ze me zag als haar "daddy" vond ik dat toch wel even lastig.
Ik lag dus gewoon te neuken met een meid die makkelijk mijn dochter had kunnen zijn, nu heb ik geen kinderen, maar toch.

Gelukkig heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel gehad dat de meiden er heel erg mee zitten, want als ik dat echt ga merken dan ga ik echt oudere dames bezoeken.
Maar zolang het nog kan ga ik echt nog voor de jonge 20ers.. 😋
En... wat ga je dan doen als je 60 bent?
Want dan zijn ze zo ongeveer allemaal wel (minstens) twee keer je leeftijd...

Lees post #1. Daar gaat het al lang niet meer over hier toch.
In post 2 wordt al het argument over je dochter er bij gehaald en vanaf daar evolueert de discussie. Had het dan daar al moeten stoppen? Daarnaast wordt er ook in de titel aan gerefereerd.

Het gaat wat mij betreft nog steeds over hetzelfde. Wil je heel strikt bij post 1 blijven, dan ben je in elke draad binnen tien posts klaar. Genoeg zijsprongen in deze draad die eerder buiten het topic gaan, maar de posts waar jij over struikelde zijn in mijn ogen wel relevant.

Maar goed, jij bent de leiding 😉

en zijn of raken veel prostituees psychisch beschadigd, dat valt moeilijk te ontkennen,
Als je ziet hoeveel mensen met een "nette" kantoorbaan depressief geraken of een burn-out hebben en daar ook levenslang de gevolgen van dragen, dan valt het bij DVPs misschien nog wel mee.

Als je ziet hoeveel mensen met een "nette" kantoorbaan depressief geraken of een burn-out hebben en daar ook levenslang de gevolgen van dragen, dan valt het bij DVPs misschien nog wel mee.

Zoiets wou ik ook al posten. Het kan best dat nogal wat DVP's psychische schade oplopen door hun job, maar dat geldt toch ook voor heel wat andere banen? Daarom verbieden we al die ándere jobs toch óók niet, voor zover de werknemers er niet toe gedwongen worden? :oops::rolleyes:

ik neem aan dat deze opmerking met een flinke knipoog is bedoeld.

Even kijken bij THDV:

Medewerkers en vrijwilligers bieden professionele hulp en laten Jezus zien, omdat wij geloven dat Hij echte vrijheid geeft.
Ja, dit is inderdaad een goede bron. 🤣

Het is niet prostitutie die traumatiserend werkt, maar de slechte arbeidsomstandigheden, het gebrek aan autonomie in het werk, onveiligheid, het stigma dat sekswerkers ervaren van klanten, vrienden, familie en de samenleving, marginalisatie en criminalisatie. Wat betreurenswaardig is, is dat anti-sekswerklobby's en christelijke partijen juist bijdragen aan problemen in de sekswerkwereld.

@Rony80 Je kunt uiteraard meer anti-sekswerk bronnen opzoeken, maar het is wellicht verstandiger om naar bronnen te kijken van gerenommeerde kenniscentra en experts in dit veld.

Ik blijf me overigens verbazen dat je sekswerkers blijft opzoeken terwijl je zo'n denigrerende en misogyne houding hebt ten opzichte van hen. Of misschien ben je gewoon een troll en heb je in werkelijkheid nog nooit een sekswerker van dichtbij ontmoet.

Het gevaarlijkste beroep is kok. De kans op een fysiek ongeval is daar het grootst. De baan met de hoogste stress is ... kok. Een burn out ligt daar op de loer.

Als je dochter zegt kok te willen worden, denkt vrijwel elke ouder er positief over. Alleen als je als ouder kok bent denk je misschien "zou je dat nou wel doen?"

Door de onbekendheid met een beroep gaat iedereen af op de algemene teneur die bij een beroep geldt.

We komen allemaal in restaurants en zien koks rondrennen, maar weten we daarmee precies wat het is om een kok te zijn? Nee.

Geldt voor elke kok hetzelfde? Nee, in ieder restaurant is het weer anders en gaat de kok er zelf ook anders mee om.

Dvp's zitten in het verdomhoekje, maar geldt hetzelfde voor als voor koks. Als ouder ga je af op onvolledige informatie en bovenal een gekleurde mening die mogelijk niet geheel terecht is.

Dat het zo vaak geassocieerd wordt met illegale praktijken, criminaliteit, enz., komt dat niet grotendeels juist doordat de hele maatschappij het zo stigmatiseert en marginaliseert, tegenwerkt, het in veel landen verboden is? :unsure:

Als het gebeurt onder dwang van mensenhandelaars, is het inderdaad volledig fout, maar uit economische noodzaak? Dan kan je élke job die mensen uitvoeren uit economische noodzaak toch ook "dwangarbeid" noemen? :oops:
De meesten werken toch in eerste plaats om een inkomen te vergaren, maar daarom noem je hun werk toch geen dwangarbeid?
sterke punten. kijk naar de hele drugs industrie, het voorbeeld van het faciliteren van criminaliteit, zo heb ik nog geen bierbrouwer of wijnproducent een markt zien veroveren door het uitmoorden/ontvoeren of martelen van zijn concurrent.

en wat betreft de dwangarbeid, als je als vrouw nu geen probleem hebt met het verwennen van mannen en je kunt op 1 dag net zoveel verdienen als een hele maand afgebeuld worden in een of andere kutbaan in je eigen land, wie is dan beter af? Zolang het vrijwillg gebeurt natuurlijk.

Het gevaarlijkste beroep is kok. De kans op een fysiek ongeval is daar het grootst. De baan met de hoogste stress is ... kok. Een burn out ligt daar op de loer.

Als je dochter zegt kok te willen worden, denkt vrijwel elke ouder er positief over. Alleen als je als ouder kok bent denk je misschien "zou je dat nou wel doen?"

Door de onbekendheid met een beroep gaat iedereen af op de algemene teneur die bij een beroep geldt.

We komen allemaal in restaurants en zien koks rondrennen, maar weten we daarmee precies wat het is om een kok te zijn? Nee.

Geldt voor elke kok hetzelfde? Nee, in ieder restaurant is het weer anders en gaat de kok er zelf ook anders mee om.

Dvp's zitten in het verdomhoekje, maar geldt hetzelfde voor als voor koks. Als ouder ga je af op onvolledige informatie en bovenal een gekleurde mening die mogelijk niet geheel terecht is.

Je hebt een punt . Langs de andere kant is de job als dvp ook meestal geen lang leven beschoren. Hoeveel procent houdt het meer dan 5 jaar vol? Zullen er niet teveel zijn.
Als je dan nog op de gewone arbeidsmarkt moet functioneren (zonder diploma ed) aan een hongerloon is het gewoon een slechte carriereplanning geweest.
Daarom hoop ik dat meer en meer dames toch wel een sterk B-plan (studies) achter de hand houden.

Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.
Wat ik wel merk is dat het leeftijdsverschil met de dvp's waar ik graag voor ga wel een dingetje begint te worden.. Ik ben in sommige gevallen gewoon 2x zo oud als hun.. en toen tijdens het pompen een dvp opmerkte dat ze me zag als haar "daddy" vond ik dat toch wel even lastig.
Ik lag dus gewoon te neuken met een meid die makkelijk mijn dochter had kunnen zijn, nu heb ik geen kinderen, maar toch.

Gelukkig heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel gehad dat de meiden er heel erg mee zitten, want als ik dat echt ga merken dan ga ik echt oudere dames bezoeken.
Maar zolang het nog kan ga ik echt nog voor de jonge 20ers.. 😋
Poging twee:
Wat ga je dan doen als je 60 bent?
Want... dan ben je dus voor zowat alle dames twee maal hun leeftijd...

Terug
Bovenaan Onderaan