Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor sommigen hier is een dvp neuken die je dochter, en al zeker je kleindochter, zou kunnen zijn absoluut not done maar ze betalen wel zelf om een doorsnee andere onbekende dame te neuken tout court. In mijn ogen getuigt dit van een perverse schijnheiligheid alsof het ene toch net nog iets fatsoenlijker is dan het andere, of net niet. Een wandelaar die per se de fatsoenridder wil uithangen kan zich best bekeren tot een ander geloof.

Laatst bewerkt:
Dat is echt "psychologie van de koude grond". Ik denk niet dat er daar ook maar enig bewijs voor is.

Ik zou het als vader verschrikkelijk vinden mocht een dochter plots gelovig worden, het klooster intreden en de rest van haar leven vergooien aan het vereren van een onbestaande "sky daddy". Dat zou pas een totale mislukking van opvoeding zijn.
Ik zeg ook nergens dat je gelovig moet zijn. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er een vader bestaat die ze dochter opvoed met de gedachte van mijn dochter wordt straks een hoer. En ja er bestaan dvp's met daddy issues die daardoor in de prostitutie belanden. Denk maar niet dat er één dvp bestaat die trots is dat ze een prostituee is geworden, want ze weten dat ze hun familie hierdoor in schande brengen. Waarom denk je dat dvp's hun beroep geheim houden heeft niet alleen met privacy te maken maar puur uit schaamte voor eigen familie of vrienden.

Een oudere auto KAN ook nog steeds (heel) mooi zijn, in goede staat en goed presteren. Zo zien veel (jongere) dvp's mij ook nog steeds gelukkig. Ik word hooguit 1x per jaar geweigerd, geen probleem mee. Hoe lang dit nog gaat duren weet ik ook niet, zien we wel. Tot nu toe gaat het nog goed met dvp's van alle leeftijden. Ik hou van variatie, dus dat komt prettig uit 🙂

Ik zeg ook nergens dat je gelovig moet zijn. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er een vader bestaat die ze dochter opvoed met de gedachte van mijn dochter wordt straks een hoer. En ja er bestaan dvp's met daddy issues die daardoor in de prostitutie belanden. Denk maar niet dat er één dvp bestaat die trots is dat ze een prostituee is geworden, want ze weten dat ze hun familie hierdoor in schande brengen. Waarom denk je dat dvp's hun beroep geheim houden heeft niet alleen met privacy te maken maar puur uit schaamte voor eigen familie of vrienden.
Andere optie: door mensen als jij die het stigma voeden.

Ik vind dat een DVP zich helemaal niet hoeft te schamen voor haar beroep. Ik heb hele bijzondere vrouwen ontmoet. Echt niet stereotype een soort vrouw. Als DVP ben je toch van alles een beetje tegelijk. Ook psycholoog, vriendin, sexwerker en meer. Best mooi om dit soort werk te doen en mensen blij te maken.

Zo kijk ik er tenminste naar. Je doet echt wel iets waar behoefte naar is en waar mensen blij van worden. Dus helemaal niet iets dat minder is dan een ander beroep. Dit vind ik sowieso niet van welk beroep dan ook. En een mens is meer dan zijn of haar beroep. Op de eerste plaats menselijke onderlinge connectie.

Maar goed heel veel mensen houden dit soort werk toch in een soort van stigma.

Ik weet het de waarheid komt soms hard aan.
Jouw waarheid. Je mag dan wel leven in je eigen verzonnen werkelijkheid, maar dat betekent nog niet dat het waar is. Ondanks je ervaringen met sekswerkers snap je nog steeds niets van sekswerk. 🤣

Het heeft een beetje dezelfde strekking als met de coronaontkenners. Je kunt het ze tien keer uitleggen, maar ze blijven volhouden dat het niet bestaat.

Het is zoals @Mila zegt.
Ik ken genoeg sekswerkers die met plezier en trots dit werk doen. De reden dat ze het niet aan iedereen vertellen, is het stigma en de negatieve bejegening door bepaalde mensen.

Blij dat ik neutraler in het leven sta. Maar ja, mijn vriendin is 20j jonger en neukt vele anderen (wat ik top vind). En dat gewoon omdat ze steeds geil loopt en deze levensstijl ons goed af gaat.

En of mijn dochter dit zou mogen doen? Goh. Als ze even zot en geil is en beslist om daar veel mee te willen verdienen. Goed dan.

En nu zullen moraalridders foei roepen. Maar dat zijn dan die schlemielen die vinden dat hun dochter dat niet mag én die niet willen dat hun partner anderen neukt én die een groot leeftijdsverschil niet okay vinden. Maar tegelijk neuken ze Roemeense dochters die 20j jonger zijn .... dus laat ze maar foei roepen.

Blij dat ik neutraler in het leven sta. Maar ja, mijn vriendin is 20j jonger en neukt vele anderen (wat ik top vind). En dat gewoon omdat ze steeds geil loopt en deze levensstijl ons goed af gaat.

En of mijn dochter dit zou mogen doen? Goh. Als ze even zot en geil is en beslist om daar veel mee te willen verdienen. Goed dan.

En nu zullen moraalridders foei roepen. Maar dat zijn dan die schlemielen die vinden dat hun dochter dat niet mag én die niet willen dat hun partner anderen neukt én die een groot leeftijdsverschil niet okay vinden. Maar tegelijk neuken ze Roemeense dochters die 20j jonger zijn .... dus laat ze maar foei roepen.
Hypocrisie is van alle tijden hoor!

Jouw waarheid. Je mag dan wel leven in je eigen verzonnen werkelijkheid, maar dat betekent nog niet dat het waar is. Ondanks je ervaringen met sekswerkers snap je nog steeds niets van sekswerk. 🤣

Het heeft een beetje dezelfde strekking als met de coronaontkenners. Je kunt het ze tien keer uitleggen, maar ze blijven volhouden dat het niet bestaat.

Het is zoals @Mila zegt.
Ik ken genoeg sekswerkers die met plezier en trots dit werk doen. De reden dat ze het niet aan iedereen vertellen, is het stigma en de negatieve bejegening door bepaalde mensen.
Met trots doen maar het toch aan niemand vertellen je spreekt hiermee jezelf tegen. Het feit dat je het aan niemand vertelt zegt mij dat je helemaal niet trots bent op je beroep integendeel je schaamt je ervoor vandaar dat je zwijgt. Waarom denk je dat een hoer als scheldwoord wordt gebruikt omdat het natuurlijk een beroep is om trots op te zijn 😉

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat doet er niet toe. Er is wel meer wat ouders niet leuk vinden van de keuzes van hun kroost. Als je daar niet mee kan dealen moet je in de eerste plaats geen kinderen nemen in mijn ogen. Je kind is niet je bezit. En op een bepaalde manier opvoeden is geen garantie dat je kind de persoon wordt die jij voor ogen hebt. Iedereen ontwikkelt z'n eigen interesses, meningen, voorkeuren. Dat is het mooie.
Maar daar is verder niks mis mee als ouders iets niet leuk vinden maar wel accepteren, als iemand een heel gevaarlijk beroep heeft dan vinden ze dat misschien ook niet leuk

Maar daar is verder niks mis mee als ouders iets niet leuk vinden maar wel accepteren, als iemand een heel gevaarlijk beroep heeft dan vinden ze dat misschien ook niet leuk
ik ben je even kwijt geloof ik.
Er is idd niets mis mee om een andere mening te hebben dan je ouder of kind. Maar in de rol van een ouder zou acceptatie van je kind niet af mogen hangen van beroepskeuze.

Wat er ook grappig is. Is als je in de winkel staat en er staan 2 meisjes voor je van rond de 18 begin 20 en de ene zegt tegen je kijk eens wat er achter je. Hoe oud zou hij zijn? Haar vriendin draaien haar om bekijkt je en zegt sarcastisch. 1000 jaar.

Ik kon het niet laten van te zeggen aw dat doet pijn. 😂 ze werden alle 2 bloedrood van schaamte 😂😂

Maar het ging vooral over dat de meeste ouders het niet leuk zullen vinden, dat kan ik wel begrijpen, dat is iets anders dan dat het niet zou mogen van de ouders, ze hebben het maar gewoon te accepteren, er is geen andere optie of het contact verbreken met hun dochter als ze het niet kunnen accepteren zou nog een optie kunnen zijn

Maar in de rol van een ouder zou acceptatie van je kind niet af mogen hangen van beroepskeuze.
maar wil je daarmee zeggen dat het "beroep" van dvp een gewoon beroep is?
Want ik denk niet dat de meeste mensen, dat ook zo zien.
Ik denk dat ouders het meer " accepteren" om hun dochter niet te verliezen, dan dat ze echt achter haar keuze staan, om de hoer te spelen. En er wellicht alles aan doen, om haar op andere gedachten te brengen, om een ander carrierepad te volgen.

ik ben je even kwijt geloof ik.
Er is idd niets mis mee om een andere mening te hebben dan je ouder of kind. Maar in de rol van een ouder zou acceptatie van je kind niet af mogen hangen van beroepskeuze.
Ik bedoel dat ze het kunnen accepteren omdat het jouw keuze is en tegelijkertijd niet leuk vinden dat je voor het beroep van dvp heb gekozen, die combinatie kan toch, die combinatie lijkt me ook het meest waarschijnlijk

Wat er ook grappig is. Is als je in de winkel staat en er staan 2 meisjes voor je van rond de 18 begin 20 en de ene zegt tegen je kijk eens wat er achter je. Hoe oud zou hij zijn? Haar vriendin draaien haar om bekijkt je en zegt sarcastisch. 1000 jaar.

Ik kon het niet laten van te zeggen aw dat doet pijn. 😂 ze werden alle 2 bloedrood van schaamte 😂😂
En je zei niet: Maar nog jong tussen de lakens 🙄😅

je kan ook maar leren uit je fouten. Mijn vader geeft altijd gezegd kruip nooit zat achter het stuur. Hij kan het enkel zeggen maar als ik het toch doe en een ongeval heb zijn de gevolgen voor mij en niet voor hem.

Soms moet je het op de harde manier leren

maar wil je daarmee zeggen dat het "beroep" van dvp een gewoon beroep is?
Want ik denk niet dat de meeste mensen, dat ook zo zien.
Ik denk dat ouders het meer " accepteren" om hun dochter niet te verliezen, dan dat ze echt achter haar keuze staan, om de hoer te spelen. En er wellicht alles aan doen, om haar op andere gedachten te brengen, om een ander carrierepad te volgen.
ik ken dvp´s die zeggen dvp zijn is een beroep als een ander en ik vind dat ook.

je kan ook maar leren uit je fouten. Mijn vader geeft altijd gezegd kruip nooit zat achter het stuur. Hij kan het enkel zeggen maar als ik het toch doe en een ongeval heb zijn de gevolgen voor mij en niet voor hem.

Soms moet je het op de harde manier leren
Nu dwaal je wel een beetje af
Heb je nu ook al gezopen?😆

Terug
Bovenaan Onderaan