Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ach ik ben 67 en heb vandaag een dvp geneukt van24 .en ze had er geen problemen mee .ligt ook aan ons zelf hoe we ons gedragen we hebben er samen van genoten .ze zij zelfs tot een volgende keer
24.....moh als je daar al van moet wakker liggen. Vanaf 18 mag het (in belgie)
Is het Nederland nog 21?
Geen idee tbh.
Waarom zou 18 en 45 raar zijn en dan 25 en 65 minder raar ? Er zit zelfs minder leeftijdsverschil op.

Hoezo? Vroeger (anno 1995) koste dit een drankje of 5. Tegen dan ging de mosselschelp vanzelf open. Je bent jong en je wil wat.
Die tijd is er niet meer .vroeger kon je veel zeggen tegen meiden en dat ging goed .maar nu let op wat je zegt .dames van mijn generatie 60+ begrijpen ons maar tegenwoordig zoeken ze gelijk het kwade er achter (verlang soms naar de jaren 70-80 ) .maar we passen ons aan in onze taal en dan komt het best goed

41 . Ik had haar laatst gezien toen mijn ouders en haar ouders nog samen op cafe gingen. Maar ze was toen maar een jaar of 6 en ik 16. Leek me raar om haar dan 25 jaar later te boeken. Zelfs ik heb grenzen :ROFLMAO:
Dan valt het nog wel mee, ben je zelfs nog een jonge god, vergeleken met de meeste hier, maar ik dacht even toen ik het las, dat je dan haast wel halverwege de zestig of begin zeventig moest zijn.

Laatst bewerkt:
Die tijd is er niet meer .vroeger kon je veel zeggen tegen meiden en dat ging goed .maar nu let op wat je zegt .dames van mijn generatie 60+ begrijpen ons maar tegenwoordig zoeken ze gelijk het kwade er achter (verlang soms naar de jaren 70-80 ) .maar we passen ons aan in onze taal en dan komt het best goed
Idd ik zou nooit jong willen zijn in deze tijden. Je zal maar een kerel zijn van 18-21 jaar nu. Geen geld om hoeren te bezoeken en als je een meisje leert kennen is het "wachten op godot" om iets te mogen.

Ik altijd heb omgekeerde probleem gehad. Toen ik in de 20 was, voelde ik me psychologisch eerder 50 jaar. Ik richtte mijn huis in "oudemensenstijl" in, rookte pijp,... Het vervelende is dat zó iemand in onze maatschappij doorgaans een stuk minder begrip krijgt dan iemand met jóuw probleem. Zelfs nu, op mijn veertigste, zou ik liever iets ouder zijn.

Maar als het om puur lichamelijke aantrekkelijkheid gaat, vind ik dames van 20 jaar wel degelijk veel mooier dan die van 50. Is dat vreemd? Volgens mij vinden de meeste heren, of ze zelf nu 20, 50 of 80 jaar zijn, meiden van begin 20 seksueel veel interessanter dan vrouwen van 50 jaar. Dan ben ik psychologisch gezien ook wat dat betreft geen twintiger, toch? :unsure:
Nou kijk eens om je heen er zijn dames van 40-50 die er leuk en sexy uitzien daar zijn er bij waarbij ik mijn nek voor verdraai

ik denk dat de meeste dat hier wel hebben.
Lijkt mij dat je ook gefaald hebt als ouder, als je dochter de hoer speelt, hoewel het waarschijnlijk niets met de opvoeding te maken heeft.
Nee je weet nooit hoe ze er in geraken .kan zijn dat ze veel sex nodig hebben en een man ze dat niet geven kan . En door rare vrienden vriendinnen .moeilijk om daar iets echt over te kunnen zeggen

Nee je weet nooit hoe ze er in geraken .kan zijn dat ze veel sex nodig hebben en een man ze dat niet geven kan . En door rare vrienden vriendinnen .moeilijk om daar iets echt over te kunnen zeggen
Dat is waar, of een loverboy of iets dergelijks tegen komen.
Je kan alleen maar hopen, dat dit soort dingen je huis voorbij gaan.

Haar lijf, haar leven, haar keuze. Zolang ze het niet onder dwang doet en verder geen al te domme dingen, dan moet ze vooral doen wat ze wil. Je dochter wordt een seksueel wezen, ongeacht of ze voor het dvp zijn kiest of niet. Ik zou er geen moeite mee hebben en haar steunen in haar keuze waar mogelijk.
Heb je een dochter?

Haar lijf, haar leven, haar keuze. Zolang ze het niet onder dwang doet en verder geen al te domme dingen, dan moet ze vooral doen wat ze wil. Je dochter wordt een seksueel wezen, ongeacht of ze voor het dvp zijn kiest of niet. Ik zou er geen moeite mee hebben en haar steunen in haar keuze waar mogelijk.
Indd dat vind ik ook .maar het zou wel schrikken voor mij zijn en inderdaad goed met haar praten als dat ons zou over komen .maar ik zou haar ook steunen .ze zijn toch onze prinsesjes 😃

Heb je een dochter?
goede vraag Jos, ik denk dat je het antwoord al weet.
Omdat ik een afwijkende mening heb? Prima, geloof je me toch niet, maar iedereen die mij werkelijk kent weet hoe ruim- en vrijdenkend ik in dat soort zaken ben. En nee, ik ga niet eerst een dochter produceren om dat te bewijzen. 😂

Omdat ik een afwijkende mening heb? Prima, geloof je me toch niet, maar iedereen die mij werkelijk kent weet hoe ruim- en vrijdenkend ik in dat soort zaken ben. En nee, ik ga niet eerst een dochter produceren om dat te bewijzen. 😂
Geloof me , ik ben ook ruimdenkend.
maar je eigen prinsesje die elke week tientallen mannen ontvangt?
Nee , dan heb ik liever dat ze arts wordt ofzo.
Is ook geen disrespect ofzo. Alleen hoop ik dat men dochter een andere ambitie koestert.

Geloof me , ik ben ook ruimdenkend.
maar je eigen prinsesje die elke week tientallen mannen ontvangt?
Nee , dan heb ik liever dat ze arts wordt ofzo.
Is ook geen disrespect ofzo. Alleen hoop ik dat men dochter een andere ambitie koestert.
Ik zal ook niet staan te juichen, maar het is ook niet of mijn wereld vergaat. Meer neutraal van: ok, je bent een volwassen meid en hebt het recht om je eigen keuzes in het leven te maken, dus ga je gang.

Dan kan je er fel tegenin gaan, wat zeker niet werkt, of voor haar klaarstaan als het nodig is. Er zijn zoveel beroepskeuzes waarbij ik niet sta te juichen. Dvp heeft daarin geen speciale uitzonderlijke positie voor mij.

Is het Nederland nog 21?
Nee, 18 jaar. Het is volgens mij nog nooit 21 jaar geweest om sekswerk te doen.

Zou jij het leuk vinden, als als je dochter van 18 om zal gaan met een man van 45?
Niet relevante vraag. Als ouders heb je daar geen reet mee te maken. 😉 En ik snap het best dat je als ouders graag invloed wilt hebben op de activiteiten van je kinderen.

Vaak lopen die dames ook door dat werk, heel wat psychische schade op.
Nee, dames lopen geen psychische schade op door sekswerk, maar lopen psychische schade op dóór onveilige werkomstandigheden, het niet ervaren van keuzevrijheid, het niet hebben van autonomie over hun eigen leven en stigma's vanuit de maatschappij.

Terug
Bovenaan Onderaan