Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenConclusie, niet alleen de 'dames' en 'heren' oplichters plaatsen fake berichten!"Wij willen dat de advertenties op Sexjobs zo betrouwbaar mogelijk zijn.
Om de betrouwbaarheid van de foto's die bij een advertentie worden geplaatst te vergroten vragen wij om een persoon verificatie."
Sexjobs klantenservice
Sexjobs klantenservice; Vind je antwoord op veel gestelde vragen of neem contact op via het telefoonnummer van Sexjobs of het telefoonnummer van Midhold.klantenservice.sexjobs.nl
Conclusie, niet alleen de 'dames' en 'heren' oplichters plaatsen fake berichten!
Ik heb feedback gegeven op dat artikel, dat de inhoud niet klopt. Ben benieuwd of ik een reactie krijg."Wij willen dat de advertenties op Sexjobs zo betrouwbaar mogelijk zijn.
Om de betrouwbaarheid van de foto's die bij een advertentie worden geplaatst te vergroten vragen wij om een persoon verificatie."
Sexjobs klantenservice
Sexjobs klantenservice; Vind je antwoord op veel gestelde vragen of neem contact op via het telefoonnummer van Sexjobs of het telefoonnummer van Midhold.klantenservice.sexjobs.nl
Dat is nochtans precies wat in dat artikel beweerd wordt: 'Wij willen dat de advertenties op Sexjobs zo betrouwbaar mogelijk zijn. Om de betrouwbaarheid van de foto's die bij een advertentie worden geplaatst te vergroten vragen wij om een persoon verificatie [sic!].'Maw we controleren niét of de betreffende dame ook de dame op de foto is.
En dat is precies mijn idee ook, vandaar mijn eerdere post.Uiteindelijk gaat het dan de kant op die Speurders ook is gegaan: bijna alles volledig fake en nep, waardoor niemand je website nog serieus neemt
Heeft iets weg van een dame die ik ook als eens als faker had aangemaakt (Quinty)
Telefoonnummer 06 44629144 staat bekend om oplichting
foto's zijn van internet geplukt:
Mijn ervaring is vooral dat achter "yes baby" meestal oplichterij en fakerij zit. Twee maal meegemaakt. Een lijst met mogelijkheden die te mooi was om waar te zijn, en als ik dan vraag of dit kan en dat kan altijd "yes baby". Als ik nu nog een "yes baby" krijg vertrouw ik het al niet meer. Een maal zo'n geval dat niet fake was maar wel oersaai om seks mee te hebben. En het andere geval was fake, ik heb toen 3 kwartier op de stoep gewacht maar ze was mij "vergeten", ze had al een andere klant.Jong, mooi, neuken zonder condoom en anaal en tongzoenen is per definitie fake
Nee hoor, het is soms gewoon ff goed zoeken.Heb je eea soms geautomatiseerd @Peter789 ?