Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn de opbouw van het telefoonnummer is bij allen ook hetzelfde. +31 6 .......Mooi! Kunnen ze lekker opnieuw beginnen met die onzin en gaan wij ze weer op de hielen zitten.
Inderdaad, dat was ik nog vergeten, die irritante spaties......scherp DD0182!!En de opbouw van het telefoonnummer is bij allen ook hetzelfde. +31 6 .......
Tja, hoeveel mensen ken je die zo hun nummer doorgeven? Ik alleen voor mijn WA en WA Business...en verder nooit... dus die nummer opbouw ga ik ook in de gaten houden...Inderdaad, dat was ik nog vergeten, die irritante spaties......scherp DD0182!!
Kak....u heeft een punt geachte heer Nachtengel ?. Gelukkig zijn er nog meer dingen die opvallen en natuurlijk ook melden bij de bekende websitesBen benieuwd. Als ze idd. meelezen zal die "nummeropbouw" vlot aangepast worden....
Met foto's van ene Sara MorganeIk ben een zeer verfijnde vrouw. Kom me bezoeken als je een onvergetelijke tijd wilt hebben. Ik ontvang je in een prettige, schone en discrete omgeving. U kunt mij bellen voor een afspraak!
Gloria leclerc <[email protected]>
Geachte heer, ik stel mezelf Gloria voor en ik woon permanent op Ede. Ik oefen alles zonder taboe sodomie, pissen en scato, fellatio, doggy style, deepthroat pijpen, ik slik, cuni en vaginale penetratie voorspel en weet dat ik hier ben om je kleinste fantasieën te bevredigen en voor een gedeeld plezier; zonder te vergeten dat je het recht hebt om meerdere keren klaar te komen. Trio, massage, dominantie, voeten kokhalzen of diepe voeten, Face-sitting ect ... Ik ontvang thuis of op reis indien mogelijk en gratis op elk moment 24/24, Hier zijn mijn tarieven:
30min: 50 €
1H: 100 €
1u30: 150 €
3U: 250 €
Hele dag 10H: 500 €
Volledige nacht 10H: 500 €
24H: 1000 €
Vertel.......Is een faker
Nieuwe advertentie boys:
Telefoonnummer wat erbij staat, staat bekend om oplichting/afpersing.
Foto's zijn gekopieerd van elders, zie:
Xhamster: https://thumb-p2.xhcdn.com/a/S1e2vHTDdC9lUpk2i--bNg/000/427/090/852_1000.jpg