Salon 261 is niet direct een privéhuis, in die zin dat ze kamers verhuren aan zelfstandig werkende dames. Je kunt er zonder afspraak naar binnen gaan en dan vragen ze of er dames zijn die vrij zijn om zich voor te stellen, maar er kan ook niemand vrij zijn. Er zijn daardoor ook geen vastgestelde tarieven. Die bepalen de dames zelf.
House of Dreams Amersfoort, La Cloche Utrecht, goede nette privéhuizen. Hou echter wel rekening met extra kosten. De prijs op de site is de instapprijs. Je kunt zomaar 50 of 70 euro extra kwijt zijn voor het hele pretpakket. Wel discreet, je komt geen andere klanten tegen. Dynamite in Nieuwegein, daar moet je tegen kunnen. Dat is een kippenhok en heel chaotisch met voorstellen. Maar de prijzen zijn redelijk en ik heb er een keer een heel goede date gehad. DS in Den Haag ook een keer geweest. Die woonkamer waar iedereen bij elkaar zit, dat moet je willen. Ik zat er niet echt mee, maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen prettig is. Ik heb er een prima date gehad, in een veel te klein kamertje. Maar de dame maakte alles goed. UP ben ik een keer geweest, sommigen zweren erbij, ik vond de sfeer niet prettig. Zo is het voor iedereen verschillend. Het is net wat je uit wilt geven en wat je aanspreekt. Probeer er een aantal, voor een half uur tegen het basistarief.