Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nu sinds een jaar en 3 maanden een vaste dvp. Fijne klik vanaf het 1ste contact en die is alleen maar gegroeid. Ik durf wel te zeggen dat er ondertussen sprake is van vriendschap en dat komt onze dates alleen maar ten goede. Het liefste wat ze al tegen me gezegd heeft ? In het Spaans dan wel: Voor het eerst sinds ik in België ben, voel ik me niet alleen, ik heb een goede vriend.
 
Ik heb nu sinds een jaar en 3 maanden een vaste dvp. Fijne klik vanaf het 1ste contact en die is alleen maar gegroeid. Ik durf wel te zeggen dat er ondertussen sprake is van vriendschap en dat komt onze dates alleen maar ten goede. Het liefste wat ze al tegen me gezegd heeft ? In het Spaans dan wel: Voor het eerst sinds ik in België ben, voel ik me niet alleen, ik heb een goede vriend.
Dat is wel mooi om te horen. Maar doen jullie ook iets samen naast je bezoekjes aan haar?
 
Merkwaardig genoeg heeft Albert Heijn de fysieke zegel afgeschaft, maar bij acties worden er wel zegels verstrekt.
Een gemis, als je het mij vraagt, want alles maar via een app of mobieltje moeten doen is niet prettig.
Zowel koopzegels als actiezegels worden digitaal verstrekt, wat ik handiger vind ivm bewaren, opplakken.
Ik denk dat vooral (nog) oudere mensen nog gebruik maken van papieren zegels.
 
het zou verboden moeten worden, mensen die na hun zestigste nog aan sex doen. :p
Haha nou ik ben 63 en soms voel ik me inderdaad wel een beetje gegeneerd als ik met een meisje ben van nog geen dertig. Maar het is wel heel erg lekker en ik prijs me zelf gelukkig dat ik het nog mag meemaken ;).

En als ik het er wel eens met een dvp over heb dan krijg ik altijd een heel vriendelijk antwoord :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan