Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is meer dan 10 jaar geleden was ik bij een dame in de Schippersstraat en ze zei dat ik een ongelooflijke goede minnaar was ik in mijn nopjes met zo een goede mondelinge recensie . Maar de keer daarop nog geen 10 minuten in mijn bezoekje zegt ze dat ik moet stoppen en vertrekken ik vraag of ik nog mag komen maar nog geen minuut later moet ik toch stoppen bijbetalen wil ze niet ik met mijn staart tussen mijn benen naar huis.

In een Thaise massage salon kreeg ik een ongelooflijke penismassage en ze zei dat ze me wou bestijgen omdat ik mooi geschapen was en een paar weken later ga ik terug en ze herkent mij niet meer ik denk wtf k#twijf .

Dames die aardige dingen zeggen Menen het niet altijd.
 
In een Thaise massage salon kreeg ik een ongelooflijke penismassage en ze zei dat ze me wou bestijgen omdat ik mooi geschapen was en een paar weken later ga ik terug en ze herkent mij niet meer ik denk wtf k#twijf .
Ik heb enige tijd terug een dame voor de tweede keer bezocht, maar ze kon onze eerste ontmoeting niet meer voor de geest halen.
Niet dat ik daarom meteen boos wordt of daar laatdunkende woorden voor zal gebruiken....
 
Dit plaatje dus:

2c319d415fe97d8aff990082d54b6a05.jpg
 
In Japan is het gebruikelijk om na de daad contact te houden met de dame via Line (Japanse versie van Whatsapp). Dit bericht kreeg ik vorige week van een van mijn favoriete dames (Beni van Tokyo Hentai Club):

Thank you for always being kind to me, you are the best 🫶🏽 I think I was able to have a wonderful time thanks to you 😻 I'm happy that we are a good match! I'm really looking forward to seeing you again 🥹💖
 
wat mij verbaasde was dat ik 19 februari een DVP bezocht en ze wist nog precies wat ik allemaal zei bij haar eerste bezoek. Ik stond er van te kijken. Momenteel zien we elkaar prive ook. Maar het verbaasde mij dat ze dat allemaal had onthouden. Binnenkort samen uit eten.
Onthouden? Het schrift is al een hele tijd geleden uitgevonden hoor!
 
wat mij verbaasde was dat ik 19 februari een DVP bezocht

Wat mij ook verbaasd is dat jezelf ook nog de datum weet. Of schrijf je dat allemaal op !

Laatst een dame voor de 2e keer opgezocht nadat het eerste bezoek om een herhaling vroeg.

Toen ze de deur opende reageerde ze heel euforisch en lief, alsof ik een of andere vip was. Ook wist ze zich allerlei gebeurtenissen en zaken te herinneren.

Ik zei, nu praten we nergens meer over maar gaan over tot de orde van de dag.
Na een goed samenzijn vroeg ze of ik weer langskom als ze terug komt uit haar geboorteland.

Ik gaf aan dat ik dat overweeg omdat ik me nooit meer laat inpakken door een dvp.

Ik vroeg haar dan ook waarom ze zich zaken herinnert ondanks dat in de tussentijd waarschijnlijk vele zaadschieters zijn geweest.

Maak het jezelf niet moeilijk om dingen te zien die er niet zijn.Het is een zakelijke deal met soms een uitzondering.
 
Maak het jezelf niet moeilijk om dingen te zien die er niet zijn.Het is een zakelijke deal met soms een uitzondering.
Klopt, maar soms die uitzondering zijn is best leuk toch?

Die dames verkopen fysiek genot en daarnaast ook nog illusies.

Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen met gevoel.

En dat is prima
 
Terug
Bovenaan Onderaan