Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn nu iets nieuws aub
Precies dat dus.En jullie geloven dat allemaal, van die multiple orgasms... Als je dit topic leest, vraag je je af waarom de dames de klanten niet gaan betalen ipv omgekeerd.
En toch lees ik in veel recensies iets heel anders, sommige wandelaars denken echt dat ze neuk en befkoningen zijn.Zoals gezegd denk ik dat weinigen onder ons neuk- of befkoningen zijn. Blijkbaar krijgen wel allemaal eens dat complimentje.
En ja, soms is dat wel leuk om te horen, ook al besef je op je terugweg naar huis dat ze dit wellicht tegen veel klanten zegt.
Ja... ben een natuurtalent... En je moet je talenten gebruiken he!En jullie geloven dat allemaal, van die multiple orgasms... Als je dit topic leest, vraag je je af waarom de dames de klanten niet gaan betalen ipv omgekeerd.
En jullie geloven dat allemaal, van die multiple orgasms... Als je dit topic leest, vraag je je af waarom de dames de klanten niet gaan betalen ipv omgekeerd.
Dan zal het opeens gedaan zijn met alle dames die 3 keer klaarkomen per afspraak.Ja ik persoonlijk zou het niet meer dan terrecht vinden als de dvp je een schappelijke 10 a 20 euro terug geeft voor de gedane moeite / bewezen wederdiensten...extra voor meerdere keren klaarkomen uiteraard...dat zou nog eens motivator zijn om voor die multiple orgasms te streven
Ja maar... dat ben ik ook! Dat ik de dames nog wat geld toestop, is pure liefdadigheidEn toch lees ik in veel recensies iets heel anders, sommige wandelaars denken echt dat ze neuk en befkoningen zijn.
Had ik nog niet aan gedacht... maar je zegt zoiets!Ja ik persoonlijk zou het niet meer dan terrecht vinden als de dvp je een schappelijke 10 a 20 euro terug geeft voor de gedane moeite / bewezen wederdiensten...extra voor meerdere keren klaarkomen uiteraard...dat zou nog eens motivator zijn om voor die multiple orgasms te streven
Dan zal het opeens gedaan zijn met alle dames die 3 keer klaarkomen per afspraak.
True, dat zou voor mij ook werkenHad ik nog niet aan gedacht... maar je zegt zoiets!
Nu, teruggeven ligt misschien gevoelig... maar een korting voor de volgende sessie???
Natuurlijk, m'n beste, natuurlijk, ik geloof je.Precies dat dus.
En ja, was geen fake en helaas voor mij was het ook klaar, dame had geen enkele puf meer om ook maar iets retour te doen.
Wauw, alsof ik terug in de tijd ben gegaan naar de jaren 60.Een negerin
Toen politieke correctheid nog niet bestond. Moet een zalige tijd geweest zijn.Wauw, alsof ik terug in de tijd ben gegaan naar de jaren 60.
Ah, ben jij er zo één. De term 'politieke correctheid' gebruiken om beledigende, achterhaalde uitingen te bagatelliseren.Toen politieke correctheid nog niet bestond. Moet een zalige tijd geweest zijn.
geen woorden in men mond leggen he.Ah, ben jij er zo één. De term 'politieke correctheid' gebruiken om beledigende, achterhaalde uitingen te bagatelliseren.
Wauw, alsof ik terug in de tijd ben gegaan naar de jaren 60.
Negerin is/was standaard Vlaams dialect voor een zwarte medemens van het vrouwelijk geslacht. Daar is niks beledigend aan. Google maar eens op negerinnentettenDe term 'politieke correctheid' gebruiken om beledigende, achterhaalde uitingen te bagatelliseren.
Heb wel een heel mooi kindje gezien waar van de moeder zei, het condoom was geklapt. Dat gebeurt dus echt.Het condoom was gescheurd en ik had haar dus volgespoten.
Ze zei "maak je geen zorgen, we krijgen tenminste wel mooie kinderen", nadat ze vertelde dat ze geen andere anticonceptiemiddelen dan een condoom gebruikt.
Ik denk dat wij met zijn alle weinig opschieten als wij elkaar's geloofwaardigheid in twijfel trekken.Natuurlijk, m'n beste, natuurlijk, ik geloof je.
'Negerin' klinkt mij heel koloniaal in de oren. Dat het ooit normaal of gebruikelijk was, wil natuurlijk niks zeggen. Om nog maar niet in te gaan op het gotspe dat een blanke man wel even zal gaan bepalen wat wel en niet beledigend is voor zwarte vrouwen!Negerin is/was standaard Vlaams dialect voor een zwarte medemens van het vrouwelijk geslacht. Daar is niks beledigend aan. Google maar eens op negerinnentetten
Onder invloed van onze grote bondgenoot aan de andere kant van de oceaan (en inspiratieloze volgelingen alhier) is het inmiddels natuurlijk een vies woord geworden. En vroeger gebruikte zeker ook niet elke Vlaming het liefkozend, maar au fond is/was het hier een neutraal woord.
'Een zwarte' is natuurlijk heel anders dan 'een neger(in)'. Het eerste wordt wel algemeen geaccepteerd; je hebt het bijv ook over 'blanke of zwarte mensen'. Maar de tijd dat we 'neger' zeiden ligt echt al heel ver achter ons.op Sexjobs kan je zoeken op " negerin " komen er nog boven drijven.
Zag een keer Pierre van Hooydonk voetballen bij de amateurs, het was koud, hij zei " het is geen weer voor een zwarte" Dus niet iedereen met een kleurtje vind het even erg.