- 35
- 06/07/21
- 88
Als je doorrijdt ben je nog net met Valentijnsdag hier Ga me koffer pakken, cadeautjes kopen, tanken en gas geven! Ff 2300 kilometer wegtrappen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDate duurde 2 dagenDat ik haar voor het eerst 2 keer had laten klaarkomen op een eerste date.
Dat ik haar voor het eerst 2 keer had laten klaarkomen op een eerste date.
Dat ik haar voor het eerst 2 keer had laten klaarkomen op een eerste date.
Ik heb het wel meegemaakt dat de kledij, hoe netjes ook, na verloop van tijd op een hoopje lag en dat daar weinig aandacht aan werd besteed.Ik ga net altijd zo gewoontjes mogelijk naar een dvp. Ik heb er niets aan als ze me graag zou hebben om wat ik draag of met welke auto ik rijd.
Nou, was toch een leuke leerschool!Toen ik ook nog goed gelovig was heb ik eens misschien wel 40-45 min van mijn uurtje beffend gespendeerd; die dame mij maar wijsmaken dat ik zo goed bezig was; een natuur talentje; de lekkerste ooit. De dingen die ik deed met mijn tong; geen man had dat eerder gedaan. Orgasme na orgasme kreeg ze; na elke keer er 1 bij optellen en mijn hoofd weer naar beneden drukken, totdat ze uiteindelijk bij de 8ste kwam.
Met al die aanmoediging voelde ik me net Lassie en helemaal het mannetje...bleef maar enthausiast doorgaan totdat ik letterlijk bekaf was, zwaar de-hydrated met een whiplash en praktische ontwrigte kaak...en dan na paar minuutjes pijpen en paar minuutjes haar on top te hebben gehad snap back to reality want "you need to cum now baby, time is almost up" ik dacht toen nog super naief dat mijn tijd misschien op pauze zou zijn gegaan voor de moeite lol maar anyways ik wed dat ook zij nooit zovaak gekomen is op de eerste date
Kan ook ja en die is me al bekend.Stoeffer ?
@belleds ?
2uur....Date duurde 2 dagen
Ja die kan dat verifiërenStoeffer ?
@belleds ?
(Offtopic) Was zeker een goede (awardwinning) docu / drieluik. "De machteloze missie van Dutchbat" Eindelijk eens een visie die strookt met de werkelijkheid i.p.v. .......Niet van Coen maar wel leerzaam was "De tranen van Tito" voor wie interesse heeft in de Balkan. Voor mij zeker de aflevering over Bosnie zelf. (Been there in '94,Done that)over het algemeen, maakt Coen Verbaak wel goede documentaires, ik vond die over Srebrenica best goed.
is dit serieus?Oksels likken... uiteraard! Terwijl je diep in haar bent... zwoel diep neuken, lift je plots haar arm omhoog en lik je haar breed in haar oksel... Wedden dat ze het uitschreewd! (en dat hoef je echt niet eerst te vragen!)
Blageur. Nu ik ben liever een Blageur met skills dan een Charmeur waarbij de dvp op haar honger blijft zitten.
Blameur??
Of wat was het Vlaamse equivalent ook alweer?
Nou, was toch een leuke leerschool!
Stoefer
Blameur??
Of wat was het Vlaamse equivalent ook alweer?
Ah ja een dvp zal wel tegen die persoon zeggen je hebt dat of je kunt dat goed. Uiteindelijk heeft elke persoon zijn kwaliteit. Zolang de dvp er van geniet en jezelf ook er van geniet is het goed voor iedereenComplimenten blijven bij niet zo goed bij.soms zeggen ze wel es dat ik een lekkere pik heb , en dat ze uitzien naar een date.Krijg ook wel verzoek appjes om langs te komen , maar wie niet?
Een van de meest voorkomende woorden op dit forum is dat fameuze woord "klik".Het is altijd leuk als iemand iets aardigs zegt, of dat nou echt haar mening is of dat het onderdeel van het betaalde spel is, maar als ik het hele topic zo eens doorlees vind ik ons mannen toch wel een tikje te goedgelovig.
Daar is op zich wellicht niks mis mee: Als we een droom kopen waarom er dan niet in geloven?
En ik denk zeker dat je met de ene persoon een betere klik hebt dan met de andere, maar het blijft toch verbazingwekkend hoe wij mannen ons maar van alles op de mouw laten spelden en dan van onszelf denken dat we echt knap/bedreven in iets etc zijn.