Dat ze zei dat ik niet hoefde te betalen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYeah right………..Dat ze zei dat ik niet hoefde te betalen
Maar je bent zo galant dat je haar wel betaald hebt?Dat ze zei dat ik niet hoefde te betalen
Je zegt dit nu, maar heb al meegemaakt dat ik een uurtje had geboekt aan 150 euro. En na 20 min zat rondje 1 erop.(niet het type dame dat zelf wou geplezierd worden) En de vibe was een beetje weg.Dat ze zei dat ik niet hoefde te betalen
Nog niet meegemaakt maar uiteindelijk zou ik er op aandringen om wel te betalen hoorDat ze zei dat ik niet hoefde te betalen
Nog niet meegemaakt maar uiteindelijk zou ik er op aandringen om wel te betalen hoor
Nou nee. Iedere vent wil een lul waar de dame van dat moment wild van wordt. Helaas blijkt dat niet altijd mogelijk... Maar goed gebruik helpt altijd...Er heeft er ooit 1 gezegd dat ik de perfecte lul had. Niet te groot en niet te klein? Dat vind ik toch niet echt een compliment. Zo zegt ze eigenlijk dat je maar middelmatig bent. Iedere vent wil toch een stierelul? Kheb het haar vergeven want ik heb er een goeie band mee.
Heerlijk zo'n dame die ook voor eigen genot gaat.Beffen, kreng
In mijn persoonlijke ervaring hangt het feit of een DVP al dan niet één (of meerdere) orgasme(s) krijgt tijdens haar "werk" vaak af van 2 belangrijke zaken:Oh nee, we geloven heus wel in meerdere vrouwelijke orgasmes. Maar of die nou (vaak) voorkomen bij prostituees die met hun klanten bezig zijn...
Wat aan "te" snap je niet?Er heeft er ooit 1 gezegd dat ik de perfecte lul had. Niet te groot en niet te klein? Dat vind ik toch niet echt een compliment. Zo zegt ze eigenlijk dat je maar middelmatig bent. Iedere vent wil toch een stierelul? Kheb het haar vergeven want ik heb er een goeie band mee.
Ik ben vaste klant bij een DVP, maar soms voel ik dat er misschien vriendschap mogelijk kan zijn (al vraag ik me nu nog af of zij dat ook ziet zitten). Ik ben van plan om haar te vragen hoe zij tegenover vriendschap staat.Are you coming as friend or client.
Dezelfde opmerkingen ooit gehad en mijn reactie maakte haar wel aan het lachen toen ik zei "well, at least you made me come like your friend".Are you coming as friend or client.
Nee hoor, heb juist een goede tong. Voir de rest weeg ik ruim 10 kilo te veel en kom ik snel klaar of juist niet. Verre van perfect.Wat fijn om te lezen dat het hier wemelt van de sexgoden die allen de perfecte lul hebben, prachtige ogen en een super gespierd atletisch lijf, met een fingersnap al dames multiple orgasmes kunnen bezorgen, uren kunnen doorbeuken en daarnaast ook nog eens geen geld hoeven te betalen. Wat ben ik toch trots om ook een onderdeel te zijn van girlsreview.
Wat fijn dat jij ons met subtiel sarcasme toch weer met beide voetjes op de aarde zet. Châpeau!Wat fijn om te lezen dat het hier wemelt van de sexgoden die allen de perfecte lul hebben, prachtige ogen en een super gespierd atletisch lijf, met een fingersnap al dames multiple orgasmes kunnen bezorgen, uren kunnen doorbeuken en daarnaast ook nog eens geen geld hoeven te betalen. Wat ben ik toch trots om ook een onderdeel te zijn van girlsreview.
Tja, in een onderwerp als dit wordt naar complimentjes gehengeld, dus wat wil je ? Overigens, van een gespierd, atletisch lijf is bij mij ook geen sprake.Wat fijn om te lezen dat het hier wemelt van de sexgoden die allen de perfecte lul hebben, prachtige ogen en een super gespierd atletisch lijf, met een fingersnap al dames multiple orgasmes kunnen bezorgen, uren kunnen doorbeuken en daarnaast ook nog eens geen geld hoeven te betalen. Wat ben ik toch trots om ook een onderdeel te zijn van girlsreview.
Doorbeuken en gratis afspreken met een DVP in werk-context is niet mijn ding... Samen genieten en wederzijds respect vind ik wel altijd belangrijk.Tja, in een onderwerp als dit wordt naar complimentjes gehengeld, dus wat wil je ? Overigens, van een gespierd, atletisch lijf is bij mij ook geen sprake.
En er komt overigens heus wel wat meer dan een fingersnap bij kijken om iemand multiple orgasmes te bezorgen. Je moet er toch wat tijd en moeite willen in stoppen ook