'I wish my boyfriend had a dick like yours'
Tsja als haar boyfriend 'n piemeltje van 10cm had is 12 al 'n hele vooruitgang
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren'I wish my boyfriend had a dick like yours'
Vroeger ging ik vaak naar rock concerten , en daar kreeg je steevast te horen dat je het beste publiek was waar ze ooit voor gespeeld hadden , als je een jaar of 16 bent geloof je dat dan natuurlijk en ga je trots naar huisIk vind het fijn om complimenten te krijgen over mijn uiterlijk, ook al geef ik de dames geld en menen ze het eigenlijk niet. Zolang ik maar het gevoel krijg dat het oprecht is.
Heb 2x gehad dat er op het eind bij het aankleden tegen me werd verteld "you're a beautiful boy", 1x een compliment gehad over mijn benen met de vraag of ik aan sport deed (nee doe ik niet) en het blijft ook wel leuk als ik ze vertel dat ik nooit een vriendin heb gehad, daar moeite mee heb en dat ze dan opkijken. Gewoon ff dat ego laten strelen, ook daar betaal je opzich wel voor toch?
@OmeAad Je bent te nuchter voor deze wereld.Vroeger ging ik vaak naar rock concerten , en daar kreeg je steevast te horen dat je het beste publiek was waar ze ooit voor gespeeld hadden , als je een jaar of 16 bent geloof je dat dan natuurlijk en ga je trots naar huis
Als je dan later een videoband zag van diezelfde band maar ergens bij een optreden in Duitsland of zo vertelden ze dat publiek daar exact hetzelfde , en ook die reageerden er even enthousiast op dus laten we het er op houden dat het gewoon zowel bij DVP's als bij rockmuzikanten een onderdeel van de show is wat ze allemaal in hun repertoire houden om dezelfde reden , het werkt namelijk
In een dorp hier vlakbij hebben ze elk jaar een tentfeest en op één van die jaargangen trad daar de Engelse jaren 70 band The Sweet op , ik zat dat feit in een kroeg in Amsterdam met mijn vrienden te bespreken toen de barjuffrouw ons wist te vertellen dat op die datum de drummer jarig wasIk ben 5x naar Diana Ross geweest en 5x zat ik in the most amazing audiance she ever played for. Dat deed ze zo'n 180 keer per jaar.
En toch vind ik het nog steeds leuk om te horen van een DVP dat ik zo'n aardige humoristische geduldige kerel ben die veel beter kan beffen dan de gemiddelde klant@OmeAad Je bent te nuchter voor deze wereld.
Je prikt alle illusies door.
Beffen met je baard?En toch vind ik het nog steeds leuk om te horen van een DVP dat ik zo'n aardige humoristische geduldige kerel ben die veel beter kan beffen dan de gemiddelde klant
Misschien vinden ze dat juist wel heerlijk RonyBeffen met je baard?
Vinden ze dat niet kriebelen?
Mooi toch dat ook het publiek van Diana Ross iedere dag beter wordt!Ik ben 5x naar Diana Ross geweest en 5x zat ik in the most amazing audiance she ever played for. Dat deed ze zo'n 180 keer per jaar.
Kijk, dat zijn tenmiste geloofwaardige, oprechte complimenten; niet de standaard wegwerp zinnetjes die dit topic voor een groot deel vullen.Ik krijg tegenwoordig steeds vaker te horen dat ik zo lekker ruik. En dat is eigenlijk niet eens alleen bij DvP's. Toch ook wel eens leuk voor de verandering
Helemaal mee eens. Zo lekker is het dat ik alles wil slikken.Hertog Jan ruikt niet alleen lekker. Het smaakt ook nog lol
Zij heeft jou elke keer gezien in het publiek en was telkens helemaal ondersteboven van je!Ik ben 5x naar Diana Ross geweest en 5x zat ik in the most amazing audiance she ever played for. Dat deed ze zo'n 180 keer per jaar.
Hebben we het nu over het bier (zoals Hertog Jan Grand prestige) of @HertogJan ziin "witbier" ?Helemaal mee eens. Zo lekker is het dat ik alles wil slikken.
Natuurlijk is het leuk als je complimenten krijgt. Maar ach dat is gewoon de standaard repertoire die ze afdraaien.Ik vind het fijn om complimenten te krijgen over mijn uiterlijk
Heb 2x gehad dat er op het eind bij het aankleden tegen me werd verteld "you're a beautiful boy"
Het mooiste complimentje dat ik ooit heb gehad was na het bezoek, toen ik terug thuis was, dat ik een sms'je kreeg dat ze ervan genoten had. Na een paar berichtjes uitgewisseld te hebben vroeg ik haar of ze op fb zat en via messenger te communiceren. Ze wist mijn naam en heeft mij een vriendschapsverzoek gestuurd met haar privé account. Zo gaf ze zichzelf helemaal "bloot" en kon ik haar echt leren kennen. Dit is voor mij de ultieme GFE.
En dat zei ze zonder te lachen ?Een dame die ik al een paar geboekt had zei me ooit: "Je hebt een zalige lul. Telkens je hem in mijn poesje steekt, voelt als een ontmaagding."
Daar ging ik wel van blozen
Pijnlijk en "is dit nou alles" dus? Twijfelachtig complimentTelkens je hem in mijn poesje steekt, voelt als een ontmaagding
Dat zijn zaken die leuker zijn dan de doorsnee complimenten die ze aan iedereen geven. En vele hier precies weg van zijn. Maar prive nr of prive accounts delen toont vertrouwen.Het mooiste complimentje dat ik ooit heb gehad was na het bezoek, toen ik terug thuis was, dat ik een sms'je kreeg dat ze ervan genoten had. Na een paar berichtjes uitgewisseld te hebben vroeg ik haar of ze op fb zat en via messenger te communiceren. Ze wist mijn naam en heeft mij een vriendschapsverzoek gestuurd met haar privé account. Zo gaf ze zichzelf helemaal "bloot" en kon ik haar echt leren kennen. Dit is voor mij de ultieme GFE.
Nou ja, ik heb dhr. @HertogJan nog nooit ontmoet. Dus ik kan niets over zijn witbier zeggen.Hebben we het nu over het bier (zoals Hertog Jan Grand prestige) of @HertogJan ziin "witbier" ?
TouchéNou ja, ik heb dhr. @HertogJan nog nooit ontmoet. Dus ik kan niets over zijn witbier zeggen.