Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk wilde net hetzelfde vertellen als voorganger Humper.
Ook ik vind dat het aanbod in België er de laatste jaren flink op achteruitgegaan is.
En ik ben verre van de enige die er zo over denkt. Het is allemaal achteruit beginnen te gaan met de toevloed van Oost-Europese en later de Zuid-Amerikaanse dames.
Het mag cru klinken, maar die hebben hier in korte tijd de boel helemaal naar de knoppen geslagen. En ik vrees dat dit tij NOOIT meer te keren zal zijn.
Over de toestand in Nederland durf ik me niet uit te spreken, daar heb ik helemaal geen ervaring. Maar ik vermoed dat het daar zowat hetzelfde zal zijn als hier.
Tegenwoordig zijn de buitenlandse dames niet bepaald (veel) goedkoper meer dan onze belgische dames.
Maar hun aantal is wel erg toegenomen. Terwijl er duidelijk minder belgische dames te vinden zijn. Zeker belgische dames jonger dan 40.
Tja, daarom ga ik ook niet vaak meer. Ik vind 200 euro al veel te veel en wil graag een NL dame. In privéhuizen lukt het soms nog wel, maar ook daar wordt het aanbod helaas rap minder.Er zijn weinig Nederlandse dames die dvp zijn omdat zij niet hun benen willen spreiden voor 150-200 euro per uur, maar buitenlandse dames willen dat wel doen.
Geen probleem voor mij, dan schakel ik over op manueel.Je krijgt dan prijzen vergelijkbaar als in Amerika, van 500 euro per uur.
Nou ja, het gaat die kant op ja, maar verrassend genoeg begon het met een heel reële vraag van Rimon.Jongens! Jongens! Wéér een 'klaagmuur rubriek'...
Ja! De 'hobby' is er niet bepaald goedkoper op geworden... Maar ik amuseer me geweldig! Zoveel leuke, geile DVP's! Man! Keuzestress!
Nee hoor. Ik koester mijn mooie momenten uit het verleden en ga nu gewoon nieuwe hobby's uitoefenen met als bijkomend voordeel dat ik daar nu flink wat meer geld voor heb.Jongens! Jongens! Wéér een 'klaagmuur rubriek'...
Wat je zegt klopt de legale prostitutie is aan het werdwijnen in Nederland. Vroeger had je beide veel legale prostitutie en ook illegale prostitutie en dat zorgde ervoor dat we veel meer keus hadden dan nu het geval is.Ik vind het aanbod in België nog steeds wel beter dan in Nederland (lees: minder slecht) en ook de prijzen in België zijn nog wat schappelijker.
Maar het is in beide landen een aflopende zaak. Zeker in NL wat een sterfhuisconstructie is opgebouwd m.b.t. prostitutie.
Ik zit in ieder geval niet te wachten op illegaal opererende volgekliederde siliconenvrouwen die geen woord NL spreken en de hoofdprijs vragen.
Dat is idd een belangrijke 'je mooie momenten koesteren'!Nee hoor. Ik koester mijn mooie momenten uit het verleden
Daar doen we het ook voor, je eitje kwijt is een ding maar de mooie herinneringen blijven voor altijd.Dat is idd een belangrijke 'je mooie momenten koesteren'!
Op een dag zal het ook voor mij gedaan zijn... maar die mooie herinneringen die kunnen ze alvast niet meer afnemen!
Ik denk eigenlijk gezien jouw berichten dat je gewoon helemaal geen standaarden hebt alles wel best vind, de hoofdprijs betaald en verder vooral heel geforceerd en overdreven doet alsof alles 100 keer beter is dan het in werkelijkheid is alleen maar om jezelf beter te laten lijken. Zo van oh oh, kijk mij eens wat heb ik het toch goed.Jongens! Jongens! Wéér een 'klaagmuur rubriek'...
Ja! De 'hobby' is er niet bepaald goedkoper op geworden... Maar ik amuseer me geweldig! Zoveel leuke, geile DVP's! Man! Keuzestress!
Wel... je hebt m'n recensielijst. Ga gewoon langs bij de dames (kan je hun 'standaarden' meteen zelf checken). Geef het beste van jezelf... en imponeer hen!Ik denk eigenlijk gezien jouw berichten dat je gewoon helemaal geen standaarden hebt alles wel best vind, de hoofdprijs betaald en verder vooral heel geforceerd en overdreven doet alsof alles 100 keer beter is dan het in werkelijkheid is alleen maar om jezelf beter te laten lijken. Zo van oh oh, kijk mij eens wat heb ik het toch goed.
Nee die doen t gratis na een avondje stappen met biertjes en wat sosAls het aanbod afneemt, en de vraag hetzelfde blijft, dan gaan de prijzen omhoog.
Ik gok dat ruim 80% van alle dvp's in Nederland uit Zuid-Amerika of Oost-Europa komt. Rara, wat gebeurd er als die allemaal weg zouden zijn?
Er zijn weinig Nederlandse dames die dvp zijn omdat zij niet hun benen willen spreiden voor 150-200 euro per uur, maar buitenlandse dames willen dat wel doen.
Dat heb ik nu helemaal niet, als ik de deur uitloop na een geslaagd avontuur denk ik misschien nog ff aan de fijne tijd. Maar daarna is het weer tijd om vooruit te kijken. Slechte dates verdwijnen wel in de delete.Dat is idd een belangrijke 'je mooie momenten koesteren'!
Ik zit in ieder geval niet te wachten op illegaal opererende volgekliederde siliconenvrouwen die geen woord NL spreken en de hoofdprijs vragen.
Ik heb toch echt de indruk dat het aantal bezoekjes aan DVP's afneemt.Waarom gaan er dan zovelen wel heen en houden het daarmee in stand??
Dat eerste is niet voor iedereen weggelegdGeef het beste van jezelf... en imponeer hen!
En... na afloop kan je dan nog altijd langs je neus weg vragen 'Zeg die Marco...'
Ik hoor het nog wel!