Deze club 2 keer op korte tijd bezocht. Eerste keer op een zaterdag, daarna op een maandag. Telkens van rond de middag tot ongeveer middernacht. Op maandag - zoals verwacht - iets te kalm, maar de zaterdag was het een goeie sfeer/beleving met af en toe een moment dat je dacht "deze club heeft potentieel om terug het niveau van de GoldenTime van weleer te halen".
Concreet is mijn indruk:
1) de kwaliteit van het personeel ligt alvast op hetzelfde niveau. Als het ergens "vuil" ligt of gemorst, dan merk je daar hoogstens 5 minuten later niks meer van. Een naakt dametje had een showtje gegeven op de bar met een bus slagroom en daarna goot ze een fles schuimwijn over haar lichaam uit; nadien duurde het geen drie minuten vooraleer ze met twee alles opgeruimd/gedweild hadden. Dat is typisch het niveau van GT.
2) de catering is top niveau; als het geen buffet is dresseren de koks een mooi bordje uit het aanbod van de dag - en het is heel lekker, richting brasserie kwaliteit m.i. Het buffet heeft lekkere salades couscous/quinoa met verschillende vleessoorten en aardappelen etc. Ik ken iets van catering en restaurants en - voor "maar" een FKK club - is dit goeie kwaliteit zonder meer
3) de dames zijn nog wat in de minderheid maar als je een ganse dag blijft heb je kans genoeg om te kiezen wie je wil; je moet wel initiatief nemen natuurlijk. Hopelijk blijven de dames en zullen er vele nieuwe bij komen.
4) de masseur is ook ex-GT dus die kende me ook nog. Topmasseur om alle knopen eens los te maken.
5) Wanneer je naar huis gaat heb je een spontaan gesprekje met de dame van de receptie die je mening vraagt en polst naar de dames waarmee je gekamerd hebt (ze willen de goeie overtuigen om te blijven). Dit zelfs in het Nederlands als je dat wil.
6) Vriendelijk personeel in het algemeen tot op de parking toe.
Helaas nog niet voldoende wellness: geen jacuzzi, maar zijn ze mee bezig. Er is wel een zwembad maar dat wordt dus wachten tot de zomermaanden.
Geef deze club wat tijd en wat geluk en het zou wel eens kunnen. De hele FKK sector kent natuurlijk moeilijke tijden dus het wordt afwachten. Maar ik ben alvast postief gestemd en spendeer er graag tijd (boekje meenemen). En ze hebben er Desperados