Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dat nou zo bizar, zeker nog nooit een verbouwing meegemaakt? Er is een nieuwe aanbouw van haast dezelfde grote als het bestaande gebouw. Komen daarbij nog vergunningen (en dat niet enkel voor de uitbating maar ook drankvergunning, brandveiligheid,,..), aanwerven personeel, allerhande leveranciers,... Het lijkt me zeer verstandig om geen openingsdatum van de daken te schreeuwen vooraleer alles ready is to roll. Via sociale media hebben ze wel een pre-opening op 20/5 vermeld.Dit is de website :
GoldenGate FKK-& Saunaclub in Grefrath - DER NEUE EXKLUSIVE SAUNACLUB AM NIEDERRHEIN
GoldenGate FKK-& Saunaclub in Grefrath - DER NEUE EXKLUSIVE SAUNACLUB AM NIEDERRHEIN - Lebe Deine erotischen Fantasien aus und belohne dich selbst mit einem Besuch in unserem FKK- & Saunaclubwww.goldengate-fkk.de
Het is natuurlijk goed nieuws, al blijft het een beetje bizar dat er geen exacte datum bekend gemaakt is.
Volgens de geruchtenmolen wordt deze club geleid door mensen die vroeger bij GT betrokken waren...
Geduld wordt beloond, opent deze maand onder de naam SC Golden Gate. Van buitenuit te zien wordt het een zeer grote en luxe Club. De mooi aangelegde tuin en zwembad is er zoals reeds in de tijd van Villa Vanilla/Vertigo. We gaan het beleven
Is dat nou zo bizar, zeker nog nooit een verbouwing meegemaakt? Er is een nieuwe aanbouw van haast dezelfde grote als het bestaande gebouw. Komen daarbij nog vergunningen (en dat niet enkel voor de uitbating maar ook drankvergunning, brandveiligheid,,..), aanwerven personeel, allerhande leveranciers,... Het lijkt me zeer verstandig om geen openingsdatum van de daken te schreeuwen vooraleer alles ready is to roll. Via sociale media hebben ze wel een pre-opening op 20/5 vermeld.
"Opent deze maand" (in mei), "Opening 20 mei", "Opening 1 juli". Is allemaal niet gebeurd helaas. Het lijkt me beter niet meer te doen alsof men inside informatie heeft. Dat heeft men blijkbaar niet of de verkeerde informatie. We zullen geduldig af moeten wachten wanneer de club weer opent. Zodra ik binnen sta met een glas bier in mijn hand en een hoop mooie meiden om mij heen, dan geloof ik een openingsdatum.Gezien het ondertussen toch al de ronde doet onder de ex-GT en ex-LR meiden, kans zit er dik in dat opening op 1 juli (2022) is. Fingers crossed en hopelijk een mooie zonnige zomer in de tuin en rond het zwembad van deze nieuwe grote club met een mooie meid in de ene hand en een frisse cocktail in de andere.
Het jaartal staat er niet bij, dus niet gezegd dat het 15 september 2022 is.De club zou opengaan op 15 september. Zou, want...
Golden Gate Saunaclub on Instagram
36 likes, 7 comments - goldengate.saunaclub on September 1, 2022www.instagram.com
After work party staat er toch?t zal druk zijn bij de opening en wie niet kan, kan beter de volgende dag gaan, first work day, nogal cynisch, mss is het voor de meisjes bedoeld
,
Golden Gate Saunaclub on Instagram
22 likes, 1 comments - goldengate.saunaclub on September 8, 2022www.instagram.com
Melek zat voorheen een tijd in Rheingold. Één van de best kept secrets in NRW. Weet niet wat haar tarief in GG is maar in Rheingold was het €50 voor 30 minuten incl boven genoemde service.Melek , super skinny blonde dame, 22 jaar, zeer fijn, kleine borstjes, klein poesje, zalig tongen, zalig vingeren en beffen, zalig meisje, ik ga zeker terug voor deze en wat betreft GG, zeker voor mij de mooiste club van NRW