herkauwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.751
02/07/21
4.601
47
Momenteel wandel ik amper, maar als ik recensies van andere wandelaars over dames lees wil ik daar wel eens iets onder zetten, maar dat mag eigenlijk niet omdat een recensie topic puur voor recensies is.

Vandaar dat ik hier start: Het herkauw-topic.

Zoe. Aandachtig de bijdrage van @mancheta gelezen die idolaat is van Zoe. Dat snap ik, heb haar ooit als eerste bezocht, maar inmiddels zijn we wel de nodige jaren, operaties en prijs-verhogingen verder, dus boeiend om te zien dat iemand haar helemaal als nieuw ontdekt.

Adriana, de gym-prinses van Waalwijk, die ook wel eens in de Randstad ontvangt. Ook hier een positieve recensie van @Sjoert bij een dame die ik hier wel eens bezocht. Adriana is ook erg leuk en bekwaam en haar gym whats app story van gisteren deed me opveren.

Sophia/Vanessa vind ik ook altijd een mooie babe. Als zelfs @OIHLV aan de positief over haar schrijvende @Wandelwandel en @DTmaster info over de extra's vraagt, weet je dat ze iets goed doet. ik blijf geen fan van sili's, maar wel een zekerheidje deze dame.

Nicolle, een van de mooiste dames die ik ooit bezocht, maar ook 1 van de kilste. Ik schreef de eerste, uitvoerige recensie over haar. Altijd boeiend om te zien wie er aangeven dat ze knap, maar zakelijk is en wie er puur voor haar looks gaan. Of is ze dan toch uitbundiger naar die mannen?

Adele/Adel Wellicht is ze er weer! Toen ik haar bezocht was het een zeer jonge dame die pendelde tussen Nederland en Dubai. Mooi meisje, maar pas begonnen waardoor het aanvoelde als een gfe op de tienerkamer bij haar ouders thuis.
Benieuwd of ze inmiddels ietwat gerijpt is. Vond haar toen charmant, maar qua acties geen uitschieter. Desondanks zette ze toen haar profiel 3 uurtjes online en had ze dan genoeg klanten voor de komende week.

Terugkijkende naar dit vijftal: Zoe, Adriana, Sophia, Nicolle en Adele denk ik bij me zelf wel direct: Heb ik echt met al al deze werkelijk prachtige meiden van vroeg in de twintig (of inmiddels midden twintig) sex gehad?

Nu ook blij met mijn nieuwe relatie met iemand die er voor mij echt enorm uitspringt qua looks en type, maar mijn god, wat heb ik in de vier jaar daarvoor met zo'n 100 jonge beauties geweldige sex gehad.

Dat kwartje valt eigenlijk nu pas. Toen deed ik het gewoon. Vandaar: Genietend herkauwen.

Ik kreeg een aanmaning omdat ik een reactie in een recensietopic geplaatst heb. 1 strafpunt en een week onder toezicht. Als je de regels letterlijk neemt is dit dus terecht. Alleen heb ik hierbij 1 opmerking: gaat men deze manier van modereren over 100% van de site toepassen, of is dit weer willekeur?

Terug
Bovenaan Onderaan