- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik dacht eerst een nieuw gezicht te kennen. Maar toen ik naar binnen ging herkende ik haar, mede door haar tatoeage met Arabische tekst bij haar schouder. Ik had haar vorig zomer bezocht, toen ontving ze op nr. 24. Ik had toen gemixte gevoelens overgehouden. Ze luisterde toen wel naar mijn wensen, deed voorspel en deed verder lekker mee. Alleen toen we net bezig waren zei ze opeens dat de tijd op was. Niet eens waarschuwen dat de tijd BIJNA op was, maar gewoon stoppen en zeggen bijbetalen of aankleden.
Als ik haar eerder had herkend en niet totdat ik binnen was, was ik niet naar binnen geweest. Maar ik gaf haar een nieuwe kans. Ze was wel vriendelijk en deed wel goed mee. Ik had door mijn mindere ervaring mijzelf wat tijddruk gegeven ipv andersom, om het mogelijke vervelende sfeertje zoals vorige keer voor te zijn. Dus ik had maar een standje gedaan en haar met cowgirl laten afmaken, dus ik weet niet hoe het zit met de tijdsdruk nu. Maar zag veel klanten in korte tijd naar binnen gaan en weer buitenstaan. Haar poesje zat wel vol glijmiddel toen ik het aanraakte en ze was zich niet achteraf, dus dat vind ik wel jammer. Daardoor ook vrij weinig gevoel.
Als ik haar eerder had herkend en niet totdat ik binnen was, was ik niet naar binnen geweest. Maar ik gaf haar een nieuwe kans. Ze was wel vriendelijk en deed wel goed mee. Ik had door mijn mindere ervaring mijzelf wat tijddruk gegeven ipv andersom, om het mogelijke vervelende sfeertje zoals vorige keer voor te zijn. Dus ik had maar een standje gedaan en haar met cowgirl laten afmaken, dus ik weet niet hoe het zit met de tijdsdruk nu. Maar zag veel klanten in korte tijd naar binnen gaan en weer buitenstaan. Haar poesje zat wel vol glijmiddel toen ik het aanraakte en ze was zich niet achteraf, dus dat vind ik wel jammer. Daardoor ook vrij weinig gevoel.