• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Hellen TS (Colombia) Barcelona

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveling

Vaste klant
181
12/04/22
331
45
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week weer bij mijn favorite "casa" geweest in Barcelona (validomat 173). 7 dames werden aan mij voorgesteld. Gekozen voor Hellen, ze leek sprekend op een Braziliaans grietje die ik ken. Hellen komt uit Cali, Colombia.
Heerlijk stevig tongzoenen, pijpen. Op zoek naar haar pikkie in een mooi zwart slipje. Begon haar pik te pijpen en kontje te likken waarbij ze een vinger in mijn kontje stak. Na een poosje wederzijds pijpen zei ze "you fuck me or I fuck you?" Ik was voorbereid dus fuck me! Ze heeft me zeker 10 minuten giga in mijn kont liggen neuken. 2 dagen later voelde ik het nog.
Daarna pijpte ze me klaar terwijl ik haar pikkie lekker lag te likken. Geen twijfel of ik hier terug kom
 
Dit is de link van haar toch?

Die Anay doe daar staat ben ik weleens geweest toen ze in NL was.
Inderdaad! De "zonnebril" foto's zijn het meest representatief voor haar. De andere een beetje erg vreemd opgemaakt
Voor iedereen die de trans hobby een beetje onder de radar wil houden beter haar een beetje remmen. Zoals al gezegd ze heeft me 10 minuten giga in mijn kont liggen neuken. Blijkbaar heeft ze ook 2 keer helemaal mis gestoken. Had 2 super blauwe plekken op mijn kont die pas na een dag of tien weg trokken. Loop graag naakt thuis en heb dit zo goed mogelijk voor mijn vrouw verborgen gehouden om geen vreemde vragen te krijgen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan