Helft van DVP's is nu een Zuid-Amerikaanse, is dat niet erg veel?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt eraan welke privéhuis je komt het verschilt per privéhuis zeker goede privehuizen hebben Nederlandse dames maar het aantal is met de jaren wel afgenomen daar heb je wel gelijk in. Maar dat komt ook omdat de privehuizen aan het verdwijnen zijn en daarmee verdwijnen ook de Nederlandse dames..

Denk dat het er ook wel mee te maken dat veel (goede) privé-huizen geen Nederlandse dames kunnen vinden.

Beetje een kip-ei verhaal. Geen dames geen mannen, geen mannen geen dames.

Conclusie na alle reacties hier: het aantal Nederlandse DVP's neemt dus inderdaad geleidelijk af
Je kunt gerust zeggen dat het aantal NL DVP'ers razendsnel is afgenomen, althans wat de raamprostitutie betreft. Blijft nog een stuk of 5 diehard over, die overigens al lang de 40 gepasseerd zijn. Ik heb het over Amsterdam.

Conclusie na alle reacties hier: het aantal Nederlandse DVP's neemt dus inderdaad geleidelijk af en het aantal buitenlandse [Zuid-Amerikaanse] dames neemt toe.
Ja, dat is al een hele tijd gaande.

Ook niet zo raar op zich. Als je kijkt naar bijvoorbeeld 40 jaar geleden toen er nog volop Nederlandse dames actief waren...

Toen studeerden vrouwen veel minder vaak, werkten ze veel minder vaak, etc. Minder mogelijkheden dus om wat geld te verdienen dan nu.

Komt ook nog bij dat buitenlandse dames nu veel makkelijker legaal in Nederland kunnen werken.

Laatst bewerkt:
je hebt genoeg Nederlands sprekende dames, het is alleen een kwestie van zoeken en dubbel checken.
Vaak is dat niet eens genoeg omdat je misschien de afspraak inplant met een Nederlands sprekende persoon/man en dan kom je daar is het gewoon alsof je in Mexico bent.
Het helpt om even te videobellen zodat je zeker kan weten dat de dame echt Nederlands spreekt.

Ergens heb ik ook het gevoel dat de meerderheid van ons mannen in al die jaren zelf dit probleem in stand hebben gebracht toen de zuid Amerikaanse dames veel goedkoper waren en we de Nederlandse/nederlands sprekende dames links lieten liggen.
Ook corona heeft heel wat veranderd, veel van de nl dames zijn nu online seksuele diensten aan het leveren na corona.

Volgens de krant NRC zijn van de ca. 5500 seksadvertenties er minstens 2000 van Zuid-Amerikaanse dames, waarvan er 375 transgender zijn. Dat is wel erg veel.
Mijn indruk is dat het aantal Nederlandse DVP's (dus met ook een Nederlandse achtergrond) al jaren gestaag afneemt als je die online-advertenties leest, die vaak in het Engels zijn gesteld.
Sterft de Nederlandse DVP langzaam uit of laat zij zich uit de markt verdringen?
En is dat erg? Hoe zien jullie dat?
Bij de meeste mannen is wat van ver komt is lekker dus die dames hebben het druk , maar ik hou het bij de Nederlandsen dames veel mooier aardiger en je kan ook nog een leuk gesprek aangaan om dat je elkaar beter begrijpt ,(denk ik )

Bij de meeste mannen is wat van ver komt is lekker dus die dames hebben het druk , maar ik hou het bij de Nederlandsen dames veel mooier aardiger en je kan ook nog een leuk gesprek aangaan om dat je elkaar beter begrijpt ,(denk ik )
Nu... bij die Zuid-Amerikaanse zitten er dus wel degelijk héél wat bloedmooie vrouwen! En... die sexdrive! Man!

Heerlijk als je nog na de daad een sigaretje samen rookt en even gezellig praten. Dat gaat meestal niet met latinas.

Ik heb wel eens een zuid Amerikaanse gehad die heel goed Engels sprak, dat was weer fijn

Nu... bij die Zuid-Amerikaanse zitten er dus wel degelijk héél wat bloedmooie vrouwen! En... die sexdrive! Man!
Hier gaat het weer over wat is je smaak, dus je kunt maar genieten 😊als er meer buitenlandse dames komen , ik hou van de Nederlandse dames ik vind ze mooi en voor mij is de sex top , ik heb 3x een buiten landse dame bezocht .columbiaansen Roemeense en een Poolse , maar niet mijn keus .

Terug
Bovenaan Onderaan