Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk wil ook wel graag haar nummer via pbDie staat alleen op vrijdagen op Redlights van 8.00 - 17.00 uur online.
Ze ontvangt in Cupido in Genk op kamer.
Ik kan via pb je haar telefoonnummer geven!
Ik wil ook wel graag haar nummer via pb
Ze is sperma geilDoet zeker zonder, geil ding.
Ben tweemaal bij Helena geweest voor een pijp/rim date van ongeveer 20-25 minuten. Ze ontvangt inderdaad enkel op de vrijdagen in een love hotel.
Persoonlijk vind ik haar niet lelijk maar ook niet heel knap. Ze ziet er gewoon prima uit, draagt geile kleding en geniet er zelf ook van. Ben wel van mening dat ze groter is dan 1.68. Ben zelf 1.78 en met hakken torende ze boven mij uit.
Het pijpen is super, gebruikt haar mond en tong met veel afwisseling. Geeft zelf ook aan dat pijpen haar hobby is ;-). Bij het rimmen gaat ze eveneens zeer enthousiast te werk. Heerlijk likken en met haar tong erin, af en toe even terug pijpen of de ballen likken/zuigen terwijl ik in doggy zat en zij erachter. Daarna weer terug omdraaien en zuigt ze me klaar in haar mond en ze slikt alles gretig door. Nadien nog doorgaan tot alles eruit is en de pik weer schoon.
Helena is zeer pijp/rim en zaad geil.
L82.
Ze vraagt voor een pijp en rim date 60 voor 15 a 20 minuutjes.Weet je zeker dat jou prijs correct is?
Tarief is normaal €120/30 min.
Ik kan voormiddag...Heeft er iemand zin om morgen Helena dubbel vaginaal te willen neuken.
Ze zoekt 3 mannen.
Geïnteresseerden kunnen reageren via PB.
Het lukt me niet om je prive te sturenDat is geweldig want ik ben er dan ook.
Ik heb een afspraak staan bij haar in de voormiddag.
Ben je al eens bij Helena geweest?
Hoe laat kun jij komen en voor hoe lang?
Ok ! Bedankt, de ad is wel offline nu zie ik... mss ook enkel op vrijdag / donderdag online dan?@Addicted neen, ik was vergeten om haar advertentie toe te voegen aan de recensie, maar heb dat intussen gedaan.
Het gaat om de Vlaamse Helena die adverteert als "latex milf", enkel op vrijdag.
ze ontvangt enkel op vrijdag, en ook enkel dan is haar advertentie online, dus niet de dag voordien ofzo. Enkel op vrijdagen (maar niet elke vrijdag). Het is dus een kwestie van RL in het oog te houden .